Wie waren het ook al weer?quote:
Vertel Evie is het watquote:
Scarlet hope, nathalie visser, zijn mooie vrouwen, en ook nog heel vriendelijk.quote:
Mijn type wel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Die zijn wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Evie is van de vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Oh gelukkig dacht dat ik de enige was die dat deedquote:
Ik ook niet, maar vrouwen zijn sneller knap dan mannenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee vind ik. maar ik vind niet zo snel iemand knap.
Match made in heaven danquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht dat ik de enige was die dat deed
wordt ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht ik ook!!
[..]whehehe morgen wordt ik lesbisch wakker
![]()
Roep ik altijd
ja true. ik vind de meeste beroemde actrices etc niet zo heel bijzonder knap eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vrouwen zijn sneller knap dan mannen![]()
Alleen val ik dan in dat geval op het verkeerde geslacht
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht ik ook!!
[..]whehehe morgen wordt ik lesbisch wakker
![]()
Roep ik altijd
Watquote:
Right back at yahquote:
dan nog. ga je schamen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah met DEETEE, want het gaat toch nooit gebeuren![]()
![]()
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat autistische mensen een match voor mij zijn.. no offence..
och armequote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
rooie wangetjes?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
sttt doe ik al daarom praat ik eroverheen![]()
![]()
![]()
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
Van de kersenbonbonsquote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
haha.
heb je ook een bijpassend pittig kort kapsel?
[..]Jij hebt goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de kersenbonbons
[..]
Nee gelukkig niet zeg
Diep van binnen denk ik ook hoe ik ooit iemand met mijn "problemen" kan opzadelen. Dus maar beter geen relatie kan aangaan.quote:
Ach de meeste haken al af voor dat ik sowieso kan vertellen dat ik auti benquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijk
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!
gelukkig maar.
Doe ik niet aan!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de perfecte tikkont.![]()
mochten we ooit daten ga ik hem wel slappen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
Jammerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Ik lees een interessante status update op FB
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stalquote:
Foei Bartjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Nee, niet m'n date en niet met mijquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"
Neem niets zomaar aan...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ik
Update please geen zin om te wachtenquote:
Misschien willen ze het zelf wel meldenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Update please geen zin om te wachten
Hier heb je 2 kusjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is wel meer dan 'n kusje voor nodig, wil ik daar nog van herstellen
Bite me, make my dayquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Maakt het nog uit waar?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tussentijdse wijziging: Ongeacht de hoeveelheid.
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien willen ze het zelf wel melden
We begrijpen elkaar duidelijk nietquote:
Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.
Wat is een capstan dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar duidelijk niet
Ik heb trauma's overgehouden aan "wat is een capstan". Niets kan dat nog helen. Het slijt niet meer![]()
Als dat al veel eisen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring opgedaan en wordt veeleisend? Kapitein toch
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is kort voor captain stanley en dat is zijn echte naam, stanley
En je achternaam is Mes?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerikquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
Piet eet een ijsje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerik
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere ventquote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merken
Ken ik nietquote:
Je weet best dat ik groot noch bovenmatig stoer ben, maar vertrouwen mag je toch best hebben, hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere vent
Heb je mn squatupdate gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
ik twijfelde zelfs of je ondermatig stoer was :$quote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je weet best dat ik groot noch bovenmatig stoer ben, maar vertrouwen mag je toch best hebben, hoor.
Moet je er de aandacht zo op vestigen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik twijfelde zelfs of je ondermatig stoer was :$
Dat was geen antwoordquote:Op maandag 16 juli 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Liebe leute ik ga ook slapenWeltrusten
Ballerquote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Donderdag weer als het goed is.
hm.. klinkt niet heel enthousiast...?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Donderdag weer als het goed is.
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. klinkt niet heel enthousiast...?
maar als het 2x goed klikt, is dat toch goed....!?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...
Geen flauw idee nog waar ik aan toe ben met haar...
Nog maar 2 keer afgesproken ook he. Werk gooit roet in het eten.
Ach ja, zelfs als je wel regelmatig afspreekt, kun je uiteindelijk nog niet zo goed weten waar je aan toe bent, dus dat zegt nog niksquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...
Geen flauw idee nog waar ik aan toe ben met haar...
Nog maar 2 keer afgesproken ook he. Werk gooit roet in het eten.
Niet in mijn wereldquote:Op maandag 16 juli 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als het 2x goed klikt, is dat toch goed....!?
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teenquote:
I guessquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teentuurlijk is het leuker om wekejlijks ofzo wat af te spreken, maar wat niet gaat, gaat niet
Wat zeg ik nou net?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teentuurlijk is het leuker om wekejlijks ofzo wat af te spreken, maar wat niet gaat, gaat niet
Niet zo negatief doen jongen. Het gaat helemaal goed komenquote:
faxel. niet zo doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
Tja mijn ervaring leert dat ik in de friendzone kom als het allemaal te lang duurt....
Ook dat hoeft niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
Tja mijn ervaring leert dat ik in de friendzone kom als het allemaal te lang duurt....
Het is niet zo dat ik dat van mezelf niet ken...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik wel en dat vertel ik mezelf ook maar vaak zat...
Hmm, er zijn toch wel verschillende gradaties van "meteen", vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Je raakt alleen maar in de friendzone als je niet meteen duidelijk maakt wat je wil.
ghehehe nou t hoeft idd niet de eerste zin te zijn die je uitspreektquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, er zijn toch wel verschillende gradaties van "meteen", vind ik.
Tja het leek me wel duidelijk in ieder geval...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Je raakt alleen maar in de friendzone als je niet meteen duidelijk maakt wat je wil.
friendszone is een kut excuusquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
En al heb je het juiste moment, dan kom je weer op het aloude punt van hoe je dat dan duidelijk moet maken. Wat bij de een werkt, werkt bij een ander weer niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nou t hoeft idd niet de eerste zin te zijn die je uitspreekt
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie je moet vaart zetten. Ik weet niet hoe het met leeftijden verschilt maar als er de 1e keer niet word gezoend doe ik de zaak al af
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent er allemaal wat makkelijker mee, dat wist ik al...
qft.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie je moet vaart zetten. Ik weet niet hoe het met leeftijden verschilt maar als er de 1e keer niet word gezoend doe ik de zaak al af
denk dat je toch ook wel beetje aanvoelt...?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
En al heb je het juiste moment, dan kom je weer op het aloude punt van hoe je dat dan duidelijk moet maken. Wat bij de een werkt, werkt bij een ander weer niet.
Dat kan ik zelfs beamen. En dat wil wat zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoenen op de eerste date is makkelijk te doen als er een goede klik is toch? Ook op die leeftijd?
Gewoon in een keer je leuter in haar hand douwen. Dan merk je vanzelf wel hoe het gaat, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat je toch ook wel beetje aanvoelt...?
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.quote:
"Deze leeftijd"? Ik ben ouder dan Fax, volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie ik wil niet lullig doen en ik weet dat het op deze leeftijd iets makkelijker is maar binnen een minuut is goed te doen
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen posts van 100 topics terug opzoeken
Je hebt het zelf gezegd mutsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.
Je hoeft het niet uit te spreken, maar het moet wel aan de manier van daten duidelijk te worden. Ontloop de groep-activiteiten en doe de standaard "date" dingen, dat maakt al een hoop duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het leek me wel duidelijk in ieder geval...
Stuk meer dan dat ik vroeger was in ieder geval.
Ik heb het niet letterlijk gezegd nee...
Dat heb ik ook nog lang gedachtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.
dus...... sorry faxie niks met wel / niet makkelijk te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Als het op een eerste date klikt en je denkt dat er meer dates in zitten, dan zou ik gewoon lekker gaan zoenen.
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.quote:
Gevoelig. Vatbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even niet
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.
In dit geval sta je ervoor openquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.quote:
Als zij de eerste move maakt, ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk, sorryquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebben
Only one way to find out!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet lang kunnen wachten met zoenen.Zoenen.
Niet goed kunnen zoenen is ook een instant turnoff en moet ik dus wel weten.
Maar dat is ook anders. Ik moet ook geen handen van collega's op mijn schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
kun je zoenen eigenlijk verleren? heb echt al jaren niet "echt" gezoend.. meer dat irritante lipworstelen
ghehehehequote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vragen hoe ze zoent en dan vragen of ze het voordoet op je arm. Doe ik altijd
Misschien in het begin weer wat onwennig, maar verleren doe je het niet denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
kun je zoenen eigenlijk verleren? heb echt al jaren niet "echt" gezoend.. meer dat irritante lipworstelen
edit: daar maak ik me dan weer druk om![]()
uiteraard!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]je moet natuurlijk wel volgens de nieuwe trend zoenen!!
Oh, dat is wel een beetje omslachtig vind je nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kunt het niet verleren net zoals dat je het niet kunt leren. Bij mij ging het de eerste keer tenminste vanzelf, lijkt me dat dat na jaren het niet doen ook zo is.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
edit: daar maak ik me dan weer druk om![]()
Ik dacht dat jij het type van niet vragen maar gewoon doen wasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je piemel maakt een hoop goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef twi het volgende:
Ik ben maar een mager zesje qua zoenen, dus ik doe het ook niet zo snel.
Het duurt even voordat ik me echt prettig voel bij mensen qua aanraking enzulks. Ik zal dus ook niet snel op een eerste date zoenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat is ook anders. Ik moet ook geen handen van collega's op mijn schouder
Ik vond je anders best een 7.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef twi het volgende:
Ik ben maar een mager zesje qua zoenen, dus ik doe het ook niet zo snel.
mja ik kon t ook goed enzo, , maar zit dan weer te piekeren enzo ghehequote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt het niet verleren net zoals dat je het niet kunt leren. Bij mij ging het de eerste keer tenminste vanzelf, lijkt me dat dat na jaren het niet doen ook zo is.
Wil wel een keer een evaluatie met je doen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ik kon t ook goed enzo, , maar zit dan weer te piekeren enzo ghehe
nou neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil wel een keer een evaluatie met je doen hoor
Ik heb in wezen hetzelfde. Maar om wat voor reden dan ook deed ik dat laatste dus wel. Geen idee of het de volgende keer weer zo zal gaanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ik me echt prettig voel bij mensen qua aanraking enzulks. Ik zal dus ook niet snel op een eerste date zoenen.
Je hebt dus niet meegekregen dat het alweer een tijdje voorbij is? Dan weet je het nuquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ben je nog met je vriendin samen capstan?
nee, heb zelf een rommelkamer waar geen einde aan komtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen m'n kamer uitmesten. Iemand die zich geroepen voelt om te helpen?
Mehquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, heb zelf een rommelkamer waar geen einde aan komtmorgen laatste baan behangen en planken ophangen en dan kan ik pas weer verder
mijn container word door de hele buurt gebruikt, zit vol bierblikjes en oude kranten... zooo irritantquote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Gelukkig is de oudpapierbak vorige week geleegd, dus ik kan er veeeeeel in kwijt
.
Moet ruimte maken voor m'n aquarium.
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn container word door de hele buurt gebruikt, zit vol bierblikjes en oude kranten... zooo irritantheb grofvuil maar gebeld ghehe
maar je gaat een groot aquarium neerzetten>??
Kan een hoop bier inquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.
46 liter. Alleen doen kogeltjes het daar niet zo goed op, dus je mag het houden, goedquote:
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Snarf, hoe zit het met jou en je fans?
Okquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
46 liter. Alleen doen kogeltjes het daar niet zo goed op, dus je mag het houden, goed.
Handig, als je van die groupies hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudengaan binnenkort weer wat afspreken en wordt 1e keer dat ik een man in mn huis laat terwijl ik alleen ben. Dus wel aardige stap voor me
Ik wil.wel helpen het te laten verdwijnen.quote:
ah zonde al die schuine muren, kost hoop ruimte dan! Maar leuk, een vriendinnetje van me heeft ook een boel aquaria, die is weken bezig geweest met plannen welke vissen/planten bij elkaar moesten ivm andere phwaardes enzo... dacht echt dat aquarium gewoon een bak met vissen was, je plonst ze erin en t overleeft, maar zat echt wel een hele logica achter!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.
Ook okquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil.wel helpen het te laten verdwijnen.
ghehehe geen idee wat voor antwoord ik hier nu op moet gevenquote:
Je hebt Kree weggestuurd en gaat Jofu uitnodigen?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudengaan binnenkort weer wat afspreken en wordt 1e keer dat ik een man in mn huis laat terwijl ik alleen ben. Dus wel aardige stap voor me
Gewoon eerlijk zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe geen idee wat voor antwoord ik hier nu op moet geven
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah zonde al die schuine muren, kost hoop ruimte dan! Maar leuk, een vriendinnetje van me heeft ook een boel aquaria, die is weken bezig geweest met plannen welke vissen/planten bij elkaar moesten ivm andere phwaardes enzo... dacht echt dat aquarium gewoon een bak met vissen was, je plonst ze erin en t overleeft, maar zat echt wel een hele logica achter!
nee en neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Kree weggestuurd en gaat Jofu uitnodigen?
Juk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja, was er helemaal verbaasd over, vond het meteen een stuk gaver/interessanter. Vind zelf een aquarium wel super rustgevend en overwoog er ook 1, maar al dat werk zie ik toch niet zo zitten. Zielig als t doodgaat enzoquote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.
Ik heb alle planten al uitgezocht, een soort ook al besteld want zeldzaam. Ik hoop dat de bak morgen of woensdag komt, ga morgen de rest van de planten bestellen.
Aquarium's zijn tof.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.
Ik heb alle planten al uitgezocht, een soort ook al besteld want zeldzaam. Ik hoop dat de bak morgen of woensdag komt, ga morgen de rest van de planten bestellen.
Klopt. Ik vind het rustgevend. Lekker vanuit bed naar m'n kleine vriendjes kijken, straks.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aquarium's zijn tof.
Maar vergen wel veel onderhoud vind ik.
flauwquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat Kree, er is nog een kans!
haha ik heb alleen maar leuk gepraat met snarf.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kree heeft me idd geen irritante mails gestuurd, en ook niet gevraagd om af te spreken enzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik heb alleen maar leuk gepraat met snarf.
Maar ging ook niet echt over afspreken enzo, ken haar daar toch nog net ff niet te goed voor.
Hoewel het zou wel kans hebben bij mij:)
Maar laat snarf eerst maar de volgende afhandelen.
Vraag me trouwens af wat snarfje denkt?
kwist wel dat ze me niet wegstuurde hoor want daar ging het niet omquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat Kree, er is nog een kans!
ja volgende week komt hij in premiere he! mozes wat gaat de tijd snel!quote:
waaronder geen kwakselquote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
kwist wel dat ze me niet wegstuurde hoor want daar ging het niet om
Maar was niet meer als effe praten en wat kwijt kunnen van mijn kant
Owh zo bedoelde ik het niet echt, klinkt best wel fout oepsssssss.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kree heeft me idd geen irritante mails gestuurd, en ook niet gevraagd om af te spreken enzo.
Maar de "volgende " afhandelen klinkt echt alsof t gaat falenach ik zie wel hoe t loopt, hoop dak beetje lef heb
uiteraardquote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zo bedoelde ik het niet echt, klinkt best wel fout oepsssssss.
Haha ja je weet hoe ik ben, gun je het beste sowieso natuurlijk
Ja, gaat tof worden, kan niet andersquote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja volgende week komt hij in premiere he! mozes wat gaat de tijd snel!
Dat kan hier ook legaal hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
Morgen avond naar de sauna. Lekker legaal naaktlopen, heerlijk.
Dan kocht ik een jachtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef kree het volgende:
heb zo'n zin om nog uren door te lullen hier en via facebook met leuke meiden (die allemaal bezet zijn natuurlijk).
Maar zit al weer te denken aan die kut wekker morgen zuuuucht was ik maar miljonair
Ik zou het niet te gek maken denk, leuk huisje beetje bijbaantje en verder een simpel leven maar zonder je zorgen te maken over geld.quote:
Oke, oke, tot bij de meet. Kom ik m'n kanonnetjes opdrinkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het warm is lijkt het er hier wel op
En ik heb bier natuurlijk, dat is ook mooi
Die zijn al wel op hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, oke, tot bij de meet. Kom ik m'n kanonnetjes opdrinken.
Hoeveel wil je er hebben?quote:
Beiden hebben zo hun momenten, dat zeker.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman en Wolverine kicken Batman's ass
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman en Wolverine kicken Batman's ass
Wat!!! Spidey is een baas.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.
Wolverine overweeg ik, die is idd ook tof
Je bent niet bekend met de Spider-Mobile?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.
Wolverine overweeg ik, die is idd ook tof
Dat ook. En de anti-helden.quote:
Mee eens!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!!! Spidey is een baas.
En die heeft geen neppe auto nodig
Daar is geen beginnen aan in deze sc.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mee eens!
En het is sowieso in plaats van zoiezo
Het is: ergeren aan, of je irriteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kunt je er dan ook beter niet meer aan irriteren![]()
ajfdlkfjaslkfjasdkfljasdjflksdfquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kunt je er dan ook beter niet meer aan irriteren![]()
Zo vaak heeft die zijn opwachting toch niet gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de Spider-Mobile?
[ afbeelding ]
En de schurken zijn geweldig. Ongeveer de enige held die schurken van het zelfde niveau heeft als Batman.
Dr. Ock, Rhino, Mysterio, Kingpin, Sandman, Green Goblin, Morbius, Shocker, Elektro, Vulture, Chameleon, Alistair Smythe, Tombstone, Silvermane, Kraven, de lijst gaat maar door.
[..]
Dat ook. En de anti-helden.
Cable, Deadpool, Punisher, Lobo.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is: ergeren aan, of je irriteren.
Ik was eerder.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
ajfdlkfjaslkfjasdkfljasdjflksdf
ergeren aan. je irriteren.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is: ergeren aan, of je irriteren.
Ik weet het; Capstan die een slimme grap denkt te maken: dat gaat niet samen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
ajfdlkfjaslkfjasdkfljasdjflksdf
ergeren aan. je irriteren.
Sorry dat zit in mijquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef kree het volgende:
gaan we weer op de spelnazi tour??
als ik me ergens niet aan kan boeien
grapsokquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef kree het volgende:
gaan we weer op de spelnazi tour??
als ik me ergens niet aan kan boeien
Als IK het zelfs opgeefquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het corrigeren
Maar dat is onmogelijk hier dus
Dank je wel, dan weet ik dat
onthoudttdtdtd datquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het corrigeren
Maar dat is onmogelijk hier dus
Dank je wel, dan weet ik dat
Geen idee, ik ken het alleen uit Old Man Logan. Geweldig is dat trouwens. Alle schurken werkten samen en vielen elkaars helden aan. Gevolg dat alle helden verslagen of dood zijn en Amerika is opgedeeld in gebieden waar een schurk de macht heeft. Wolverine wil niet meer vechten en langzaam kom je achter de reden. Heerlijk disturbing.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak heeft die zijn opwachting toch niet gemaakt?
En Spaceghost.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat te denken van Birdman.
[ afbeelding ]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeurenquote:
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Is het trouwens een idee om bij die meet van mij er een spellen meet van te maken?
Wolverine zijn ook echt super series van.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het alleen uit Old Man Logan. Geweldig is dat trouwens. Alle schurken werkten samen en vielen elkaars helden aan. Gevolg dat alle helden verslagen of dood zijn en Amerika is opgedeeld in gebieden waar een schurk de macht heeft. Wolverine wil niet meer vechten en langzaam kom je achter de reden. Heerlijk disturbing.
[..]
En Spaceghost.
Het kan ook me geen ene ruk schelen wat jij vindtdtdtdtdttdtdtdtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeuren
Waarom nou?
Als het duidelijk is hoe en wat dan boeit mij een d of t niet zo gek veel
Ik vind karaoke of iets wel tof, maar echte spelletjes boeien me minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Is het trouwens een idee om bij die meet van mij er een spellen meet van te maken?
Truth or dare!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat wist ik al, daarom zeg ik dit ook want maakt me geen kloot uit van jou ook. (schatje...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het kan ook me geen ene ruk schelen wat jij vindtdtdtdtdttdtdtdt
Het gaat niet alleen om d of t. Maar ook bepaalde woordenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeuren
Waarom nou?
Als het duidelijk is hoe en wat dan boeit mij een d of t niet zo gek veel
Ja wees de wijstequote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om d of t. Maar ook bepaalde woorden
Maar goed, ik hou er al mee op
opdonderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, daarom zeg ik dit ook want maakt me geen kloot uit van jou ook. (schatje...)
Mooi, dan kun jij mooi bier halenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind karaoke of iets wel tof, maar echte spelletjes boeien me minder.
Ja? Ik heb naast Old Man Logan alleen Evolution, Civil War, Weapon X en Goes to hell gelezen. Vond ze niet bijster boeiend.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wolverine zijn ook echt super series van.
trustequote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Larisssa het volgende:
Ik ga slapen, na een weekend weg, morgen weer aan het werk!
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |