Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe'st?? Al zenuwachtig voor de grote oversteek?
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.quote:
Neeeeequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
WC-experienceik ben eens bij een optreden van hun geweest
Hmzz, ja. dat hoort erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goed! Ik ben nog niet heel zenuwachtig, meer een beetje lui momenteel omdat ik spullen in moet pakken en mn hele kamer leeg moet halen, weinig zin inen hoe gaat het daar?
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking nu wel? Eerst kende je het niet, toch.
Vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
De vakantiedienstregeling van de RET.
ECHT NIET !!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had hem toch juist aan jou uitgelegdDementie slaat toe op deze oude knar
Niggu ga je wel eens met de metro?quote:
Hoi Bobquote:
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ja. dat hoort erbij.Zeg je je kamer ook op?
Hier gaat het allemaal prima
Thuis lekker, op het werk prima, nog 1,5 dag en dan vakantie
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeeeeverschrikkelijk. Behalve zwaar onder invloed
Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niggu ga je wel eens met de metro?normaal ging die elke vijf minuten en nu elke 20. Niet te geleuven dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Da's beter, hoef je je ook niet druk te maken als je terug komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Bob
[..]
Nein, onderverhuren, dus kan wel meubels laten staan maar geen spullen.
Goed bezigga je nog ergens heen op vakantie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn je moet 15 minuten langer wachten terwijl je vakantie hebt, bitch pls
Ik ga nooit met de metro trouwens.Wil 15 minuten van mijn leven terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiekquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee geweldig man, kan er ook best veel meezingen volgens mijMaarja, zij komen ook bij ons uit de buurt en hebben zo ongv hetzelfde accent dus dan is het wel leuk
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het wel ja. Die gast is ook zwaar energiek![]()
die leeft niet zo lang meer denk ik
Ja precies...wel zieligquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuh, daar ligt wel een hartaanvalletje op de loer
Jankertquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil 15 minuten van mijn leven terug.
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.quote:
Bitch plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hjb of ik kom je dalijk opzoeken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |