Gewoon in een keer je leuter in haar hand douwen. Dan merk je vanzelf wel hoe het gaat, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat je toch ook wel beetje aanvoelt...?
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.quote:
"Deze leeftijd"? Ik ben ouder dan Fax, volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Faxie ik wil niet lullig doen en ik weet dat het op deze leeftijd iets makkelijker is maar binnen een minuut is goed te doen
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen posts van 100 topics terug opzoeken
Je hebt het zelf gezegd mutsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lult gewoon bullshit. Dat jij moeder theresa zelve bent betekent niet dat een ander meteen 'makkelijk zoent'.
Je hoeft het niet uit te spreken, maar het moet wel aan de manier van daten duidelijk te worden. Ontloop de groep-activiteiten en doe de standaard "date" dingen, dat maakt al een hoop duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het leek me wel duidelijk in ieder geval...
Stuk meer dan dat ik vroeger was in ieder geval.
Ik heb het niet letterlijk gezegd nee...
Dat heb ik ook nog lang gedachtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij de eerste date en er is een klik kom zoenen direct. Niks te maken met wel of niet makkelijk zijn.
dus...... sorry faxie niks met wel / niet makkelijk te makenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Als het op een eerste date klikt en je denkt dat er meer dates in zitten, dan zou ik gewoon lekker gaan zoenen.
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook nooit zo snel, wat zoenen betreft.
Lichamelijk contact enzo, dat is nog wat moeilijk.
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.quote:
Gevoelig. Vatbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel susceptible ervoor. Ik weet het Nederlandse woord even niet
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het klikt met iemand, ja. Dan wil ik diegene zoenen. Betekent niet dat ik iedereen maar gewoon op de bek pak. Beetje opletten, he, voor je gaat sneren.
In dit geval sta je ervoor openquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.quote:
Als zij de eerste move maakt, ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk, sorryquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat wij niet meteen gezoend hebben
Only one way to find out!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet lang kunnen wachten met zoenen.Zoenen.
Niet goed kunnen zoenen is ook een instant turnoff en moet ik dus wel weten.
Maar dat is ook anders. Ik moet ook geen handen van collega's op mijn schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet denken alleen. Laatst legt een collega zijn hand op mijn schouder, vervolgens voelt het een half uur aan als verbrande huid.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
kun je zoenen eigenlijk verleren? heb echt al jaren niet "echt" gezoend.. meer dat irritante lipworstelen
ghehehehequote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vragen hoe ze zoent en dan vragen of ze het voordoet op je arm. Doe ik altijd
Misschien in het begin weer wat onwennig, maar verleren doe je het niet denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
kun je zoenen eigenlijk verleren? heb echt al jaren niet "echt" gezoend.. meer dat irritante lipworstelen
edit: daar maak ik me dan weer druk om![]()
uiteraard!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]je moet natuurlijk wel volgens de nieuwe trend zoenen!!
Oh, dat is wel een beetje omslachtig vind je nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kunt het niet verleren net zoals dat je het niet kunt leren. Bij mij ging het de eerste keer tenminste vanzelf, lijkt me dat dat na jaren het niet doen ook zo is.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
edit: daar maak ik me dan weer druk om![]()
Ik dacht dat jij het type van niet vragen maar gewoon doen wasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je piemel maakt een hoop goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef twi het volgende:
Ik ben maar een mager zesje qua zoenen, dus ik doe het ook niet zo snel.
Het duurt even voordat ik me echt prettig voel bij mensen qua aanraking enzulks. Ik zal dus ook niet snel op een eerste date zoenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat is ook anders. Ik moet ook geen handen van collega's op mijn schouder
Ik vond je anders best een 7.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef twi het volgende:
Ik ben maar een mager zesje qua zoenen, dus ik doe het ook niet zo snel.
mja ik kon t ook goed enzo, , maar zit dan weer te piekeren enzo ghehequote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt het niet verleren net zoals dat je het niet kunt leren. Bij mij ging het de eerste keer tenminste vanzelf, lijkt me dat dat na jaren het niet doen ook zo is.
Wil wel een keer een evaluatie met je doen hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ik kon t ook goed enzo, , maar zit dan weer te piekeren enzo ghehe
nou neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil wel een keer een evaluatie met je doen hoor
Ik heb in wezen hetzelfde. Maar om wat voor reden dan ook deed ik dat laatste dus wel. Geen idee of het de volgende keer weer zo zal gaanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ik me echt prettig voel bij mensen qua aanraking enzulks. Ik zal dus ook niet snel op een eerste date zoenen.
Je hebt dus niet meegekregen dat het alweer een tijdje voorbij is? Dan weet je het nuquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ben je nog met je vriendin samen capstan?
nee, heb zelf een rommelkamer waar geen einde aan komtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen m'n kamer uitmesten. Iemand die zich geroepen voelt om te helpen?
Mehquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, heb zelf een rommelkamer waar geen einde aan komtmorgen laatste baan behangen en planken ophangen en dan kan ik pas weer verder
mijn container word door de hele buurt gebruikt, zit vol bierblikjes en oude kranten... zooo irritantquote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Gelukkig is de oudpapierbak vorige week geleegd, dus ik kan er veeeeeel in kwijt
.
Moet ruimte maken voor m'n aquarium.
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn container word door de hele buurt gebruikt, zit vol bierblikjes en oude kranten... zooo irritantheb grofvuil maar gebeld ghehe
maar je gaat een groot aquarium neerzetten>??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |