Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niggu ga je wel eens met de metro?normaal ging die elke vijf minuten en nu elke 20. Niet te geleuven dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Bob
[..]
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.
Goed bezigga je nog ergens heen op vakantie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch pls
Ik ga nooit met de metro trouwens.Wil 15 minuten van mijn leven terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiekquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijMaarja, zij komen ook bij ons uit de buurt en hebben zo ongv hetzelfde accent dus dan is het wel leuk
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiek![]()
die leeft niet zo lang meer denk ik
Ja precies...wel zieligquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loer
Jankertquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil 15 minuten van mijn leven terug.
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.quote:
Bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metroquote:
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ally bally heb je dat nummer nog gevonden?
Oké, ik hou me mond al :Squote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak geen grap met jou hoor :s ben in de metro
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Vraag aan die chick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoerenzooi. Heb nog 3 sets van fearfm top 40 geluisterd maar nog steeds niks.
Die herkennen geen hardstyle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgende keer toch maar ff shazam of soundhoud gebruiken
weet je helemaal niks meer van dat nummer?
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag aan die chick.ik wil weten welke het is.
Ja.quote:
Spannendquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komt
Nee, schoonzusje krijgt vrijdag een baby, dus aankomende twee weken veel daarheen. Eind van het jaar kijken we nog eens opnieuw
Alle tijd voor wat leuke dingen komende weken dus
dafuk is dit gek!?quote:
Ally plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De jongen die het weet is nu bij een crematie, dus kan ik moeilijk stalken. Vraag het van de week wel een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |