En wat doet die "t" in de TT?quote:
Ja, echt een verbetering hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Kei handig allemaal. 2 SC topics. Beide nu met 2 deel 2's. Gaat goedSuper overzichtelijk nu!
Een dikke ? Die is voor Angel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dank Kluts.En dikke middelvinger voor PBeet en Godt voor de foute doorverwijzing.
Jankzakquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Kei handig allemaal. 2 SC topics. Beide nu met 2 deel 2's. Gaat goedSuper overzichtelijk nu!
Wilde je zeggen dat het nu overzichtelijk is dan?quote:
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?quote:
Sorry?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?
Baby steekt zo wel weer even zijn hand in zijn broek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Angel is een gevoelige jongen hoor...
Dan opent hij maar z'n eigen topic over z'n problemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Angel is een gevoelige jongen hoor...
Omdat de dag kwam dat de dag kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?
Wat? It hits too close to home darling?quote:
En als daar dan in wordt geslowchat ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan opent hij maar z'n eigen topic over z'n problemen.
Misschien kan Geert er nog een verkiezingstandpunt van maken. Het samengaan van SC's lijkt wel wat op Europa.quote:
Dan modden we dat dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En als daar dan in wordt geslowchat ?
Ja en dan komt alles weer goed, als mensen aan m'n hummeltje zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby steekt zo wel weer even zijn hand in zijn broek.
Alsof je als gewone user een reeks kan makenquote:
Doodmodden.quote:
Vallende blaadjes en een natte broek?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doodmodden.
Ik krijg er kriebels van, herfstkriebels welteverstaan!
Wordt aan gewerkt door Opaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je als gewone user een reeks kan maken
Goede zaakquote:
Wat zijn we toch ook weer een mooie metafoor voor de echte wereld he!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan Geert er nog een verkiezingstandpunt van maken. Het samengaan van SC's lijkt wel wat op Europa.
Is jouw eigen topic nu gewoon dicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook weer een mooie metafoor voor de echte wereld he!
Helemaal volgeblafd en wel, en toen vielen die blaadjes dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vallende blaadjes en een natte broek?
Door Angel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helemaal volgeblafd en wel, en toen vielen die blaadjes dus.
Die is dr als dr is gelinkt want dan kan je niet dubbel openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de (welliswaar ongeschreven) regel dat de lapo het nieuwe topic opent?
Projecteer je nu WEER je eigen fantasie op een ander?quote:
Fantasie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Projecteer je nu WEER je eigen fantasie op een ander?
Juist als je dubbel kan openen zou je het niet moeten doen, om dubbele topics, zoals nu, te voorkomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is dr als dr is gelinkt want dan kan je niet dubbel openen.
Ja. Belachelijk he?quote:
Ok, ik werd serieus kortstondig geilquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk he?
En voordat iemand een koekje heeft kunnen pakken!
Verdwenen toen de automatische reeksen werden ingevoerd. Maar zoals Godtje zei, dan moet het wel gelinked zijn. Dat is nu zo, dus nu is het gewoon een free for all. 1ste die het lukt, opent het topic, de rest krijgt de 'is er al' melding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de (welliswaar ongeschreven) regel dat de lapo het nieuwe topic opent?
Ah!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fantasie?![]()
Nu mix je fantasie en werkelijkheid
Ja, M'n Re(et) zeg!quote:
Die is toch geen mod meer?quote:
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffenquote:
Iedereen weet toch dat de Engel de rechterhand van God is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah!
Godtje en Angel sitting in a tree
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdwenen toen de automatische reeksen werden ingevoerd. Maar zoals Godtje zei, dan moet het wel gelinked zijn. Dat is nu zo, dus nu is het gewoon een free for all. 1ste die het lukt, opent het topic, de rest krijgt de 'is er al' melding.
Nou ik vind t wel attent van Kluts dat ze ff de weg voor me vrijmaakt. Straks scheurt mijn toompje nog op de strakheid! (welke user was dat ook alweer?)quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffen
Denk je ook aan kluts stiekem als je op Beetman zijn kontje los gaat? Dat je weet dat kluts een uur daarvoor met de voorbind dildo ook in is geweest?
Oja, jijquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.
Dat dat kán in Nederland.quote:
Jealousy is a mofo Godt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffen
Denk je ook aan kluts stiekem als je op Beetman zijn kontje los gaat? Dat je weet dat kluts een uur daarvoor met de voorbind dildo ook in is geweest?
Een mod in burger?!quote:
Bedankt. Echt een nieuw feitje in een topic vol met mods en ex modsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Hepyro het volgende:
Je kan ook aan het topic-id zien welke eerder was btw
Alsof we er weer een forum bij hebben gekregen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, Krea. Hoe voel je je onder deze nieuwe omstandigheden?
Puur toeval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.
Ah, dank je, dat wist ik nog niet. Dacht dat die random werden gekozen enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Hepyro het volgende:
Je kan ook aan het topic-id zien welke eerder was btw
Met allemaal verse maagden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof we er weer een forum bij hebben gekregen.
Puur toeval dat ik jou toffer vindquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar lik ik niet steeds je ballen voor!Ik wil een voorkeurs behandeling.
Dat is dan weer bij geboorte bepaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur toeval dat ik jou toffer vind
Wacht even. Dus ik ben je rechterhand, maar jij bent dan weer de linkerbal van Stbaby?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar lik ik niet steeds je ballen voor!Ik wil een voorkeurs behandeling.
Geef het een paar weken. Dan open ik daar nog wel een nieuw topic over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Dat andere topic heeft wel een beetje een hyvesgehalte overigens.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?
Lulligquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
En we hebben Moblo en iemand die vanzelf nog wel weg gaat
Fijne woensdag!quote:
Misschien wel. Misschien niet. de tijd zal het leren. Nog niet alle kutnewbies uit de sc's zijn gespot hè.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?
Issie al doodgebloed en iedereen overgestapt naar weer een andere SC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Er is niks mis met newbies, als ze maar welw eten dat ze een soort van Rite of Passage moeten doen. Zo'n soort Frat-pad. Offeeeehhh.... Haze Him of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet. de tijd zal het leren. Nog niet alle kutnewbies uit de sc's zijn gespot hè.
Zet er ff bij wie 'mij' is.quote:
JIJ!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat ga ik ook doen en niet voor het verhaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik ga er eens een eind aan breien. Straks naar Magic Mike.
Voor het verhaal he jongens, voor het verhaal!
quote:
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen en niet voor het verhaal
Niet eens voor Channing Tatum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.
Ik neem doekjes mee.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.
Ik neem doekjes mee.
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.quote:
Haha wat een vergelijking! Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.
Inderdaad een ontzettend non talentquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.
Dat is alleen voor mannen!quote:
Die film lijkt me dus vreselijkquote:
Ik heb het van FOK! geleerdquote:
Daar gaat het inderdaad aardig naar toe ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou al zijn films negeren en niets aan de hand.
Dat is weer alleen voor blankenquote:
Ik heb er best om gelachen. Viel me heel erg mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die film lijkt me dus vreselijk![]()
De serie
Ik heb hem trouwens in nog maar één andere film gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad aardig naar toe ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er best om gelachen. Viel me heel erg mee.
Deze moet ik dus zelf zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is redelijk vreselijk.
Met flauwe humor er proberen een lach film van te maken.
Dear Johnquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb hem trouwens in nog maar één andere film geziendus geen idee wat jij zoal moet negeren.
hij was slecht!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oja, Dear John heb ik gezienquote:
En die ken ik ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
hij was slecht!
hij was wel beter dan mac and devin go to highschool
ATM was ook een slechte film. Er zijn heel veel slechte filmsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
hij was slecht!
hij was wel beter dan mac and devin go to highschool
best erg ja laatste tijd, of het valt me nu meer opquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
Er zijn heel veel slechte films
Als we het over duo's hebben kan je beter kijken naar
http://www.imdb.com/title/tt1465522/
Heb je Tucker & Dale nog niet gezien??quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
best erg ja laatste tijd, of het valt me nu meer op
hmm, bedankt voor de tip.
wees blij...quote:
Hiquote:
Doet me denken aan 'Wrong Turn Dead End' die op zich al hilarisch wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
ATM was ook een slechte film. Er zijn heel veel slechte films
Als we het over duo's hebben kan je beter kijken naar
http://www.imdb.com/title/tt1465522/
wat ik net zag op imdb kwam mij absoluut niet bekend voor nee.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je Tucker & Dale nog niet gezien??
Wat is 'How High' nou weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij...
ik zat er op te wachten, het zou de nieuwe How High moeten zijn......
nou neeecht heel slecht!
Mooi jaar was dat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. ga terug naar 2003 godt. met je kutplaatje.
een comedy.... een no brainer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is 'How High' nou weerIk kijk heel andere films
zoals deze filmquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond 2001 mooier. toen gebeurde er nog eens wat.
2 gasten uit een ghetto die een toelatingstest voor de uni gaan doen, perfecte score halen door een overleden vriend die hun helpt als ze speciale weed roken. zo komen ze op harvard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
How High. Jinni zegt dat ik het leuk ga vinden
ik vind leslie nielsen echt 10x niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
zoals deze film
http://www.imdb.com/title/tt0157262/
Oh god, dat klinkt als iets wat ik vroegah wel leuk vond ja. Net als Dumb&Dumber, ik moest beademd worden toen ik die voor het eerst zag (16)quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
2 gasten uit een ghetto die een toelatingstest voor de uni gaan doen, perfecte score halen door een overleden vriend die hun helpt als ze speciale weed roken. zo komen ze op harvard.
method man & redman!
Was ooit leuk, maar heel snel achteruit gegaan....quote:
mwa, deze is meer voor blower eigenlijk. tenminste, dan kun je je net wat beter inleven, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, dat klinkt als iets wat ik vroegah wel leuk vond ja. Net als Dumb&Dumber, ik moest beademd worden toen ik die voor het eerst zag (16)
wanneer was hij leuk dan? dat heb ik even gemist dan denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ooit leuk, maar heel snel achteruit gegaan....
The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer was hij leuk dan? dat heb ik even gemist dan denk ik.
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekendquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, deze is meer voor blower eigenlijk. tenminste, dan kun je je net wat beter inleven, zal ik maar zeggen.
oh die vond ik ook echt helemaal niks. net als die van charlie sheen, hot shots of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.
Of je werd ouder en kreeg een betere smaak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dan weet je meteen zeker dat je goed slaaptquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekend
met die kip in die handboog? geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
oh die vond ik ook echt helemaal niks. net als die van charlie sheen, hot shots of zo?
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.
Heel gedateerde humor.
Toen ze uit kwamen inderdaad aardig goed te doen
als je maar niet the naked gun gaat kijken dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekend
Op de filmavonden op school jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.
Heel gedateerde humor.
Toen ze uit kwamen inderdaad aardig goed te doen
ja dat. en heel stoer die band voor zijn ogen binden, ipv voorhoofd. allemaal van die superflauwe dooie humor.quote:
Ah, goede tipquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet je meteen zeker dat je goed slaapt
Dat zal niet zo snel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
als je maar niet the naked gun gaat kijken dan.
Ook nooit gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind (vond) american pie dan toch net wat leuker.
Ja schijnt eerdre een parodie te zijn dna een remake.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaartquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun je die nu nooit gezien hebben?
Stiffmeister
Oh wacht het is shit! Ze haten het! Snel zeggen dat het een parodie is en dat mensen het niet begrijpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schijnt eerdre een parodie te zijn dna een remake.
nooit gezien, ik heb echt niks met horror, vind het ook niet eng of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, goede tip
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren denk ik![]()
Ik heb laatst op aanraden 'It' gezien. 'Enge film -Miauw-, die moet je zien'
Ook erg gedateerdMaar ik baal wel dat ik de enige ben zonder clownvrees
Alleen 1, 2 en de laatste zijn de moeite waard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaart
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh wacht het is shit! Ze haten het! Snel zeggen dat het een parodie is en dat mensen het niet begrijpen.
Oeh appeltaart, count me inquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaart
Heb jij deze wel eens gekeken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat was de conculusie van TMM. Ik heb hem zelf niet gezien. Ik wil niet.
Dan trek ik mij teenslippers of sneakers aan okquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. dat wordt dan eens hoog tijd jongedame. ja mag hem hier wel komen kijken hoor.
Oja, was dat niet iets vaags op een vliegveldquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit gezien, ik heb echt niks met horror, vind het ook niet eng of zo.
ik vond trouwens van spielberg the langeliers (of zoiets) wel erg gaaf. was een miniserie lang geleden.
Oh man, zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen 1, 2 en de laatste zijn de moeite waard.
De 3? delen er tussen niet.
Ik moet altijd wel lachen bij Another Gay Movie, dat ze dan een quiche lorraine pakken ipv een appeltaartquote:
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem dit keer gaat opeten niet haar voorbinddildo er in stoppen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt0401383/
Aanrader
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen bij Another Gay Movie, dat ze dan een quiche lorraine pakken ipv een appeltaart
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutquote:
Die vind ik meestal wel grappigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutO.a. met Graham Norton.
Dat was ook best leuk, tot deel 3 iig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind (vond) american pie dan toch net wat leuker.
Die laatste schijnt ook wel weer goed te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook best leuk, tot deel 3 iig.
Speelt de rol van de leraar waar iedereen een crush op heeft. Mister Puckovquote:
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oudquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Nielsen deed toen ook ooit nog die reclame voor telefoonaanbieder 'Dutchtone', te flauw![]()
Dan kijk ik die er achteraanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutO.a. met Graham Norton.
Zo oud ben je dan niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Monedita het volgende:
[..]
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oud![]()
Mijn eerste telefoon had zelfs Dutchtone
WHUT???quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze, ik kan bij de andere sc geen nieuw deel openen
13 jaar geleden ofzo, valt wel mee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Monedita het volgende:
[..]
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oud![]()
Mijn eerste telefoon had zelfs Dutchtone
tally heeft de verkeerde SC gelinkedquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke is er nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Opgelosterd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaatquote:
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpjequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
13 jaar geleden ofzo, valt wel mee toch![]()
Mijn eerste telefoon was een Sagem () en ook Dutchtone.
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Die waren niet erger dan sagem hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik had ook een Sagem van Dutchtone! Heb 'm volgens mij bij m'n ouders nog wel ergens liggen
Beide Godt, beide! Mijn god(t), het is tragisch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik, maar dan donkergroen!
Jawel tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nostalgie! En toen kon je ook nog niet smsen enzo! Mooi was die tijd.
Dafuq? Dat moet wel héél lang geleden zijn? Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele tel had?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel deze/zoiets hequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die waren niet erger dan sagem hoor.
Ik heb ook nog zo'n motorola gehad, vond het in vergelijking met bijvoorbeeld de pocketline swing best fijne toestellen.
Ik was ook zo blij met mijn Nokia en snakequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toen
[..]![]()
Die van mij is gejat![]()
Maar wat was ik daarna blij met mijn nieuwe, trendy Nokia 3210![]()
[ afbeelding ]
Die sms reclame op tv ook echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is pre dutchtone tijdperk hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
woah volgens mij had ik zo'n koelkastquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee in het begin kon dat in NL nog niet, de functie zat al wel op veel toestellen
precies dat waren de dagen van je nieuwe cd over de telefoon laten horenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee in het begin kon dat in NL nog niet, de functie zat al wel op veel toestellen
Woahh inderdaad!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh myoh wacht ja en toen kon je via internet nog gratis smsen
Ik bedoel dat die niet in een bundel met dutchtone te koop was, het is natuurlijk wel mogelijk dat jij die nog gebruikte met een dutchtone kaartje er in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Monedita het volgende:
[..]
Nee het was gewoon een oud ding, ik had heel vlak erna een Nokia
Geen idee, maar sms-en kón op zich wel, maar dan moest je er extra bij of voor betalen en/of dat moest in je bundel zitten ofzo. Geen idee meer hoe dat precies zat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dafuq? Dat moet wel héél lang geleden zijn? Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele tel had?
Misschien ben ik in de war, maar ik had er iig zo eentje en ik kon er iets vaags mee. Berichtjes sturen naar chatdiensten en andere onzin. Mopjes bestellen en andere geldverspillingquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
De motorola D520 is 1 van de eerste generatie toestellen die met dutchtone geleverd werden.
Is geloof ik pas in 1998 of 99 mogelijk gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, maar sms-en kón op zich wel, maar dan moest je er extra bij of voor betalen en/of dat moest in je bundel zitten ofzo. Geen idee meer hoe dat precies zat.
Ik kan de reclame niet vinden die toen op tv kwamquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is geloof ik pas in 1998 of 99 mogelijk geworden
Oja, nou kijk, ik had mijn eerste mobiel pas in 2000quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, nou kijk, ik had mijn eerste mobiel pas in 2000![]()
Jeeejquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz, ik ben er
Hee, nog meer bekenden hier.
Ik ging in 1997 naar de middelbare school iig, denk dat ik rond 98 wel een mobiel had, maargoed, die gebruikte je alleen in noodgevallen. Moest aardig eindje naar school fietsen en dat was dan best handig als je 's met een lekke band stond!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik kan me het tijdperk zonder mobiele telefoons haast niet meer herinneren
.
Had je wel een discman en een walkman?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielIk wilde er gewoon niet aan
Dat dan weer welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Monedita het volgende:
[..]
Had je wel een discman en een walkman?
Wat een gewen eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik kan me het tijdperk zonder mobiele telefoons haast niet meer herinneren
.
[..]
Jeeej. Kan ik die andere weer uit m'n MyAt gooien
.
Even opgezocht, en het toestel wat je liet zien is uit 95, terwijl dutchtone pas in februari 99 opgericht is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Monedita het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war, maar ik had er iig zo eentje en ik kon er iets vaags mee. Berichtjes sturen naar chatdiensten en andere onzin. Mopjes bestellen en andere geldverspilling
Whuuut, ik was toen 12 of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielIk wilde er gewoon niet aan
Ja, enorm hequote:
1964 was dat ergens toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was mijn tweedequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet niet wat mijn eerste was, een Swing ofzo?
Die heeft mijn moeder ook gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Dat is de swing 200, originele was een stukje lomperquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Die wilde ik met iedere vezel in mijn lijf, vanwege de kleurquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik had de 'pocketline swing'quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de swing 200, originele was een stukje lomper
Idem! En de lichtjes schenen er doorheen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die wilde ik met iedere vezel in mijn lijf, vanwege de kleur![]()
Zo'n bordeauxroodbruinig lelijk ding iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de swing 200, originele was een stukje lomper
Moest je een flinke pocket voor hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, ik had de 'pocketline swing'
Voordeel: ik was 'm nooit (lang) kwijt in de krochten van mijn rugtasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moest je een flinke pocket voor hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was niet stuk te krijgen
Heb ik ook nog gehad jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Monedita het volgende:
Deze was me ook wat. Slidephone![]()
[ afbeelding ]
Maar hij was niet stuk te krijgen
blijf je nu hier jaquote:
Sowieso, al die oude Samsungs waren te vetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Monedita het volgende:
Deze was me ook wat. Slidephone![]()
[ afbeelding ]
Maar hij was niet stuk te krijgen
Ik wil ook weten hoe de Legend eindigtquote:
show it!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
Wie hier was ook weer benieuwd naar m'n aquarium?
Laat maar zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
Wie hier was ook weer benieuwd naar m'n aquarium?
Sport zequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Naar de sportschool dan maar...![]()
tot later!
Ik heb toen de allereerste met een kleurenscherm gehad, die waren jammer genoeg niet zo stevigquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso, al die oude Samsungs waren te vet
Mijn internet imago, wat doe jequote:
quote:
Hij staat net een paar uurquote:
Ik moet op het gewicht letten, ik heb hem op mijn kamer staan en daar kan geen aquarium van 150 liter staanquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn internet imago, wat doe je
En sowieso psv
Moet dat zolang ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hij staat net een paar uur. Morgen eerst de bodem, takken en planten erin, dan vullen en dan twee á drie weken indraaien.
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.quote:
wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.
quote:
Begin het jammer te vinden dat ik de mijne net heb weggedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.
Ach, zo was ik laatst in de dierenwinkel en was een vrouw verbaasd waarom haar goudvissen steeds dood gingen. Ze hield ze in een kom (FOUT!), zonder filter (nog fouter) en ze maakte de kom iedere week schoon met afwasmiddel (quote:
Het is echt een leuke hobbyquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]shame on you
[..]
Begin het jammer te vinden dat ik de mijne net heb weggedaan
Hij is wel heel mooi hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hij staat net een paar uur. Morgen eerst de bodem, takken en planten erin, dan vullen en dan twee á drie weken indraaien.
[..]
Ik moet op het gewicht letten, ik heb hem op mijn kamer staan en daar kan geen aquarium van 150 liter staan.
Een van de mooiste prefab aquaria die ik kenquote:
Ik ken jou niet maar aangenaamquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Ken ik hier nog iemand? Op Samzz na dan?.
Wie ben jij ook weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Mij niet, maar hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Wat is er gebeurd? Dat je weer terug bent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Litpho het volgende:
Hey. Ik kwam vroeger veel in Singles en R&P SC. En nu dus hier.
Nou, R&P SC ging plotseling dicht...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Dat je weer terug bent?![]()
![]()
Wie doet dat nou weer? Is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, R&P SC ging plotseling dicht....
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie doet dat nou weer? Is toch niet te geloven
Ik hoorde het nieuws net. Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Eens om de zoveel tijd moet dat. Vervolgens komen ze erachter dat het toch wel handig is om misschien datingtopic of whatever te maken, wat dan weer verandert in een sc-topic en zo zit je over anderhalf jaar weer met 6 SC's en dan wordt alles en iedereen weer hier naartoe geschopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |