Dat is de swing 200, originele was een stukje lomperquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Die wilde ik met iedere vezel in mijn lijf, vanwege de kleurquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik had de 'pocketline swing'quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de swing 200, originele was een stukje lomper
Idem! En de lichtjes schenen er doorheen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die wilde ik met iedere vezel in mijn lijf, vanwege de kleur![]()
Zo'n bordeauxroodbruinig lelijk ding iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de swing 200, originele was een stukje lomper
Moest je een flinke pocket voor hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, ik had de 'pocketline swing'
Voordeel: ik was 'm nooit (lang) kwijt in de krochten van mijn rugtasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moest je een flinke pocket voor hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was niet stuk te krijgen
Heb ik ook nog gehad jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Monedita het volgende:
Deze was me ook wat. Slidephone![]()
[ afbeelding ]
Maar hij was niet stuk te krijgen
blijf je nu hier jaquote:
Sowieso, al die oude Samsungs waren te vetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Monedita het volgende:
Deze was me ook wat. Slidephone![]()
[ afbeelding ]
Maar hij was niet stuk te krijgen
Ik wil ook weten hoe de Legend eindigtquote:
show it!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
Wie hier was ook weer benieuwd naar m'n aquarium?
Laat maar zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
Wie hier was ook weer benieuwd naar m'n aquarium?
Sport zequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Naar de sportschool dan maar...![]()
tot later!
Ik heb toen de allereerste met een kleurenscherm gehad, die waren jammer genoeg niet zo stevigquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso, al die oude Samsungs waren te vet
Mijn internet imago, wat doe jequote:
quote:
Hij staat net een paar uurquote:
Ik moet op het gewicht letten, ik heb hem op mijn kamer staan en daar kan geen aquarium van 150 liter staanquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn internet imago, wat doe je
En sowieso psv
Moet dat zolang ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hij staat net een paar uur. Morgen eerst de bodem, takken en planten erin, dan vullen en dan twee á drie weken indraaien.
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.quote:
wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.
quote:
Begin het jammer te vinden dat ik de mijne net heb weggedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alle aquaria moeten zo lang indraaien. Altijd.
Ach, zo was ik laatst in de dierenwinkel en was een vrouw verbaasd waarom haar goudvissen steeds dood gingen. Ze hield ze in een kom (FOUT!), zonder filter (nog fouter) en ze maakte de kom iedere week schoon met afwasmiddel (quote:
Het is echt een leuke hobbyquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]shame on you
[..]
Begin het jammer te vinden dat ik de mijne net heb weggedaan
Hij is wel heel mooi hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hij staat net een paar uur. Morgen eerst de bodem, takken en planten erin, dan vullen en dan twee á drie weken indraaien.
[..]
Ik moet op het gewicht letten, ik heb hem op mijn kamer staan en daar kan geen aquarium van 150 liter staan.
Een van de mooiste prefab aquaria die ik kenquote:
Ik ken jou niet maar aangenaamquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Ken ik hier nog iemand? Op Samzz na dan?.
Wie ben jij ook weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Mij niet, maar hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Litpho het volgende:
Wat is er gebeurd? Dat je weer terug bent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Litpho het volgende:
Hey. Ik kwam vroeger veel in Singles en R&P SC. En nu dus hier.
Nou, R&P SC ging plotseling dicht...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Dat je weer terug bent?![]()
![]()
Wie doet dat nou weer? Is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, R&P SC ging plotseling dicht....
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie doet dat nou weer? Is toch niet te geloven
Ik hoorde het nieuws net. Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie doet dat nou weer? Is toch niet te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |