Hehe. Het gaat minder om EVA zelf, maar meer om het niet naar college gedeelte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Robin, EVA is een grote vergissing.
Ja want Yui is perfectquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe. Het gaat minder om EVA zelf, maar meer om het niet naar college gedeelte.
Oh en dakgoot:
De reden dat jij je niet ergert aan K-ON! characters is omdat ze geen diepgang kennen. Ze zijn zo gemaakt dat ze perfect zijn, zodat de basement dwellers er weer op kunnen kwijlen. Ze zijn niet realistisch en hebben dus ook haast geen imperfecties in hun karakters.
Daarnaast kom je hun slechte kanten ook nooit te weten, omdat de serie dat level niet bereikt. Het blijft om simpele dingen gaan.
Het is zo makkelijk om dit soort personages te bedenken, personages die geen fouten kunnen maken.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
Chuu braquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef mschol het volgende:
ben benieuwd, welke 3 series worden hier uitgebeeld:
[ afbeelding ]
ik heb
KissXSis en Yosuga no Sora
die derde herken ik niet...
Tot ziensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga weer naar NL toe. Zie jullie vanavond of in de auto weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besteld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb een maïskolf besteld.
Ik ga het niet zo eten als Yui
Of was dat te SC?
Mogen wij intussen baggeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Mijn Tales of Vesperia is vandaag binnengekomen met de post!
![]()
Ik heb vanavond wat te doen!
Nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt een lame ass game..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Mijn Tales of Vesperia is vandaag binnengekomen met de post!
![]()
Ik heb vanavond wat te doen!
Een beetje 's nachts om twee uur FOK!en als je op vakantie bent... Verslaafdequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens beetje FOK!ken als je uit eten bent.. Verslaafde.
Juist Arashi.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
Daarom moeten jullie nu daten. Toch straw?
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Qunix het volgende:
Slechts 3 anime's volg ik van dit seizoen: Hakuouki Reimeiroku, Sword Art Online en Kokoro Connect, waarbij ik bij de laatste nog twijfels heb...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!
En ik kan nu eindelijk Kokoro Connect 2 en SOA 2 kijken
Filosofisch niet persé, dramatische komt nogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt het filosofisch en dramatisch genoemd. Dus ik ben wel erg benieuwd...
[..]
;_;
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Filosofisch niet persé, dramatische komt nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ui is gemeenOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...is dat cranberrysaus?
Perse is een van de weinige woorden die ik nooit weetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Per se is trouwens beter dan persé
Het is een Latijnse uitspraak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Perse is een van de weinige woorden die ik nooit weet
Ach jij vindt K-ON! leuk dus misschien is dit ook jouw ding...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn twijfels zijn bij de laatste erg groot!
En ik kan nu eindelijk Kokoro Connect 2 en SOA 2 kijken
Als iets ontzettend veel gedaan wordt kan je het nauwelijks nog een fout noemen tenzij het niet in lijn is met de grammatica.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een Latijnse uitspraak.
Persé is een soort van vernederlandste vorm die eigenlijk fout is, maar echt ontzettend veel wordt gebruikt.
En maakt niet uit joh. Ik maak ook veel foutjes.
Als je ze ziet mag je dat dus gerust zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |