Zou grappig zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Nah, ze is een van de minder fanatieke fansquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is jouw vriendin wellicht... een beetje vreemd?
Dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze fan was van 1 dimensie, net zoals ik fan ben van 2D.
Ik ben ook van plan om weinig series te gaan volgen. Deze week even kijken of ik nog wat ga schrappen. Als TT het weer doetquote:
Alleen 5. 10 en 1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij de nummers geven wat K-pop is?
(in de top 10)
Ik denk: 10, 8, 4 en 1.
Hoezo 4 niet? Hoe hoor je het?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Alleen 5. 10 en 1.
8 en 4 sowieso niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Saved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort groepen komen eigenlijk alleen in Japan voor en zijn daar ook bekend. Verder kun je het ook wel een beetje horen, als je best wat k-pop hebt beluisterd. Oh ja, alleen de bekende Koreaanse artiesten/groepen breken door in Japan en die ken ik welquote:
Luister SNSDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
(in de top 10)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
oooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr van AzunyaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
He, I just met you
And this is crazy
So make a contract
And call me maybe
10, 8,5,3quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
(in de top 10)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ooooo
gr gr van AzunyaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KYUBEYS ARE MEANT TO DIEquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zullen we bekende nummers persifleren?
Ik ben er helaas niet creatief genoeg voor
1 is absoluut kpop. Check de naam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
10, 8,5,3
Van 10 en 3 weet ik zeker dat het K-pop is.
3 is echt geen k-pop hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Morning_Musumequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
10, 8,5,3
Van 10 en 3 weet ik zeker dat het K-pop is.
mugi is het er mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mugi is het er mee eensMugi should pluck her eyebrows. lalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo die grap is al eerder gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mugi should pluck her eyebrows. lalala
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goedzo die grap is al eerder gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |