Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge jij kan zeker niet eens een kill makne met jets kom 1 op 1
Aldus de plane camper.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?
Via de voorkant kan je op een tank springen maar als de tank gas geeft dan vlieg je er af denk ik, is in ieder geval zo als je het bij een tank van iemand in je eigen team doet, en dat kost je health. Sommige tegenstanders die gaan snel uit hun voertuig omdat ze denken dat iemand C4 aan het plakken is maar dan moet je net geluk hebben dat iemand zo dom is. Als ze al zien dat jij een recon outfit aan hebt dan zullen ze dat niet doen als ze slim zijn, doen ze het wel is de tank wit en kan je er zelf in springen. Samen in een voertuig gaat dus niet. Als je jeeps vastzitten switch je toch gewoon naar de gunnerpositie in een jeep en schiet je hem plat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef HenkPel het volgende:
En om terug te komen op mijn eigen verhaal over recon vs tank; kun je op een tank springen waardoor hij effectief niets tegen je kan doen? En kun je bij een tegenstander in het voertuig gaan zitten? Dat lijkt me helemaal hilarisch.
Ik heb al eens met twee jeeps vast gestaan met de linker voordeuren tegen elkaar waarbij we er allebei niet uit durfden uit angst plat gereden te worden, maar dus ook niets konden uitrichten. Als die optie er in zat konden we elkaar bitch slappen.
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.
Kom MW3 face off dan zien wie de mannelijkste man isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr is
Geen javelin mee nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket man
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.
nee niet zeggen straks is iedereen goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?
Kopen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?
Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.
Jets blijven gewoon zaad.
Nerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr is
Even 'vrienden worden' met een paar mensen van hier die mee willen helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:21 schreef Woods het volgende:
[..]
Kopen?
[..]
Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |