Welke is er nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Opgelosterd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze, ik kan bij de andere sc geen nieuw deel openen
iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaatquote:
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpjequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
13 jaar geleden ofzo, valt wel mee toch![]()
Mijn eerste telefoon was een Sagem () en ook Dutchtone.
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Die waren niet erger dan sagem hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik had ook een Sagem van Dutchtone! Heb 'm volgens mij bij m'n ouders nog wel ergens liggen
Beide Godt, beide! Mijn god(t), het is tragisch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik, maar dan donkergroen!
Jawel tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nostalgie! En toen kon je ook nog niet smsen enzo! Mooi was die tijd.
Dafuq? Dat moet wel héél lang geleden zijn? Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele tel had?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel deze/zoiets hequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die waren niet erger dan sagem hoor.
Ik heb ook nog zo'n motorola gehad, vond het in vergelijking met bijvoorbeeld de pocketline swing best fijne toestellen.
Ik was ook zo blij met mijn Nokia en snakequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toen
[..]![]()
Die van mij is gejat![]()
Maar wat was ik daarna blij met mijn nieuwe, trendy Nokia 3210![]()
[ afbeelding ]
Die sms reclame op tv ook echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is pre dutchtone tijdperk hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
woah volgens mij had ik zo'n koelkastquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee in het begin kon dat in NL nog niet, de functie zat al wel op veel toestellen
precies dat waren de dagen van je nieuwe cd over de telefoon laten horenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee in het begin kon dat in NL nog niet, de functie zat al wel op veel toestellen
Woahh inderdaad!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh myoh wacht ja en toen kon je via internet nog gratis smsen
Ik bedoel dat die niet in een bundel met dutchtone te koop was, het is natuurlijk wel mogelijk dat jij die nog gebruikte met een dutchtone kaartje er in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Monedita het volgende:
[..]
Nee het was gewoon een oud ding, ik had heel vlak erna een Nokia
Geen idee, maar sms-en kón op zich wel, maar dan moest je er extra bij of voor betalen en/of dat moest in je bundel zitten ofzo. Geen idee meer hoe dat precies zat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dafuq? Dat moet wel héél lang geleden zijn? Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele tel had?
Misschien ben ik in de war, maar ik had er iig zo eentje en ik kon er iets vaags mee. Berichtjes sturen naar chatdiensten en andere onzin. Mopjes bestellen en andere geldverspillingquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
De motorola D520 is 1 van de eerste generatie toestellen die met dutchtone geleverd werden.
Is geloof ik pas in 1998 of 99 mogelijk gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, maar sms-en kón op zich wel, maar dan moest je er extra bij of voor betalen en/of dat moest in je bundel zitten ofzo. Geen idee meer hoe dat precies zat.
Ik kan de reclame niet vinden die toen op tv kwamquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is geloof ik pas in 1998 of 99 mogelijk geworden
Oja, nou kijk, ik had mijn eerste mobiel pas in 2000quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, nou kijk, ik had mijn eerste mobiel pas in 2000![]()
Jeeejquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
Samzz, ik ben er
Hee, nog meer bekenden hier.
Ik ging in 1997 naar de middelbare school iig, denk dat ik rond 98 wel een mobiel had, maargoed, die gebruikte je alleen in noodgevallen. Moest aardig eindje naar school fietsen en dat was dan best handig als je 's met een lekke band stond!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik kan me het tijdperk zonder mobiele telefoons haast niet meer herinneren
.
Had je wel een discman en een walkman?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielIk wilde er gewoon niet aan
Dat dan weer welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Monedita het volgende:
[..]
Had je wel een discman en een walkman?
Wat een gewen eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik kan me het tijdperk zonder mobiele telefoons haast niet meer herinneren
.
[..]
Jeeej. Kan ik die andere weer uit m'n MyAt gooien
.
Even opgezocht, en het toestel wat je liet zien is uit 95, terwijl dutchtone pas in februari 99 opgericht is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Monedita het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war, maar ik had er iig zo eentje en ik kon er iets vaags mee. Berichtjes sturen naar chatdiensten en andere onzin. Mopjes bestellen en andere geldverspilling
Whuuut, ik was toen 12 of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik was toen 20 of 21 ofzo. Ik was toen echt de enige van mijn vrienden zonder mobielIk wilde er gewoon niet aan
Ja, enorm hequote:
1964 was dat ergens toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was mijn tweedequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet niet wat mijn eerste was, een Swing ofzo?
Die heeft mijn moeder ook gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |