Kan een hoop bier inquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.
46 liter. Alleen doen kogeltjes het daar niet zo goed op, dus je mag het houden, goedquote:
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Snarf, hoe zit het met jou en je fans?
Okquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
46 liter. Alleen doen kogeltjes het daar niet zo goed op, dus je mag het houden, goed.
Handig, als je van die groupies hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudengaan binnenkort weer wat afspreken en wordt 1e keer dat ik een man in mn huis laat terwijl ik alleen ben. Dus wel aardige stap voor me
Ik wil.wel helpen het te laten verdwijnen.quote:
ah zonde al die schuine muren, kost hoop ruimte dan! Maar leuk, een vriendinnetje van me heeft ook een boel aquaria, die is weken bezig geweest met plannen welke vissen/planten bij elkaar moesten ivm andere phwaardes enzo... dacht echt dat aquarium gewoon een bak met vissen was, je plonst ze erin en t overleeft, maar zat echt wel een hele logica achter!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een 46 liter bak. Maar ik heb bijna alleen maar schuine muren, dus ik moet een kastje leeghalen zodat hij daar op kan staan.
Ook okquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil.wel helpen het te laten verdwijnen.
ghehehe geen idee wat voor antwoord ik hier nu op moet gevenquote:
Je hebt Kree weggestuurd en gaat Jofu uitnodigen?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe AL mn fans... 1 heb ik weggestuurd, kreeg ik alleen maar rare mailtjes van, met de ander ga ik wel wat structureel contact onderhoudengaan binnenkort weer wat afspreken en wordt 1e keer dat ik een man in mn huis laat terwijl ik alleen ben. Dus wel aardige stap voor me
Gewoon eerlijk zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe geen idee wat voor antwoord ik hier nu op moet geven
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah zonde al die schuine muren, kost hoop ruimte dan! Maar leuk, een vriendinnetje van me heeft ook een boel aquaria, die is weken bezig geweest met plannen welke vissen/planten bij elkaar moesten ivm andere phwaardes enzo... dacht echt dat aquarium gewoon een bak met vissen was, je plonst ze erin en t overleeft, maar zat echt wel een hele logica achter!
nee en neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Kree weggestuurd en gaat Jofu uitnodigen?
Juk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja, was er helemaal verbaasd over, vond het meteen een stuk gaver/interessanter. Vind zelf een aquarium wel super rustgevend en overwoog er ook 1, maar al dat werk zie ik toch niet zo zitten. Zielig als t doodgaat enzoquote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.
Ik heb alle planten al uitgezocht, een soort ook al besteld want zeldzaam. Ik hoop dat de bak morgen of woensdag komt, ga morgen de rest van de planten bestellen.
Aquarium's zijn tof.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je plonst het erin en het overleeft niet, is het credo.
Ik heb alle planten al uitgezocht, een soort ook al besteld want zeldzaam. Ik hoop dat de bak morgen of woensdag komt, ga morgen de rest van de planten bestellen.
Klopt. Ik vind het rustgevend. Lekker vanuit bed naar m'n kleine vriendjes kijken, straks.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aquarium's zijn tof.
Maar vergen wel veel onderhoud vind ik.
flauwquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je dat Kree, er is nog een kans!
haha ik heb alleen maar leuk gepraat met snarf.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kree heeft me idd geen irritante mails gestuurd, en ook niet gevraagd om af te spreken enzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik heb alleen maar leuk gepraat met snarf.
Maar ging ook niet echt over afspreken enzo, ken haar daar toch nog net ff niet te goed voor.
Hoewel het zou wel kans hebben bij mij:)
Maar laat snarf eerst maar de volgende afhandelen.
Vraag me trouwens af wat snarfje denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |