Right back at yahquote:
dan nog. ga je schamen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah met DEETEE, want het gaat toch nooit gebeuren![]()
![]()
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat autistische mensen een match voor mij zijn.. no offence..
och armequote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
rooie wangetjes?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
sttt doe ik al daarom praat ik eroverheen![]()
![]()
![]()
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas denkt zo'n beetje iedereen datForever alone
Van de kersenbonbonsquote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
haha.
heb je ook een bijpassend pittig kort kapsel?
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Jij hebt goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de kersenbonbons
[..]
Nee gelukkig niet zeg
Diep van binnen denk ik ook hoe ik ooit iemand met mijn "problemen" kan opzadelen. Dus maar beter geen relatie kan aangaan.quote:
Ach de meeste haken al af voor dat ik sowieso kan vertellen dat ik auti benquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee hoor.. mn broertje heeft een vriendin en is best behoorlijk autistisch, maar denk dat ik pittig genoeg ben voor hele stevig in de schoen staande mannen eigenlijk
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
haha right, kersenbonbons. denk aan je dikke kont heh!
gelukkig maar.
Doe ik niet aan!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de perfecte tikkont.![]()
mochten we ooit daten ga ik hem wel slappen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
Jammerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik niet aan!
[..]Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |