Inderdaad een ontzettend non talentquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.
Dat is alleen voor mannen!quote:
Die film lijkt me dus vreselijkquote:
Ik heb het van FOK! geleerdquote:
Daar gaat het inderdaad aardig naar toe ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou al zijn films negeren en niets aan de hand.
Dat is weer alleen voor blankenquote:
Ik heb er best om gelachen. Viel me heel erg mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die film lijkt me dus vreselijk![]()
De serie
Ik heb hem trouwens in nog maar één andere film gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad aardig naar toe ja.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er best om gelachen. Viel me heel erg mee.
Deze moet ik dus zelf zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is redelijk vreselijk.
Met flauwe humor er proberen een lach film van te maken.
Dear Johnquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb hem trouwens in nog maar één andere film geziendus geen idee wat jij zoal moet negeren.
hij was slecht!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is redelijk vreselijk.
Met flauwe humor er proberen een lach film van te maken.
Oja, Dear John heb ik gezienquote:
En die ken ik ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
hij was slecht!
hij was wel beter dan mac and devin go to highschool
ATM was ook een slechte film. Er zijn heel veel slechte filmsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
hij was slecht!
hij was wel beter dan mac and devin go to highschool
best erg ja laatste tijd, of het valt me nu meer opquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
Er zijn heel veel slechte films
Als we het over duo's hebben kan je beter kijken naar
http://www.imdb.com/title/tt1465522/
Heb je Tucker & Dale nog niet gezien??quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
best erg ja laatste tijd, of het valt me nu meer op
hmm, bedankt voor de tip.
wees blij...quote:
Hiquote:
Doet me denken aan 'Wrong Turn Dead End' die op zich al hilarisch wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
ATM was ook een slechte film. Er zijn heel veel slechte films
Als we het over duo's hebben kan je beter kijken naar
http://www.imdb.com/title/tt1465522/
wat ik net zag op imdb kwam mij absoluut niet bekend voor nee.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je Tucker & Dale nog niet gezien??
Wat is 'How High' nou weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij...
ik zat er op te wachten, het zou de nieuwe How High moeten zijn......
nou neeecht heel slecht!
Mooi jaar was dat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. ga terug naar 2003 godt. met je kutplaatje.
een comedy.... een no brainer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is 'How High' nou weerIk kijk heel andere films
zoals deze filmquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond 2001 mooier. toen gebeurde er nog eens wat.
2 gasten uit een ghetto die een toelatingstest voor de uni gaan doen, perfecte score halen door een overleden vriend die hun helpt als ze speciale weed roken. zo komen ze op harvard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
How High. Jinni zegt dat ik het leuk ga vinden
ik vind leslie nielsen echt 10x niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
zoals deze film
http://www.imdb.com/title/tt0157262/
Oh god, dat klinkt als iets wat ik vroegah wel leuk vond ja. Net als Dumb&Dumber, ik moest beademd worden toen ik die voor het eerst zag (16)quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
2 gasten uit een ghetto die een toelatingstest voor de uni gaan doen, perfecte score halen door een overleden vriend die hun helpt als ze speciale weed roken. zo komen ze op harvard.
method man & redman!
Was ooit leuk, maar heel snel achteruit gegaan....quote:
mwa, deze is meer voor blower eigenlijk. tenminste, dan kun je je net wat beter inleven, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, dat klinkt als iets wat ik vroegah wel leuk vond ja. Net als Dumb&Dumber, ik moest beademd worden toen ik die voor het eerst zag (16)
wanneer was hij leuk dan? dat heb ik even gemist dan denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ooit leuk, maar heel snel achteruit gegaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |