grapsokquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef kree het volgende:
gaan we weer op de spelnazi tour??
als ik me ergens niet aan kan boeien
Als IK het zelfs opgeefquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het corrigeren
Maar dat is onmogelijk hier dus
Dank je wel, dan weet ik dat
onthoudttdtdtd datquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het corrigeren
Maar dat is onmogelijk hier dus
Dank je wel, dan weet ik dat
Geen idee, ik ken het alleen uit Old Man Logan. Geweldig is dat trouwens. Alle schurken werkten samen en vielen elkaars helden aan. Gevolg dat alle helden verslagen of dood zijn en Amerika is opgedeeld in gebieden waar een schurk de macht heeft. Wolverine wil niet meer vechten en langzaam kom je achter de reden. Heerlijk disturbing.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo vaak heeft die zijn opwachting toch niet gemaakt?
En Spaceghost.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat te denken van Birdman.
[ afbeelding ]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeurenquote:
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Is het trouwens een idee om bij die meet van mij er een spellen meet van te maken?
Wolverine zijn ook echt super series van.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het alleen uit Old Man Logan. Geweldig is dat trouwens. Alle schurken werkten samen en vielen elkaars helden aan. Gevolg dat alle helden verslagen of dood zijn en Amerika is opgedeeld in gebieden waar een schurk de macht heeft. Wolverine wil niet meer vechten en langzaam kom je achter de reden. Heerlijk disturbing.
[..]
En Spaceghost.
Het kan ook me geen ene ruk schelen wat jij vindtdtdtdtdttdtdtdtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeuren
Waarom nou?
Als het duidelijk is hoe en wat dan boeit mij een d of t niet zo gek veel
Ik vind karaoke of iets wel tof, maar echte spelletjes boeien me minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Is het trouwens een idee om bij die meet van mij er een spellen meet van te maken?
Truth or dare!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat wist ik al, daarom zeg ik dit ook want maakt me geen kloot uit van jou ook. (schatje...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het kan ook me geen ene ruk schelen wat jij vindtdtdtdtdttdtdtdt
Het gaat niet alleen om d of t. Maar ook bepaalde woordenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo want het heeft ook geen nut om erover te zeuren
Waarom nou?
Als het duidelijk is hoe en wat dan boeit mij een d of t niet zo gek veel
Ja wees de wijstequote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om d of t. Maar ook bepaalde woorden
Maar goed, ik hou er al mee op
opdonderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, daarom zeg ik dit ook want maakt me geen kloot uit van jou ook. (schatje...)
Mooi, dan kun jij mooi bier halenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind karaoke of iets wel tof, maar echte spelletjes boeien me minder.
Ja? Ik heb naast Old Man Logan alleen Evolution, Civil War, Weapon X en Goes to hell gelezen. Vond ze niet bijster boeiend.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wolverine zijn ook echt super series van.
trustequote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Larisssa het volgende:
Ik ga slapen, na een weekend weg, morgen weer aan het werk!
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |