Wie waren het ook al weer?quote:
Vertel Evie is het watquote:
Scarlet hope, nathalie visser, zijn mooie vrouwen, en ook nog heel vriendelijk.quote:
Mijn type wel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Die zijn wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Evie is van de vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Oh gelukkig dacht dat ik de enige was die dat deedquote:
Ik ook niet, maar vrouwen zijn sneller knap dan mannenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee vind ik. maar ik vind niet zo snel iemand knap.
Match made in heaven danquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht dat ik de enige was die dat deed
wordt ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht ik ook!!
[..]whehehe morgen wordt ik lesbisch wakker
![]()
Roep ik altijd
ja true. ik vind de meeste beroemde actrices etc niet zo heel bijzonder knap eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vrouwen zijn sneller knap dan mannen![]()
Alleen val ik dan in dat geval op het verkeerde geslacht
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht ik ook!!
[..]whehehe morgen wordt ik lesbisch wakker
![]()
Roep ik altijd
Watquote:
Right back at yahquote:
dan nog. ga je schamen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah met DEETEE, want het gaat toch nooit gebeuren![]()
![]()
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat autistische mensen een match voor mij zijn.. no offence..
och armequote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
rooie wangetjes?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
sttt doe ik al daarom praat ik eroverheen![]()
![]()
![]()
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
Van de kersenbonbonsquote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
haha.
heb je ook een bijpassend pittig kort kapsel?
[..]Jij hebt goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de kersenbonbons
[..]
Nee gelukkig niet zeg
Diep van binnen denk ik ook hoe ik ooit iemand met mijn "problemen" kan opzadelen. Dus maar beter geen relatie kan aangaan.quote:
Ach de meeste haken al af voor dat ik sowieso kan vertellen dat ik auti benquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijk
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!
gelukkig maar.
Doe ik niet aan!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de perfecte tikkont.![]()
mochten we ooit daten ga ik hem wel slappen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
Jammerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Ik lees een interessante status update op FB
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stalquote:
Foei Bartjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Nee, niet m'n date en niet met mijquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"
Neem niets zomaar aan...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ik
Update please geen zin om te wachtenquote:
Misschien willen ze het zelf wel meldenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Update please geen zin om te wachten
Hier heb je 2 kusjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is wel meer dan 'n kusje voor nodig, wil ik daar nog van herstellen
Bite me, make my dayquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Maakt het nog uit waar?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tussentijdse wijziging: Ongeacht de hoeveelheid.
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien willen ze het zelf wel melden
We begrijpen elkaar duidelijk nietquote:
Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.
Wat is een capstan dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar duidelijk niet
Ik heb trauma's overgehouden aan "wat is een capstan". Niets kan dat nog helen. Het slijt niet meer![]()
Als dat al veel eisen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring opgedaan en wordt veeleisend? Kapitein toch
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is kort voor captain stanley en dat is zijn echte naam, stanley
En je achternaam is Mes?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerikquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
Piet eet een ijsje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerik
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere ventquote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merken
Ken ik nietquote:
Je weet best dat ik groot noch bovenmatig stoer ben, maar vertrouwen mag je toch best hebben, hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere vent
Heb je mn squatupdate gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
ik twijfelde zelfs of je ondermatig stoer was :$quote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je weet best dat ik groot noch bovenmatig stoer ben, maar vertrouwen mag je toch best hebben, hoor.
Moet je er de aandacht zo op vestigen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik twijfelde zelfs of je ondermatig stoer was :$
Dat was geen antwoordquote:Op maandag 16 juli 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Liebe leute ik ga ook slapenWeltrusten
Ballerquote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Donderdag weer als het goed is.
hm.. klinkt niet heel enthousiast...?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Donderdag weer als het goed is.
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. klinkt niet heel enthousiast...?
maar als het 2x goed klikt, is dat toch goed....!?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...
Geen flauw idee nog waar ik aan toe ben met haar...
Nog maar 2 keer afgesproken ook he. Werk gooit roet in het eten.
Ach ja, zelfs als je wel regelmatig afspreekt, kun je uiteindelijk nog niet zo goed weten waar je aan toe bent, dus dat zegt nog niksquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat ben ik momenteel ook niet...
Geen flauw idee nog waar ik aan toe ben met haar...
Nog maar 2 keer afgesproken ook he. Werk gooit roet in het eten.
Niet in mijn wereldquote:Op maandag 16 juli 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als het 2x goed klikt, is dat toch goed....!?
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teenquote:
I guessquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teentuurlijk is het leuker om wekejlijks ofzo wat af te spreken, maar wat niet gaat, gaat niet
Wat zeg ik nou net?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohjo... feit dat ze na "lang wachten" toch met je af wil spreken is toch goed teentuurlijk is het leuker om wekejlijks ofzo wat af te spreken, maar wat niet gaat, gaat niet
Niet zo negatief doen jongen. Het gaat helemaal goed komenquote:
faxel. niet zo doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
Tja mijn ervaring leert dat ik in de friendzone kom als het allemaal te lang duurt....
Ook dat hoeft niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
Tja mijn ervaring leert dat ik in de friendzone kom als het allemaal te lang duurt....
Het is niet zo dat ik dat van mezelf niet ken...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat weet ik wel en dat vertel ik mezelf ook maar vaak zat...
Hmm, er zijn toch wel verschillende gradaties van "meteen", vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Je raakt alleen maar in de friendzone als je niet meteen duidelijk maakt wat je wil.
ghehehe nou t hoeft idd niet de eerste zin te zijn die je uitspreektquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, er zijn toch wel verschillende gradaties van "meteen", vind ik.
Tja het leek me wel duidelijk in ieder geval...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Je raakt alleen maar in de friendzone als je niet meteen duidelijk maakt wat je wil.
friendszone is een kut excuusquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
En al heb je het juiste moment, dan kom je weer op het aloude punt van hoe je dat dan duidelijk moet maken. Wat bij de een werkt, werkt bij een ander weer niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nou t hoeft idd niet de eerste zin te zijn die je uitspreekt
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie je moet vaart zetten. Ik weet niet hoe het met leeftijden verschilt maar als er de 1e keer niet word gezoend doe ik de zaak al af
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent er allemaal wat makkelijker mee, dat wist ik al...
qft.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie je moet vaart zetten. Ik weet niet hoe het met leeftijden verschilt maar als er de 1e keer niet word gezoend doe ik de zaak al af
denk dat je toch ook wel beetje aanvoelt...?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
En al heb je het juiste moment, dan kom je weer op het aloude punt van hoe je dat dan duidelijk moet maken. Wat bij de een werkt, werkt bij een ander weer niet.
Dat kan ik zelfs beamen. En dat wil wat zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Zoenen op de eerste date is makkelijk te doen als er een goede klik is toch? Ook op die leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |