quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit zou ik wel willen zien, eigenlijk.
Sorry, maar dat klinkt een beetje borked.quote:
Ik heb altijd gezegd dat K-on! een slap aftreksel is van Beck.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan ben je in K-ON, is het weer niet goed
Soloseks?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zitten geen jongens in K-ON!
Hoe planten de meisjes zich voort? Zullen er misschien stiekem een aantal traps tussen zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Soloseks?Sozins komeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Soloseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Soloseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke zaterdag. Geduld, vriend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe epsiode van Sword online ?
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.quote:
Sword Art Onlinequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.
maar elke zaterdag mooi zou het onthouden.
Sword Online Art.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het heet sword online toch? ik was half de naam vergeten.
maar elke zaterdag mooi zou het onthouden.
boze nagisa is cutequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal wel komen omdat het zelden goed afloopt.
Ja, wat zal het betekenen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
boze nagisa is cute![]()
maar true, het loopt niet altijd even goed af...
overigens: scheveningen in onii-chan no koto (lijkt kennelijk op perverted woorden in japans)
zo klaar mee, dan maar eens kijken wat ik ga kijken...
Dankje wel schat.quote:
Welke game?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
vliegt het internet er tijdens het gamen eruit
Bf2: project reality was net lekker aan het vliegenquote:
Welke rap? Link?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Easymodo het volgende:
Mugi is een gangstersletje met haar rap.
sup mugi
Ik heb vreemdere dingen gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
die japanners blijven met bizarre/vreemde dingen komen..
En?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
die japanners blijven met bizarre/vreemde dingen komen..
En Japanners vinden ons barbaren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de conclusie dat japanners idioot zijn geld nog steeds?
voor de rest heb ik niks te melden
Ik denk dat de Japanners Nederland wel interessant vinden eigenlijk...maar of dat op een goede manier isquote:
Vergeleken met de japanners zijn wij wel barbarenquote:
in welk opzicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeleken met de japanners zijn wij wel barbaren
Ik zou toch wel zeggen in de discipline en gastvrijheid.quote:
gastvrijheid zou ik wellicht in meegaan.. qua discipline is japan veels te ver doorgeslagen, wat imho ook niet goed is..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik zou toch wel zeggen in de discipline en gastvrijheid.
Ja maar die discipline zorgt er wel weer voor dat er amper criminaliteit is in japan in tegenstelling tot nederland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gastvrijheid zou ik wellicht in meegaan.. qua discipline is japan veels te ver doorgeslagen, wat imho ook niet goed is..
En door die ijzeren opgelegde discipline een zelfmoordratio die 3x zo hoog ligt als hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja maar die discipline zorgt er wel weer voor dat er amper criminaliteit is in japan in tegenstelling tot nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |