The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer was hij leuk dan? dat heb ik even gemist dan denk ik.
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekendquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, deze is meer voor blower eigenlijk. tenminste, dan kun je je net wat beter inleven, zal ik maar zeggen.
oh die vond ik ook echt helemaal niks. net als die van charlie sheen, hot shots of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.
Of je werd ouder en kreeg een betere smaak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The naked gun films waren gewoon grappig, daarna is het niveau echt enorm gekelderd.
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dan weet je meteen zeker dat je goed slaaptquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekend
met die kip in die handboog? geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
oh die vond ik ook echt helemaal niks. net als die van charlie sheen, hot shots of zo?
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.
Heel gedateerde humor.
Toen ze uit kwamen inderdaad aardig goed te doen
als je maar niet the naked gun gaat kijken dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de laatste keer dat ik dát heb gedaan is ook wel weer een tijd je terug. Maar misschien een leuke tip voor het weekend
Op de filmavonden op school jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ook die hebben de jaren slecht weten te overleven. Was laatst een stukje op tv.... tenenkrommend.
Heel gedateerde humor.
Toen ze uit kwamen inderdaad aardig goed te doen
ja dat. en heel stoer die band voor zijn ogen binden, ipv voorhoofd. allemaal van die superflauwe dooie humor.quote:
Ah, goede tipquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet je meteen zeker dat je goed slaapt
Dat zal niet zo snel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
als je maar niet the naked gun gaat kijken dan.
Ook nooit gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind (vond) american pie dan toch net wat leuker.
Ja schijnt eerdre een parodie te zijn dna een remake.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is redelijk vreselijk.
Met flauwe humor er proberen een lach film van te maken.
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaartquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun je die nu nooit gezien hebben?
Stiffmeister
Oh wacht het is shit! Ze haten het! Snel zeggen dat het een parodie is en dat mensen het niet begrijpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schijnt eerdre een parodie te zijn dna een remake.
nooit gezien, ik heb echt niks met horror, vind het ook niet eng of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, goede tip
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren denk ik![]()
Ik heb laatst op aanraden 'It' gezien. 'Enge film -Miauw-, die moet je zien'
Ook erg gedateerdMaar ik baal wel dat ik de enige ben zonder clownvrees
Alleen 1, 2 en de laatste zijn de moeite waard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet zo. Maar ok, misschien ga ik in het najaar wel een pie-marathon houden, met veel appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |