Klinkt verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef remi1986 het volgende:
Pret in bed eindigt in persoonlijke nachtmerrie
hahahahahhaa
Dat was Vas toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef remi1986 het volgende:
Pret in bed eindigt in persoonlijke nachtmerrie
hahahahahhaa
Btquote:
WC-experiencequote:
Hoe'st?? Al zenuwachtig voor de grote oversteek?quote:
Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe'st?? Al zenuwachtig voor de grote oversteek?
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.quote:
Neeeeequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
WC-experienceik ben eens bij een optreden van hun geweest
Hmzz, ja. dat hoort erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inen hoe gaat het daar?
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.
Vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
De vakantiedienstregeling van de RET.
ECHT NIET !!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdDementie slaat toe op deze oude knar
Niggu ga je wel eens met de metro?quote:
Hoi Bobquote:
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ja. dat hoort erbij.Zeg je je kamer ook op?
Hier gaat het allemaal prima
Thuis lekker, op het werk prima, nog 1,5 dag en dan vakantie
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeeeeverschrikkelijk. Behalve zwaar onder invloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |