Welke is er nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tally heeft de verkeerde SC gelinked
Opgelosterd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze, ik kan bij de andere sc geen nieuw deel openen
iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaatquote:
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpjequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
13 jaar geleden ofzo, valt wel mee toch![]()
Mijn eerste telefoon was een Sagem () en ook Dutchtone.
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ti's ook moeilijk te zien over die tetters heen! Arm kind.
Die waren niet erger dan sagem hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Monedita het volgende:
[..]
Voelt wel zo, als iets niet meer bestaat
[..]
Ik had een motorola met een antenne die je moest uitschuiven, en zo een groen schermpje
Nog erger dan een sagem
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik had ook een Sagem van Dutchtone! Heb 'm volgens mij bij m'n ouders nog wel ergens liggen
Beide Godt, beide! Mijn god(t), het is tragisch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind? Tally of dr koter die de tetten steeds op de kop krijgt als ze bukt om de snoet af te vegen?
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik, maar dan donkergroen!
Jawel tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nostalgie! En toen kon je ook nog niet smsen enzo! Mooi was die tijd.
Dafuq? Dat moet wel héél lang geleden zijn? Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele tel had?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel deze/zoiets hequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die waren niet erger dan sagem hoor.
Ik heb ook nog zo'n motorola gehad, vond het in vergelijking met bijvoorbeeld de pocketline swing best fijne toestellen.
Ik was ook zo blij met mijn Nokia en snakequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die Motorola had mijn broer, hippe shizzle was dat toen
[..]![]()
Die van mij is gejat![]()
Maar wat was ik daarna blij met mijn nieuwe, trendy Nokia 3210![]()
[ afbeelding ]
Die sms reclame op tv ook echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is pre dutchtone tijdperk hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
woah volgens mij had ik zo'n koelkastquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik bedoel deze/zoiets he
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |