quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Ik lees een interessante status update op FB
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stalquote:
Foei Bartjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Nee, niet m'n date en niet met mijquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heeft je date 'heeft een relatie met faxie' neergezet?
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog binnenkomen met het gebruikelijke "wat is hier gaande"...maar nu kom ik dan maar binnen met "hoe, wie, wat en waar?"
Neem niets zomaar aan...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal vanavond vanzelf wel hier verschijnen denk ik
Update please geen zin om te wachtenquote:
Misschien willen ze het zelf wel meldenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Update please geen zin om te wachten
Hier heb je 2 kusjesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar is wel meer dan 'n kusje voor nodig, wil ik daar nog van herstellen
Bite me, make my dayquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet als de wiedeweerga een fb aanmaakt doe ik t voor je, en ik heb héél veel foto's van jou en de FB van bepaalde meiden op stal
Maakt het nog uit waar?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tussentijdse wijziging: Ongeacht de hoeveelheid.
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien willen ze het zelf wel melden
We begrijpen elkaar duidelijk nietquote:
Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je goed nieuws over jezelf kwam melden.
Wat is een capstan dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar duidelijk niet
Ik heb trauma's overgehouden aan "wat is een capstan". Niets kan dat nog helen. Het slijt niet meer![]()
Als dat al veel eisen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring opgedaan en wordt veeleisend? Kapitein toch
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is kort voor captain stanley en dat is zijn echte naam, stanley
En je achternaam is Mes?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerikquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat waar was liet ik 'm morgen wijzigen
Piet eet een ijsje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef Faxie het volgende:
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja he ik wil voorkomen dat je trauma wordt opgerakeld dan moet je t niet zelf verpesten, slimmerik
Ik heb ook alle vertrouwen in jou, gij grote stoere ventquote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Stiekem kan ik het wel aan, hoor...ik laat het gewoon niet merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |