Dan kocht ik een jachtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef kree het volgende:
heb zo'n zin om nog uren door te lullen hier en via facebook met leuke meiden (die allemaal bezet zijn natuurlijk).
Maar zit al weer te denken aan die kut wekker morgen zuuuucht was ik maar miljonair
Ik zou het niet te gek maken denk, leuk huisje beetje bijbaantje en verder een simpel leven maar zonder je zorgen te maken over geld.quote:
Oke, oke, tot bij de meet. Kom ik m'n kanonnetjes opdrinkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het warm is lijkt het er hier wel op
En ik heb bier natuurlijk, dat is ook mooi
Die zijn al wel op hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, oke, tot bij de meet. Kom ik m'n kanonnetjes opdrinken.
Hoeveel wil je er hebben?quote:
Beiden hebben zo hun momenten, dat zeker.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman en Wolverine kicken Batman's ass
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spiderman en Wolverine kicken Batman's ass
Wat!!! Spidey is een baas.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.
Wolverine overweeg ik, die is idd ook tof
Je bent niet bekend met de Spider-Mobile?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spiderman zoiezo niet... die draagt een badmuts en heeft geen toffe auto en de schurken zijn niet subliem.
Wolverine overweeg ik, die is idd ook tof
Dat ook. En de anti-helden.quote:
Mee eens!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!!! Spidey is een baas.
En die heeft geen neppe auto nodig
Daar is geen beginnen aan in deze sc.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mee eens!
En het is sowieso in plaats van zoiezo
Het is: ergeren aan, of je irriteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kunt je er dan ook beter niet meer aan irriteren![]()
ajfdlkfjaslkfjasdkfljasdjflksdfquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kunt je er dan ook beter niet meer aan irriteren![]()
Zo vaak heeft die zijn opwachting toch niet gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de Spider-Mobile?
[ afbeelding ]
En de schurken zijn geweldig. Ongeveer de enige held die schurken van het zelfde niveau heeft als Batman.
Dr. Ock, Rhino, Mysterio, Kingpin, Sandman, Green Goblin, Morbius, Shocker, Elektro, Vulture, Chameleon, Alistair Smythe, Tombstone, Silvermane, Kraven, de lijst gaat maar door.
[..]
Dat ook. En de anti-helden.
Cable, Deadpool, Punisher, Lobo.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is: ergeren aan, of je irriteren.
Ik was eerder.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
ajfdlkfjaslkfjasdkfljasdjflksdf
ergeren aan. je irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|