SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannondquote:
Ehm, nee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie het ook altijd bij de kapper over ingetrokken tepels?
Beetje vissen bij de meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Ja.quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaanquote:
die er gewoon niet opzetten en dan zeggen dat je niet weet waar Kraan isquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik ook nietquote:
wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan
Gadverdammequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wenste dat ik het niet had gehoord.
"Wie weet waar de kraan nu is...?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Adolecens het volgende:
niet normaal..waarom en hoe komt een 11 jarige daar uberhaupt bij?!
[..]
wat?
Wat een kutnummer ook, zeg. Hallelujah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Tenenkaas?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.
Zo is het net alsof ik het niet zelf zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |