nu ga je gewoon wat verzinnenquote:
zat ik dichtbij met The Pitcher en Slim Shorequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AANquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ally kzweer vraag van de week of ik maak je af.
Ik ga het je elke dag vragen. Zodat je nooit vergeet om te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ait ait als ik niet vergeet vraag ik, hij was wel echt AAN
Oké.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wat is dit. Ik kan youtube op de achtergrond laten afspelen op iphone. What is this witchcraft
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxoquote:
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je zo op de meent voor een paar rake klappen. Xoxo
Zosk pls ik heb mijn truukjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hele weg is opengebroken hier, allemaal vies. Net of jij hier komt
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu wordt ik wel een beetje zenuwachtig.
Ja mijn d's en t's zijn erg goed, ik weet het. Opbokkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even quote voor l0t om te laten zien dat "worden" ook nog dommer gebruikt kan worden.
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharenquote:
vieze lesboquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ally je weet best dat ik alleen met jou zou scharen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |