En wat doet die "t" in de TT?quote:
Ja, echt een verbetering hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Kei handig allemaal. 2 SC topics. Beide nu met 2 deel 2's. Gaat goedSuper overzichtelijk nu!
Een dikke ? Die is voor Angel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dank Kluts.En dikke middelvinger voor PBeet en Godt voor de foute doorverwijzing.
Jankzakquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Kei handig allemaal. 2 SC topics. Beide nu met 2 deel 2's. Gaat goedSuper overzichtelijk nu!
Wilde je zeggen dat het nu overzichtelijk is dan?quote:
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?quote:
Sorry?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?
Baby steekt zo wel weer even zijn hand in zijn broek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Angel is een gevoelige jongen hoor...
Dan opent hij maar z'n eigen topic over z'n problemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Angel is een gevoelige jongen hoor...
Omdat de dag kwam dat de dag kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom altijd weer domme mensen met deze opmerking?
Wat? It hits too close to home darling?quote:
En als daar dan in wordt geslowchat ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan opent hij maar z'n eigen topic over z'n problemen.
Misschien kan Geert er nog een verkiezingstandpunt van maken. Het samengaan van SC's lijkt wel wat op Europa.quote:
Dan modden we dat dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En als daar dan in wordt geslowchat ?
Ja en dan komt alles weer goed, als mensen aan m'n hummeltje zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby steekt zo wel weer even zijn hand in zijn broek.
Alsof je als gewone user een reeks kan makenquote:
Doodmodden.quote:
Vallende blaadjes en een natte broek?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doodmodden.
Ik krijg er kriebels van, herfstkriebels welteverstaan!
Wordt aan gewerkt door Opaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je als gewone user een reeks kan maken
Goede zaakquote:
Wat zijn we toch ook weer een mooie metafoor voor de echte wereld he!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan Geert er nog een verkiezingstandpunt van maken. Het samengaan van SC's lijkt wel wat op Europa.
Is jouw eigen topic nu gewoon dicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook weer een mooie metafoor voor de echte wereld he!
Helemaal volgeblafd en wel, en toen vielen die blaadjes dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vallende blaadjes en een natte broek?
Door Angel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helemaal volgeblafd en wel, en toen vielen die blaadjes dus.
Die is dr als dr is gelinkt want dan kan je niet dubbel openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de (welliswaar ongeschreven) regel dat de lapo het nieuwe topic opent?
Projecteer je nu WEER je eigen fantasie op een ander?quote:
Fantasie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Projecteer je nu WEER je eigen fantasie op een ander?
Juist als je dubbel kan openen zou je het niet moeten doen, om dubbele topics, zoals nu, te voorkomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is dr als dr is gelinkt want dan kan je niet dubbel openen.
Ja. Belachelijk he?quote:
Ok, ik werd serieus kortstondig geilquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk he?
En voordat iemand een koekje heeft kunnen pakken!
Verdwenen toen de automatische reeksen werden ingevoerd. Maar zoals Godtje zei, dan moet het wel gelinked zijn. Dat is nu zo, dus nu is het gewoon een free for all. 1ste die het lukt, opent het topic, de rest krijgt de 'is er al' melding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de (welliswaar ongeschreven) regel dat de lapo het nieuwe topic opent?
Ah!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fantasie?![]()
Nu mix je fantasie en werkelijkheid
Ja, M'n Re(et) zeg!quote:
Die is toch geen mod meer?quote:
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffenquote:
Iedereen weet toch dat de Engel de rechterhand van God is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah!
Godtje en Angel sitting in a tree
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdwenen toen de automatische reeksen werden ingevoerd. Maar zoals Godtje zei, dan moet het wel gelinked zijn. Dat is nu zo, dus nu is het gewoon een free for all. 1ste die het lukt, opent het topic, de rest krijgt de 'is er al' melding.
Nou ik vind t wel attent van Kluts dat ze ff de weg voor me vrijmaakt. Straks scheurt mijn toompje nog op de strakheid! (welke user was dat ook alweer?)quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffen
Denk je ook aan kluts stiekem als je op Beetman zijn kontje los gaat? Dat je weet dat kluts een uur daarvoor met de voorbind dildo ook in is geweest?
Oja, jijquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.
Dat dat kán in Nederland.quote:
Jealousy is a mofo Godt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet genoeg om Beetman vol te blaffen
Denk je ook aan kluts stiekem als je op Beetman zijn kontje los gaat? Dat je weet dat kluts een uur daarvoor met de voorbind dildo ook in is geweest?
Een mod in burger?!quote:
Bedankt. Echt een nieuw feitje in een topic vol met mods en ex modsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Hepyro het volgende:
Je kan ook aan het topic-id zien welke eerder was btw
Alsof we er weer een forum bij hebben gekregen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, Krea. Hoe voel je je onder deze nieuwe omstandigheden?
Puur toeval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch flauw dat je die van magnetron sloot, en niet deze.
Ah, dank je, dat wist ik nog niet. Dacht dat die random werden gekozen enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Hepyro het volgende:
Je kan ook aan het topic-id zien welke eerder was btw
Met allemaal verse maagden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof we er weer een forum bij hebben gekregen.
Puur toeval dat ik jou toffer vindquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar lik ik niet steeds je ballen voor!Ik wil een voorkeurs behandeling.
Dat is dan weer bij geboorte bepaald.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur toeval dat ik jou toffer vind
Wacht even. Dus ik ben je rechterhand, maar jij bent dan weer de linkerbal van Stbaby?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar lik ik niet steeds je ballen voor!Ik wil een voorkeurs behandeling.
Geef het een paar weken. Dan open ik daar nog wel een nieuw topic over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Dat andere topic heeft wel een beetje een hyvesgehalte overigens.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?
Lulligquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
En we hebben Moblo en iemand die vanzelf nog wel weg gaat
Fijne woensdag!quote:
Misschien wel. Misschien niet. de tijd zal het leren. Nog niet alle kutnewbies uit de sc's zijn gespot hè.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten we dan toevallig hierzo toch goed? Zit ik dan te janken om niks? Zijn we gewoon allemaal leuk en is alles bij het oude op de TT na?
Issie al doodgebloed en iedereen overgestapt naar weer een andere SC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Kluts het volgende:
Er is niks mis met newbies, als ze maar welw eten dat ze een soort van Rite of Passage moeten doen. Zo'n soort Frat-pad. Offeeeehhh.... Haze Him of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet. de tijd zal het leren. Nog niet alle kutnewbies uit de sc's zijn gespot hè.
Zet er ff bij wie 'mij' is.quote:
JIJ!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat ga ik ook doen en niet voor het verhaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik ga er eens een eind aan breien. Straks naar Magic Mike.
Voor het verhaal he jongens, voor het verhaal!
quote:
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen en niet voor het verhaal
Niet eens voor Channing Tatum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.
Ik neem doekjes mee.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke misschien ga ik wel een klein beetje voor Alex Pettyfer en Joe Manganiello. Klein beetje dan.
Ik neem doekjes mee.
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.quote:
Haha wat een vergelijking! Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Die kijkt alsof ie moeite had met z'n strikdiploma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |