Horkerigheid heeft ook zijn grenzen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ze vooral die foto op haar mobiel mag houden en ze kan je altijd bellen, day or night. O shhiii----
Wat niet? Het 'gesprek'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt bij god niet weten hoe ik zoiets zou moeten brengen.
Yeah.quote:
Middels mobiele telefonie en/of whatsapp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Nou fingers crossed dan maar hè.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Salatrel het volgende:
gerrie ik heb de update maar geinstalleerd want hij bleef zeuren dat er een update beschikbaar was
Sommigen niet eens meer anders bereikbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Middels mobiele telefonie en/of whatsapp.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Wat zeg jij meestal dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook heel moeilijk.
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.quote:
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.
Jij hebt wat meegemaakt in die 40 jaar volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.
Niet laten weten waar je woont, dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"
"Je aura lekt."quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"
Regel 1 met ONS's toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet laten weten waar je woont, dat scheelt een hoop.
Doe dat.quote:
Ik schuif wel wat opquote:
quote:
Oh nee, nog steeds blanco. Ik geef het op.quote:
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.quote:
Dit is mijn favoriete bandquote:
ons mam is het toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.
Braaf.quote:
Zou niet durvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Niet aan me zitten, he
.
[..]
Oh nee, nog steeds blanco. Ik geef het op.
[..]
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Salatrel het volgende:
hey idh i just met you
and this is crazy
but heres my number
so call me maybe
Kriebelen mag welquote:
Inderdaad, maar dat zeg ik nooit. Net als 'afgewerkt' en die shit. Ben een slechte brabo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat de winkel los is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
Inderdaad, maar dat zeg ik nooit. Net als 'afgewerkt' en die shit. Ben een slechte brabo.
Ok, voetjes onder de dekens, blijf je er lekker warm bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kriebelen mag wel.
[..]
Inderdaad, maar dat zeg ik nooit. Net als 'afgewerkt' en die shit. Ben een slechte brabo.
wellicht even in de FearFM top 40 kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh nee, nog steeds blanco. Ik geef het op.
.
Dacht dat dat ook typisch brabants is, maar ook Nijmeegs dus misschien vergis ik me.quote:
Waar staan die 4 sterren voor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Adolecens het volgende:
JB zegt dat ook. "Ik ben om 17:00 uur afgewerkt, dan rij ik aan"
In staat om d'r direct op te halen, de ****!
Haha ja, ik ben net aangeredenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Adolecens het volgende:
JB zegt dat ook. "Ik ben om 17:00 uur afgewerkt, dan rij ik aan"
In staat om d'r direct op te halen, de ****!
Dat is heel Arnhems. "Doe het raam eens los."quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben net aangereden___. Ik corrigeer iedereen ook chronisch. Vinden ze niet leuk
.
aahhh nee daar krijg ik de kriebels van als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is heel Arnhems. "Doe het raam eens los."
Klinkt verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef remi1986 het volgende:
Pret in bed eindigt in persoonlijke nachtmerrie
hahahahahhaa
Dat was Vas toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef remi1986 het volgende:
Pret in bed eindigt in persoonlijke nachtmerrie
hahahahahhaa
Btquote:
WC-experiencequote:
Hoe'st?? Al zenuwachtig voor de grote oversteek?quote:
Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe'st?? Al zenuwachtig voor de grote oversteek?
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.quote:
Neeeeequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
WC-experienceik ben eens bij een optreden van hun geweest
Hmzz, ja. dat hoort erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inen hoe gaat het daar?
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.
Vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
De vakantiedienstregeling van de RET.
ECHT NIET !!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdDementie slaat toe op deze oude knar
Niggu ga je wel eens met de metro?quote:
Hoi Bobquote:
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ja. dat hoort erbij.Zeg je je kamer ook op?
Hier gaat het allemaal prima
Thuis lekker, op het werk prima, nog 1,5 dag en dan vakantie
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeeeeverschrikkelijk. Behalve zwaar onder invloed
Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niggu ga je wel eens met de metro?normaal ging die elke vijf minuten en nu elke 20. Niet te geleuven dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Bob
[..]
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.
Goed bezigga je nog ergens heen op vakantie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch pls
Ik ga nooit met de metro trouwens.Wil 15 minuten van mijn leven terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiekquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijMaarja, zij komen ook bij ons uit de buurt en hebben zo ongv hetzelfde accent dus dan is het wel leuk
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiek![]()
die leeft niet zo lang meer denk ik
Ja precies...wel zieligquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loer
Jankertquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil 15 minuten van mijn leven terug.
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.quote:
Bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metroquote:
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ally bally heb je dat nummer nog gevonden?
Oké, ik hou me mond al :Squote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metro
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Vraag aan die chick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Die herkennen geen hardstyle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruiken
weet je helemaal niks meer van dat nummer?
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag aan die chick.ik wil weten welke het is.
Ja.quote:
Spannendquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komt
Nee, schoonzusje krijgt vrijdag een baby, dus aankomende twee weken veel daarheen. Eind van het jaar kijken we nog eens opnieuw
Alle tijd voor wat leuke dingen komende weken dus
dafuk is dit gek!?quote:
Ally plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalken. Vraag het van de week wel een keer.
Ga meequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Spannendbeetje baby kijken is ook leuk
Bby enige hardstyle daar is raw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet ik zaterdag maar naar dominator, dan hoor ik 'm vast![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ontving ik laatst ook een geboorte kaartjequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja.
Op haar verhuiskaartje: 'Per 1 augustus word mijn nieuwe adres: blablala'
worden zo nog wel 1000000 spelfouten op fb
nu ga je gewoon wat verzinnenquote:
zat ik dichtbij met The Pitcher en Slim Shorequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AANquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
Ik ga het je elke dag vragen. Zodat je nooit vergeet om te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AAN
Oké.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wat is dit. Ik kan youtube op de achtergrond laten afspelen op iphone. What is this witchcraft
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxoquote:
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxo
Zosk pls ik heb mijn truukjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komt
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu wordt ik wel een beetje zenuwachtig.
Ja mijn d's en t's zijn erg goed, ik weet het. Opbokkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharenquote:
vieze lesboquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharen
Alsof ally en ik geen plaatjes mogen knippen :Squote:
touchee godverdommequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ally en ik geen plaatjes mogen knippen :S
Bedankt, had dit niet willen missen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.
Jouw vrienden/kennisenkringquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Groepsgesprek:
Ik: Jullie zijn zo dom
Jongen: And prowd of it___.
Hahaha
Gvdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Groepsgesprek:
Ik: Jullie zijn zo dom
Jongen: And prowd of it___.
Hahaha
watquote:
PROBAPLY JES! LOLquote:
Wanneer post jij weer eens een foto?quote:
Vertel eens hoe je dat doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha no way je boy? dat soort types zou ik echt gillend van wegrennen
quote:
Leuk dat je zo makkelijk bent, thanksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet.
[..]
[ afbeelding ]
asje.
picsquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet.
[..]
[ afbeelding ]
asje.
Haar in de war.quote:
Nee, cook is niet zo knapquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar qua uiterlijk of gedrag? Gedrag zou ik al helemaal niet tolereren, mafketel
geil, maak fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannondquote:
Ehm, nee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie het ook altijd bij de kapper over ingetrokken tepels?
Beetje vissen bij de meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Ja.quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaanquote:
die er gewoon niet opzetten en dan zeggen dat je niet weet waar Kraan isquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik ook nietquote:
wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan
Gadverdammequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wenste dat ik het niet had gehoord.
"Wie weet waar de kraan nu is...?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Adolecens het volgende:
niet normaal..waarom en hoe komt een 11 jarige daar uberhaupt bij?!
[..]
wat?
Wat een kutnummer ook, zeg. Hallelujah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Tenenkaas?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.
Zo is het net alsof ik het niet zelf zei
HALLONquote:
Jij hoort wat mensen typen?quote:
Goed, want ik ben aan het eten.quote:
Vrouwen en eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, want ik ben aan het eten.
mmm lekker, wat ben je aan het eten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, want ik ben aan het eten.
zoek je een leger kleurig shirt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Tis verdomme ook teveel gevraagd. Een legerkleurig shirt
relaxed G.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb een secretaresse die alles voorleest
Omnomnomquote:
Echt mooi zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Tis verdomme ook teveel gevraagd. Een legerkleurig shirt
Zelfgemaakte noodlesoup.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef krokdown het volgende:
[..]
mmm lekker, wat ben je aan het eten?
Ik twijfel een beetje aan deze toon, zeg.quote:
Dat heb jij helemaal goed in de gaten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje aan deze toon, zeg.
Mijn radar ging af.quote:
Waarom heb je trouwens geen foto's van jezelf in je fobo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfgemaakte noodlesoup.
Beetje veel alleen
Wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens geen foto's van jezelf in je fobo?
waarom heb jij wel foto's in je fobo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens geen foto's van jezelf in je fobo?
Teringquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom heb jij wel foto's in je fobo.
Knappe bink jwz.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom heb jij wel foto's in je fobo.
Niets, helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef krokdown het volgende:
[..]
Wat is er mis met mij?
[ afbeelding ]
Alleen al denken dat ik dat moet gaan lezen is genoeg om een depressie te krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Fascination het volgende:
10 jaar dating, de resultaten...
Hier krijg je toch spontaan een depressie van.
Krijg ik al zodra ik R&P open,quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Fascination het volgende:
Kan ik u nog interesseren in een kopjen koffie aan de bar? Oké goedendag.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Fascination het volgende:
Oke oke, ik lees alquote:
Graag, kunt u ook even bukken om dit op te rapen voor mij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik u nog interesseren in een kopjen koffie aan de bar? Oké goedendag.
quote:
quote:
True, en tevens: datingsites.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg ik al zodra ik R&P open,
tevens wat een wall of text
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb een secretaresse die alles voorleest
Was ook niet succesvol voor je?quote:
"HOIquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar had ik geen 10 jaar voor nodig.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar had ik geen 10 jaar voor nodig.
Even checken hoe je in de markt ligt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nog nooit gedaan. Datesite. Wel benieuwd naar
Neenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graag, kunt u ook even bukken om dit op te rapen voor mij?
Ja, even ego boosten (of acheraf snijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even checken hoe je in de markt ligt?
"IK HEB EEN RUGZAKJEN VERZAMELD VOL MET LEVENSERVARING"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"HOI![]()
![]()
, ik zoek een leuke spontane vrouw, die houdt van lachen, maar ook serieus is als dat moet."
Mien god.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"IK HEB EEN RUGZAKJEN VERZAMELD VOL MET LEVENSERVARING"
Gewoon ervoor gaan. Sowieso altijd lachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
nog nooit gedaan. Datesite. Wel benieuwd naar
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, even ego boosten (of acheraf snijden) en dan weer verder met mijn leven
Hallo mijn naam is mevrouw Rugzak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef remi1986 het volgende:
Rugzak, das echt een naam van de uitvinder
Gebeurd sowieso een keerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan. Sowieso altijd lachen.
Ja ook gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef Fascination het volgende:
Was eens zo'n topic van iemand die zei: "ja, ik sta ingeschreven bij relatieplanet, want ik ben niet op zoek naar een relatie, net als de rest van de mensen die erop zit."
Staat er ook steevast ja, "ik ben niet op zoek, nee ik sta ingeschreven uit nieuwsgierigheid want je kan nooit weten, sta overal voor open!!!"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef Fascination het volgende:
Was eens zo'n topic van iemand die zei: "ja, ik sta ingeschreven bij relatieplanet, want ik ben niet op zoek naar een relatie, net als de rest van de mensen die erop zit."
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Staat er ook steevast ja, "ik ben niet op zoek, nee ik sta ingeschreven uit nieuwsgierigheid want je kan nooit weten, sta overal voor open!!!".
We hebben een kenner!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Staat er ook steevast ja, "ik ben niet op zoek, nee ik sta ingeschreven uit nieuwsgierigheid want je kan nooit weten, sta overal voor open!!!".
Dat zijn dus de types die na 3 dates midden in de nacht gaan bellen over familiedrama en exen, en die je foto als achtergrond in hun telefoon hebben.quote:
Heeft hij onderzoek naar gedaan voor z'n proefschrift.quote:
quote:859 B/s - 141 kB van 515 kB, 7 minuten resterend
Wow, snelheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ik heb me nu toch een geweldige downloadsite
[..]
Kan je ze beter uit Zweden halen he?quote:
Zo blijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je ze beter uit Zweden halen he?
Hallo, aangenaam, mijn naam is meneer Balzakquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo mijn naam is mevrouw Rugzak.
jaquote:
JAAAA JONG POST JE KREBSBROEK DAN MANquote:
Doe hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jain dat wat draag jij vandaag topic toch lieverd.
whahahahaquote:
Nee katoenquote:
En ik ben Platzakquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hallo, aangenaam, mijn naam is meneer Balzak
check nou maar even. 1e keer zo'n modelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JAAAA JONG POST JE KREBSBROEK DAN MAN![]()
gloeiendegloeiende
Dit wordt geen succes, denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hallo, aangenaam, mijn naam is meneer Balzak
Ik heb gecheckt en vastgesteld dat je hele korte beentjes hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
check nou maar even. 1e keer zo'n model
Ik deel deze mening.quote:
Ga je bergklimmen?quote:
Handig zo genomen dat de schalkse bolling van de tiet goed uitkwam, de doerak.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt en vastgesteld dat je hele korte beentjes hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |