SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als dit voor je staatquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ook als dit voor je staatHaar wenkbrauwen zijn geretoucheerd in dit plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze uit mijn beeldscherm kwam zou ik haar persoonlijk epileren.
pfhu.. iedereen kan mugi wel aan..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
pfhu.. iedereen kan mugi wel aan..Oh shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel, prepareer Mugi 1.1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Shittles. Ik snap niet dat ik even verbaasd was dat daar een woord voor is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Je zou alle kleuren van de regenboog schijten.
Waar ga je over schrijven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:45 schreef .Cake. het volgende:
Zal ik vanmiddag anders eens iets gaan doen met Animees?
Kokoro Connect 2 of een nieuwe serie. Moet nog even zien. Eerst werken nu tot een uur of 2, dan nog naar huis en boodschappen doen en shit, dus begin er vrij laat aan vanmiddag. Rond etenstijd is het klaar hopelijkquote:
H ga Dekinai niet hoop ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kokoro Connect 2 of een nieuwe serie. Moet nog even zien. Eerst werken nu tot een uur of 2, dan nog naar huis en boodschappen doen en shit, dus begin er vrij laat aan vanmiddag. Rond etenstijd is het klaar hopelijk
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, doen; het is DE serie van het seizoen
quote:
Is er serieus nog iemand die deze serie kijkt? Ik zou vermoeden dat iedereen die zich voor dat soort series interesseert zou wachten op de blue-rays om de censuur te vermijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, doen; het is DE serie van het seizoen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sword Art Online numero uno staat op Animees.
[..]
[..]
Is er serieus nog iemand die deze serie kijkt? Ik zou vermoeden dat iedereen die zich voor dat soort series interesseert zou wachten op de blue-rays om de censuur te vermijden.
quote:PPS: Omdat het gisteren Nelson Mandela dag was lijkt het me gepast om 67 minuten stilte in te lassen om het zinloze geweld tegen zwijntjes en wolfjes te herdenken.
あかあやたさquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijn en wolf. Echt underrated
Heb je de kana al onder de knie overigens?
(; ̄д ̄)nog steeds... wat is deze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen. Niet dat daar iets mis mee is. Maar toch.quote:
ไม่quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga weg met je Koreaans. Ziet eruit als spaghetti. Met gehaktballen.
Like a cucumber !quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Ik speel dit spel: http://boards.4chan.org/a/res/68794047
Am I cool?
wat deed jij in het mass effect topic dan?quote:
Nee dat is haar broerquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat deed jij in het mass effect topic dan?post jij überhaupt in gam?
Steam summer sale?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Am I cool?
linken naar 4chanquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Easymodo het volgende:
Am I cool?
ik ben er mee eens dat het een matig spel was hoor, alleen was het een slechte trollquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vindt het gewoon leuk om jullie te trollen.
Wen er maar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |