Horkerigheid heeft ook zijn grenzen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ze vooral die foto op haar mobiel mag houden en ze kan je altijd bellen, day or night. O shhiii----
Wat niet? Het 'gesprek'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt bij god niet weten hoe ik zoiets zou moeten brengen.
Yeah.quote:
Middels mobiele telefonie en/of whatsapp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Nou fingers crossed dan maar hè.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Salatrel het volgende:
gerrie ik heb de update maar geinstalleerd want hij bleef zeuren dat er een update beschikbaar was
Sommigen niet eens meer anders bereikbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Middels mobiele telefonie en/of whatsapp.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
Wat zeg jij meestal dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook heel moeilijk.
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.quote:
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.
Jij hebt wat meegemaakt in die 40 jaar volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon zeggen dat het niet werkt en dan steeds de opmerkingen pareren waarom het volgens haar wel zou kunnen werken. Na een tijdje geven ze het meestal wel op. Sommigen niet.
Niet laten weten waar je woont, dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dan moet je een ander nummer nemen en verhuizen en in extreme gevallen zelfs in een soort witness protection program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |