quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Ik lees een interessante status update op FB
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stalquote:
Foei Bartjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Nee, niet m'n date en niet met mijquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"
Neem niets zomaar aan...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ik
Update please geen zin om te wachtenquote:
Misschien willen ze het zelf wel meldenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Update please geen zin om te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |