quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh wacht het is shit! Ze haten het! Snel zeggen dat het een parodie is en dat mensen het niet begrijpen.
Oeh appeltaart, count me inquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaart
Heb jij deze wel eens gekeken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat was de conculusie van TMM. Ik heb hem zelf niet gezien. Ik wil niet.
Dan trek ik mij teenslippers of sneakers aan okquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. dat wordt dan eens hoog tijd jongedame. ja mag hem hier wel komen kijken hoor.
Oja, was dat niet iets vaags op een vliegveldquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit gezien, ik heb echt niks met horror, vind het ook niet eng of zo.
ik vond trouwens van spielberg the langeliers (of zoiets) wel erg gaaf. was een miniserie lang geleden.
Oh man, zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen 1, 2 en de laatste zijn de moeite waard.
De 3? delen er tussen niet.
Ik moet altijd wel lachen bij Another Gay Movie, dat ze dan een quiche lorraine pakken ipv een appeltaartquote:
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem dit keer gaat opeten niet haar voorbinddildo er in stoppen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt0401383/
Aanrader
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen bij Another Gay Movie, dat ze dan een quiche lorraine pakken ipv een appeltaart
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutquote:
Die vind ik meestal wel grappigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutO.a. met Graham Norton.
Dat was ook best leuk, tot deel 3 iig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind (vond) american pie dan toch net wat leuker.
Die laatste schijnt ook wel weer goed te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook best leuk, tot deel 3 iig.
Speelt de rol van de leraar waar iedereen een crush op heeft. Mister Puckovquote:
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oudquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Nielsen deed toen ook ooit nog die reclame voor telefoonaanbieder 'Dutchtone', te flauw![]()
Dan kijk ik die er achteraanquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zegmaar de gay remake van American Pie en soortgelijke films. ERG foutO.a. met Graham Norton.
Zo oud ben je dan niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Monedita het volgende:
[..]
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oud![]()
Mijn eerste telefoon had zelfs Dutchtone
WHUT???quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze, ik kan bij de andere sc geen nieuw deel openen
13 jaar geleden ofzo, valt wel mee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Monedita het volgende:
[..]
Die heb ik nog op tv gezien, ik ben oud![]()
Mijn eerste telefoon had zelfs Dutchtone
tally heeft de verkeerde SC gelinkedquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |