Zelfde tijdzone tochquote:
Jup, -1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde tijdzone? Of anders -1
Ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef De_Ilias het volgende:
Week niet op het Inet geweest, ik ga nu lekker one piece kijken, daarna sword online, daarna hunter x hunter O wat ben ik blij
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin heeft op haar kamer allemaal Hitkranten liggen met zelfs een guide hoe je One Direction moet stalken
Maar ik heb haar maar een beetje Madoka laten zien en nu vindt ze die "krantenknipsels en bollen met snorren" eng
Is jouw vriendin wellicht... een beetje vreemd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin heeft op haar kamer allemaal Hitkranten liggen met zelfs een guide hoe je One Direction moet stalken
Maar ik heb haar maar een beetje Madoka laten zien en nu vindt ze die "krantenknipsels en bollen met snorren" eng
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mijn zusje heeft ook de Hitkrant en is ook 1D fan.
Oh, en ze is ook Madoka fan. Uiteraard dankzij mij.
Zou grappig zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Nah, ze is een van de minder fanatieke fansquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is jouw vriendin wellicht... een beetje vreemd?
Dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Ik ben ook van plan om weinig series te gaan volgen. Deze week even kijken of ik nog wat ga schrappen. Als TT het weer doetquote:
Alleen 5. 10 en 1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij de nummers geven wat K-pop is?
(in de top 10)
Ik denk: 10, 8, 4 en 1.
Hoezo 4 niet? Hoe hoor je het?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Alleen 5. 10 en 1.
8 en 4 sowieso niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Saved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort groepen komen eigenlijk alleen in Japan voor en zijn daar ook bekend. Verder kun je het ook wel een beetje horen, als je best wat k-pop hebt beluisterd. Oh ja, alleen de bekende Koreaanse artiesten/groepen breken door in Japan en die ken ik welquote:
Luister SNSDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij de nummers geven wat K-pop is?
(in de top 10)
Ik denk: 10, 8, 4 en 1.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
oooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr van AzunyaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |