quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"
"Je aura lekt."quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoi, ik kan niet overweg met je phwaarde"
Regel 1 met ONS's toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet laten weten waar je woont, dat scheelt een hoop.
Doe dat.quote:
Ik schuif wel wat opquote:
quote:
Oh nee, nog steeds blanco. Ik geef het op.quote:
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.quote:
Dit is mijn favoriete bandquote:
ons mam is het toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.
Braaf.quote:
Zou niet durvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Niet aan me zitten, he
.
[..]
Oh nee, nog steeds blanco. Ik geef het op.
[..]
Moet eerst wat boodschappen doen voor ons moedertje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Salatrel het volgende:
hey idh i just met you
and this is crazy
but heres my number
so call me maybe
Kriebelen mag welquote:
Inderdaad, maar dat zeg ik nooit. Net als 'afgewerkt' en die shit. Ben een slechte brabo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat de winkel los is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
Inderdaad, maar dat zeg ik nooit. Net als 'afgewerkt' en die shit. Ben een slechte brabo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |