SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc voor een volledige IRC client. of xchat een iets minder uitgebreide irc client..
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Best wel inderdaad.quote:
oooh oke.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
Maar goed, ik wist geen betere dus gaf ik Klipnap het recht op een nieuw topic.
Nee. Dit is haar schrijfstijl niet en bovenal gebruikt ze ook nog eens Xchat.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:37 schreef robin007bond het volgende:
En wat is deze? Xchat is even uitgebreid als Mirc.
dat klinkt niet overtuigend hoor.. zovan: ja het kan, maar vraag niet hoequote:XChat is an IRC chat program for both Linux and Windows. It allows you to join multiple IRC channels (chat rooms) at the same time, talk publicly, private one-on-one conversations etc. Even file transfers are possible
Wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dit is haar schrijfstijl niet en bovenal gebruikt ze ook nog eens Xchat.
Ik verdenk mschol.
Toch zijn ze qua features even uitgebreid. Ik vind Xchat zelfs uitgebreider omdat je plugins in Python, Perl etc. kan maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt niet overtuigend hoor.. zovan: ja het kan, maar vraag niet hoe
Dat is een simpele omschrijving van het programma, duh... Logisch dat daar niet uitgebreid in staat hoe dat werktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt niet overtuigend hoor.. zovan: ja het kan, maar vraag niet hoe
Oh boy here we go.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef robin007bond het volgende:
Heb je eigenlijk een MAL, AdoraBelle?
Die wenkbrauwen passen er gewoon niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen passen er gewoon niet bij.
Inb4 niks tegen dikke wenkbrauwen. Heb ik ook niets tegen, maar haar staat het gewoon echt niet. Anime in combinatie met hele dikke wenkbrauwen werkt niet.
Die tweede vind ik weer niets mis mee, maar bij Mugi is het echt wel veel erger.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Oh, oeps. Ik las het niet als reactie op de vraag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is geen onderdeel van de vraag.
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, oeps. Ik las het niet als reactie op de vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je bedoelt dat er geen = achter staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Deze is veel leuker
http://knowyourmeme.com/memes/48293Knowyourmeme is echt cancer shit gtfoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://knowyourmeme.com/memes/kyubeyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Knowyourmeme is echt cancer shit gtfo
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Deze is veel leuker
http://knowyourmeme.com/memes/48293SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Madoka kijken jijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Van wat er boven mijn post staat.
Trollmath vooral.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Van wat er boven mijn post staat.
En dit.quote:
Hehe. Het gaat minder om EVA zelf, maar meer om het niet naar college gedeelte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Robin, EVA is een grote vergissing.
Ja want Yui is perfectquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe. Het gaat minder om EVA zelf, maar meer om het niet naar college gedeelte.
Oh en dakgoot:
De reden dat jij je niet ergert aan K-ON! characters is omdat ze geen diepgang kennen. Ze zijn zo gemaakt dat ze perfect zijn, zodat de basement dwellers er weer op kunnen kwijlen. Ze zijn niet realistisch en hebben dus ook haast geen imperfecties in hun karakters.
Daarnaast kom je hun slechte kanten ook nooit te weten, omdat de serie dat level niet bereikt. Het blijft om simpele dingen gaan.
Het is zo makkelijk om dit soort personages te bedenken, personages die geen fouten kunnen maken.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
Chuu braquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef mschol het volgende:
ben benieuwd, welke 3 series worden hier uitgebeeld:
[ afbeelding ]
ik heb
KissXSis en Yosuga no Sora
die derde herken ik niet...
Tot ziensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga weer naar NL toe. Zie jullie vanavond of in de auto weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besteld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb een maïskolf besteld.
Ik ga het niet zo eten als Yui
Of was dat te SC?
Mogen wij intussen baggeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Mijn Tales of Vesperia is vandaag binnengekomen met de post!
![]()
Ik heb vanavond wat te doen!
Nee.quote:
quote:
Dat is echt een lame ass game..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Mijn Tales of Vesperia is vandaag binnengekomen met de post!
![]()
Ik heb vanavond wat te doen!
Een beetje 's nachts om twee uur FOK!en als je op vakantie bent... Verslaafdequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens beetje FOK!ken als je uit eten bent.. Verslaafde.
Juist Arashi.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
Daarom moeten jullie nu daten. Toch straw?
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Qunix het volgende:
Slechts 3 anime's volg ik van dit seizoen: Hakuouki Reimeiroku, Sword Art Online en Kokoro Connect, waarbij ik bij de laatste nog twijfels heb...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!
En ik kan nu eindelijk Kokoro Connect 2 en SOA 2 kijken
Filosofisch niet persé, dramatische komt nogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt het filosofisch en dramatisch genoemd. Dus ik ben wel erg benieuwd...
[..]
;_;
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Filosofisch niet persé, dramatische komt nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ui is gemeenOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...is dat cranberrysaus?
Perse is een van de weinige woorden die ik nooit weetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Per se is trouwens beter dan persé
Het is een Latijnse uitspraak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Perse is een van de weinige woorden die ik nooit weet
Ach jij vindt K-ON! leuk dus misschien is dit ook jouw ding...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!
En ik kan nu eindelijk Kokoro Connect 2 en SOA 2 kijken
Als iets ontzettend veel gedaan wordt kan je het nauwelijks nog een fout noemen tenzij het niet in lijn is met de grammatica.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een Latijnse uitspraak.
Persé is een soort van vernederlandste vorm die eigenlijk fout is, maar echt ontzettend veel wordt gebruikt.
En maakt niet uit joh. Ik maak ook veel foutjes.
Als je ze ziet mag je dat dus gerust zeggen.
Dat vond ik het coolste stukje muziek.quote:
Ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach jij vindt K-ON! leuk dus misschien is dit ook jouw ding...
Ik luister nog regelmatig dit:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat vond ik het coolste stukje muziek.
En een muziek club!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lieve moe meisje en hun lieve moe avonturen, samen met gekke Sawako.
Die gast dat ding dat de docent had overgenomen is sowieso wel Kyuubei2.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Kokoro Connect 02 was wel leuk.
Dat 'filosofische' is trouwens wel de grootste quasi-filosofie die ik ooit heb gezien
Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die gast dat ding dat de docent had overgenomen is sowieso wel Kyuubei2.
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lieve moe meisje en hun lieve moe avonturen, samen met gekke Sawako.
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?
komt door ons zolder leven en omdat wij geen school uniformen hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?
Deal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.
Hier mijn geweldige artwork.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.
Nu nog met mijn geweldige verhaal en het is helemaal compleet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hier mijn geweldige artwork.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sawa-chan heeft aandacht nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat heeft Sawachan te maken met de FAMC?
Hij heeft wel een punt.quote:
Alsof Sawa-sensei's jouw borsten niet een personage op zich zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?
Mschol no ecchi!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel Azunyan heeft een AdoraBelle aan haar voet en Mschol kijkt onder Ritsu's rokje
Nu zie ik het jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel Azunyan heeft een AdoraBelle aan haar voet en Mschol kijkt onder Ritsu's rokje
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed zeurpieten
Ohja spot de random anime UI's
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed zeurpieten
Ohja spot de random anime UI's
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Y-chromosomen in K-ON!
> Ja vast
Er zitten geen jongens in K-ON!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan ben je in K-ON, is het weer niet goed
Ritsu's broertjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zitten geen jongens in K-ON!
Hoe planten de meisjes zich voort? Zullen er misschien stiekem een aantal traps tussen zitten?
SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door blijven zeuren over K-ON is wel het toppunt van Robinnerigheid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Geen jongens in je serie doen is trouwens wel het toppunt van otaku pandering.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ritsu's broertje
Oooh ja de broer!SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die spoiler geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ritsu's broertje
Is die spoiler echt waar?SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niets van.
Echt waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is die spoiler echt waar?
Ik geloof er niets van.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij ben je het bewijs vergeten toe te voegen.
Sorry. Ik geloof het niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit zou ik wel willen zien, eigenlijk.
Sorry, maar dat klinkt een beetje borked.quote:
Ik heb altijd gezegd dat K-on! een slap aftreksel is van Beck.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan ben je in K-ON, is het weer niet goed
Soloseks?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zitten geen jongens in K-ON!
Hoe planten de meisjes zich voort? Zullen er misschien stiekem een aantal traps tussen zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Soloseks?Sozins komeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Soloseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Soloseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke zaterdag. Geduld, vriend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe epsiode van Sword online ?
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.quote:
Sword Art Onlinequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.
maar elke zaterdag mooi zou het onthouden.
Sword Online Art.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.
maar elke zaterdag mooi zou het onthouden.
boze nagisa is cutequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal wel komen omdat het zelden goed afloopt.
Ja, wat zal het betekenen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
boze nagisa is cute![]()
maar true, het loopt niet altijd even goed af...
overigens: scheveningen in onii-chan no koto (lijkt kennelijk op perverted woorden in japans)
zo klaar mee, dan maar eens kijken wat ik ga kijken...
Dankje wel schat.quote:
Welke game?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
vliegt het internet er tijdens het gamen eruit
Bf2: project reality was net lekker aan het vliegenquote:
Welke rap? Link?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Easymodo het volgende:
Mugi is een gangstersletje met haar rap.
sup mugi
Ik heb vreemdere dingen gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
die japanners blijven met bizarre/vreemde dingen komen..
En?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
die japanners blijven met bizarre/vreemde dingen komen..
En Japanners vinden ons barbaren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de conclusie dat japanners idioot zijn geld nog steeds?
voor de rest heb ik niks te melden
Ik denk dat de Japanners Nederland wel interessant vinden eigenlijk...maar of dat op een goede manier isquote:
Vergeleken met de japanners zijn wij wel barbarenquote:
in welk opzicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeleken met de japanners zijn wij wel barbaren
Ik zou toch wel zeggen in de discipline en gastvrijheid.quote:
gastvrijheid zou ik wellicht in meegaan.. qua discipline is japan veels te ver doorgeslagen, wat imho ook niet goed is..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik zou toch wel zeggen in de discipline en gastvrijheid.
Ja maar die discipline zorgt er wel weer voor dat er amper criminaliteit is in japan in tegenstelling tot nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gastvrijheid zou ik wellicht in meegaan.. qua discipline is japan veels te ver doorgeslagen, wat imho ook niet goed is..
En door die ijzeren opgelegde discipline een zelfmoordratio die 3x zo hoog ligt als hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja maar die discipline zorgt er wel weer voor dat er amper criminaliteit is in japan in tegenstelling tot nederland.
maar ligt de prestatiecultuur niet aan ten grondslag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
En door die ijzeren opgelegde discipline een zelfmoordratio die 3x zo hoog ligt als hier.
Genoeg alternatieven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef wdn het volgende:
Status updated every 15 minutes
URL: http://..info/ DOWN Checked at 2012-07-18 17:03:04 UTC
URL: http://.se/ DOWN Checked at 2012-07-18 17:00:28 UTC
URL: http://s3..info/ DOWN Checked at 2012-07-18 17:00:32 UTC
URL: http://..com/ UP Checked at 2012-07-18 17:00:32 UTC
========================================
2012-07-17
Hi,
At this time, tokyotosho.info is down. We are trying our darndest to
bring it back up. From what it appears, it looks to be some sort of
server issue and we are waiting for the datacenter staff to take a look
at it.
As always, you can chill out with us on IRC at irc.rizon.net #tokyotosho
-Edward_K![]()
Zelfde tijdzone tochquote:
Jup, -1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde tijdzone? Of anders -1
Ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef De_Ilias het volgende:
Week niet op het Inet geweest, ik ga nu lekker one piece kijken, daarna sword online, daarna hunter x hunter O wat ben ik blij
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin heeft op haar kamer allemaal Hitkranten liggen met zelfs een guide hoe je One Direction moet stalken
Maar ik heb haar maar een beetje Madoka laten zien en nu vindt ze die "krantenknipsels en bollen met snorren" eng
Is jouw vriendin wellicht... een beetje vreemd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin heeft op haar kamer allemaal Hitkranten liggen met zelfs een guide hoe je One Direction moet stalken
Maar ik heb haar maar een beetje Madoka laten zien en nu vindt ze die "krantenknipsels en bollen met snorren" eng
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mijn zusje heeft ook de Hitkrant en is ook 1D fan.
Oh, en ze is ook Madoka fan. Uiteraard dankzij mij.
Zou grappig zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Nah, ze is een van de minder fanatieke fansquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is jouw vriendin wellicht... een beetje vreemd?
Dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Ik ben ook van plan om weinig series te gaan volgen. Deze week even kijken of ik nog wat ga schrappen. Als TT het weer doetquote:
Alleen 5. 10 en 1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij de nummers geven wat K-pop is?
(in de top 10)
Ik denk: 10, 8, 4 en 1.
Hoezo 4 niet? Hoe hoor je het?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Alleen 5. 10 en 1.
8 en 4 sowieso niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Saved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort groepen komen eigenlijk alleen in Japan voor en zijn daar ook bekend. Verder kun je het ook wel een beetje horen, als je best wat k-pop hebt beluisterd. Oh ja, alleen de bekende Koreaanse artiesten/groepen breken door in Japan en die ken ik welquote:
Luister SNSDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
(in de top 10)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
oooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr van AzunyaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
He, I just met you
And this is crazy
So make a contract
And call me maybe
10, 8,5,3quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
(in de top 10)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ooooo
gr gr van AzunyaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KYUBEYS ARE MEANT TO DIEquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zullen we bekende nummers persifleren?
Ik ben er helaas niet creatief genoeg voor
1 is absoluut kpop. Check de naam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
10, 8,5,3
Van 10 en 3 weet ik zeker dat het K-pop is.
3 is echt geen k-pop hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Morning_Musumequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
10, 8,5,3
Van 10 en 3 weet ik zeker dat het K-pop is.
mugi is het er mee eensquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mugi is het er mee eensMugi should pluck her eyebrows. lalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo die grap is al eerder gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mugi should pluck her eyebrows. lalala
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goedzo die grap is al eerder gemaakt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als dit voor je staatquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ook als dit voor je staatHaar wenkbrauwen zijn geretoucheerd in dit plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.
pfhu.. iedereen kan mugi wel aan..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
pfhu.. iedereen kan mugi wel aan..Oh shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel, prepareer Mugi 1.1!
Shittles. Ik snap niet dat ik even verbaasd was dat daar een woord voor is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.
Waar ga je over schrijven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef .Cake. het volgende:
Zal ik vanmiddag anders eens iets gaan doen met Animees?
Kokoro Connect 2 of een nieuwe serie. Moet nog even zien. Eerst werken nu tot een uur of 2, dan nog naar huis en boodschappen doen en shit, dus begin er vrij laat aan vanmiddag. Rond etenstijd is het klaar hopelijkquote:
H ga Dekinai niet hoop ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kokoro Connect 2 of een nieuwe serie. Moet nog even zien. Eerst werken nu tot een uur of 2, dan nog naar huis en boodschappen doen en shit, dus begin er vrij laat aan vanmiddag. Rond etenstijd is het klaar hopelijk
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, doen; het is DE serie van het seizoen
quote:
Is er serieus nog iemand die deze serie kijkt? Ik zou vermoeden dat iedereen die zich voor dat soort series interesseert zou wachten op de blue-rays om de censuur te vermijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, doen; het is DE serie van het seizoen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sword Art Online numero uno staat op Animees.
[..]
[..]
Is er serieus nog iemand die deze serie kijkt? Ik zou vermoeden dat iedereen die zich voor dat soort series interesseert zou wachten op de blue-rays om de censuur te vermijden.
quote:PPS: Omdat het gisteren Nelson Mandela dag was lijkt het me gepast om 67 minuten stilte in te lassen om het zinloze geweld tegen zwijntjes en wolfjes te herdenken.
あかあやたさquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijn en wolf. Echt underrated
Heb je de kana al onder de knie overigens?
(; ̄д ̄)nog steeds... wat is deze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen. Niet dat daar iets mis mee is. Maar toch.quote:
ไม่quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen.
Like a cucumber !quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Ik speel dit spel: http://boards.4chan.org/a/res/68794047
Am I cool?
wat deed jij in het mass effect topic dan?quote:
Nee dat is haar broerquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat deed jij in het mass effect topic dan?post jij überhaupt in gam?
Steam summer sale?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Am I cool?
linken naar 4chanquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Am I cool?
ik ben er mee eens dat het een matig spel was hoor, alleen was het een slechte trollquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vindt het gewoon leuk om jullie te trollen.
Wen er maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |