OMG wat ben jij een triest zakje ellende.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hsg maak jezelf niet zo belachelijk joh. Je verwacht trouwens toxh geen medelijden he? Jij post altijd zeikerig, dus dit kon je verwachten..nhahhahah
Ik sla over deze keer....quote:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je zus een nieuwe vriendin noemen
Laatste keer. Hahahahahhahaaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef piere het volgende:
Een opblaaspop hakken aantrekken is sowieso gevraarlijk
nker mongool weet je wel tegen wie je hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hsg maak jezelf niet zo belachelijk joh. Je verwacht trouwens toxh geen medelijden he? Jij post altijd zeikerig, dus dit kon je verwachten..nhahhahah
Ik ook. Wat een deceptie weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:26 schreef Flurry het volgende:
Ik verwachtte een mooi stukje proza over een one-night-stand die een stalker blijkt te zijn waardoor het leven van TS tot een nachtmerrie is geworden. De teleurstelling
En al helemaal als je dan óók nog eens in een waterbed ligt. Dat gaat dan vér voorbij 'Gruwelijk Nat'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:26 schreef Broder het volgende:
Hakken in bed levensgevaarlijk dat zie je hier maar weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |