Dat vond ik het coolste stukje muziek.quote:
Ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach jij vindt K-ON! leuk dus misschien is dit ook jouw ding...
Ik luister nog regelmatig dit:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat vond ik het coolste stukje muziek.
En een muziek club!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lieve moe meisje en hun lieve moe avonturen, samen met gekke Sawako.
Die gast dat ding dat de docent had overgenomen is sowieso wel Kyuubei2.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Kokoro Connect 02 was wel leuk.
Dat 'filosofische' is trouwens wel de grootste quasi-filosofie die ik ooit heb gezien
Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die gast dat ding dat de docent had overgenomen is sowieso wel Kyuubei2.
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lieve moe meisje en hun lieve moe avonturen, samen met gekke Sawako.
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?
komt door ons zolder leven en omdat wij geen school uniformen hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds geen animé over deze reeks gemaakt is, wij zijn zo veel interessanter dan die snobs. Zijn we soms niet moé genoeg?
Deal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.
Hier mijn geweldige artwork.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De FAMC anime zal er wel komen, met artwork van Klipnap en storyline van Robin.
Nu nog met mijn geweldige verhaal en het is helemaal compleet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hier mijn geweldige artwork.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sawa-chan heeft aandacht nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat heeft Sawachan te maken met de FAMC?
Hij heeft wel een punt.quote:
Alsof Sawa-sensei's jouw borsten niet een personage op zich zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom moeten animefan en ik onze char delen?
Mschol no ecchi!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel Azunyan heeft een AdoraBelle aan haar voet en Mschol kijkt onder Ritsu's rokje
Nu zie ik het jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel Azunyan heeft een AdoraBelle aan haar voet en Mschol kijkt onder Ritsu's rokje
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed zeurpieten
Ohja spot de random anime UI's
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed zeurpieten
Ohja spot de random anime UI's
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Y-chromosomen in K-ON!
> Ja vast
Er zitten geen jongens in K-ON!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan ben je in K-ON, is het weer niet goed
Ritsu's broertjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zitten geen jongens in K-ON!
Hoe planten de meisjes zich voort? Zullen er misschien stiekem een aantal traps tussen zitten?
SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door blijven zeuren over K-ON is wel het toppunt van Robinnerigheid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Geen jongens in je serie doen is trouwens wel het toppunt van otaku pandering.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ritsu's broertje
Oooh ja de broer!SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die spoiler geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ritsu's broertje
Is die spoiler echt waar?SPOILER: Mayor spoiler aatste episode K-ON NIET OPENEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niets van.
Echt waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is die spoiler echt waar?
Ik geloof er niets van.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij ben je het bewijs vergeten toe te voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |