Hier heb je 2 kusjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is wel meer dan 'n kusje voor nodig, wil ik daar nog van herstellen
Bite me, make my dayquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Maakt het nog uit waar?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tussentijdse wijziging: Ongeacht de hoeveelheid.
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien willen ze het zelf wel melden
We begrijpen elkaar duidelijk nietquote:
Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.
Wat is een capstan dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar duidelijk niet
Ik heb trauma's overgehouden aan "wat is een capstan". Niets kan dat nog helen. Het slijt niet meer![]()
Als dat al veel eisen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring opgedaan en wordt veeleisend? Kapitein toch
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is kort voor captain stanley en dat is zijn echte naam, stanley
En je achternaam is Mes?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerikquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
Piet eet een ijsje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Ik lees een interessante status update op FB
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerik
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere ventquote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |