quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metroquote:
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ally bally heb je dat nummer nog gevonden?
Oké, ik hou me mond al :Squote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metro
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Vraag aan die chick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Die herkennen geen hardstyle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruiken
weet je helemaal niks meer van dat nummer?
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag aan die chick.ik wil weten welke het is.
Ja.quote:
Spannendquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komt
Nee, schoonzusje krijgt vrijdag een baby, dus aankomende twee weken veel daarheen. Eind van het jaar kijken we nog eens opnieuw
Alle tijd voor wat leuke dingen komende weken dus
dafuk is dit gek!?quote:
Ally plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalken. Vraag het van de week wel een keer.
Ga meequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Spannendbeetje baby kijken is ook leuk
Bby enige hardstyle daar is raw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet ik zaterdag maar naar dominator, dan hoor ik 'm vast![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ontving ik laatst ook een geboorte kaartjequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja.
Op haar verhuiskaartje: 'Per 1 augustus word mijn nieuwe adres: blablala'
worden zo nog wel 1000000 spelfouten op fb
nu ga je gewoon wat verzinnenquote:
zat ik dichtbij met The Pitcher en Slim Shorequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AANquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
Ik ga het je elke dag vragen. Zodat je nooit vergeet om te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AAN
Oké.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wat is dit. Ik kan youtube op de achtergrond laten afspelen op iphone. What is this witchcraft
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxoquote:
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxo
Zosk pls ik heb mijn truukjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komt
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu wordt ik wel een beetje zenuwachtig.
Ja mijn d's en t's zijn erg goed, ik weet het. Opbokkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharenquote:
vieze lesboquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharen
Alsof ally en ik geen plaatjes mogen knippen :Squote:
touchee godverdommequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ally en ik geen plaatjes mogen knippen :S
Bedankt, had dit niet willen missen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.
Jouw vrienden/kennisenkringquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Groepsgesprek:
Ik: Jullie zijn zo dom
Jongen: And prowd of it___.
Hahaha
Gvdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Groepsgesprek:
Ik: Jullie zijn zo dom
Jongen: And prowd of it___.
Hahaha
watquote:
PROBAPLY JES! LOLquote:
Wanneer post jij weer eens een foto?quote:
Vertel eens hoe je dat doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha no way je boy? dat soort types zou ik echt gillend van wegrennen
quote:
Leuk dat je zo makkelijk bent, thanksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet.
[..]
[ afbeelding ]
asje.
picsquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet.
[..]
[ afbeelding ]
asje.
Haar in de war.quote:
Nee, cook is niet zo knapquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar qua uiterlijk of gedrag? Gedrag zou ik al helemaal niet tolereren, mafketel
geil, maak fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannondquote:
Ehm, nee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie het ook altijd bij de kapper over ingetrokken tepels?
Beetje vissen bij de meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Ja.quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaanquote:
die er gewoon niet opzetten en dan zeggen dat je niet weet waar Kraan isquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik ook nietquote:
wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan
Gadverdammequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wenste dat ik het niet had gehoord.
"Wie weet waar de kraan nu is...?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Adolecens het volgende:
godverdomme, nog zo'n kwaliteitsnummer![]()
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Adolecens het volgende:
niet normaal..waarom en hoe komt een 11 jarige daar uberhaupt bij?!
[..]
wat?
Wat een kutnummer ook, zeg. Hallelujah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Adolecens het volgende:
![]()
De oudste wil muziek hebben voor op d'r ipod. Prima, krijg lijstje doorgestuurd, dus ik downloaden.
Staat deze er tussen![]()
"Vinger op de klitter"
Ik hoop toch dat ze niet weet waar het over gaat
Tenenkaas?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik quote je vloek, want ik vloek bijna nooit.
Zo is het net alsof ik het niet zelf zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |