Gewoon in een keer je leuter in haar hand douwen. Dan merk je vanzelf wel hoe het gaat, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat je toch ook wel beetje aanvoelt...?
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.quote:
"Deze leeftijd"? Ik ben ouder dan Fax, volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie ik wil niet lullig doen en ik weet dat het op deze leeftijd iets makkelijker is maar binnen een minuut is goed te doen
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen posts van 100 topics terug opzoeken
Je hebt het zelf gezegd mutsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.
Je hoeft het niet uit te spreken, maar het moet wel aan de manier van daten duidelijk te worden. Ontloop de groep-activiteiten en doe de standaard "date" dingen, dat maakt al een hoop duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het leek me wel duidelijk in ieder geval...
Stuk meer dan dat ik vroeger was in ieder geval.
Ik heb het niet letterlijk gezegd nee...
Dat heb ik ook nog lang gedachtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.
dus...... sorry faxie niks met wel / niet makkelijk te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Als het op een eerste date klikt en je denkt dat er meer dates in zitten, dan zou ik gewoon lekker gaan zoenen.
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.quote:
Gevoelig. Vatbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even niet
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.
In dit geval sta je ervoor openquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.quote:
Als zij de eerste move maakt, ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk, sorryquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebben
Only one way to find out!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet lang kunnen wachten met zoenen.Zoenen.
Niet goed kunnen zoenen is ook een instant turnoff en moet ik dus wel weten.
Maar dat is ook anders. Ik moet ook geen handen van collega's op mijn schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |