abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:14:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257699
Cafetaria TIGO

Leuke zaak, iets te weinig stoelen om een mooie ambiance te maken, maar verder is de aankleding gezellig.

Je kunt kiezen om te blijven staan bij de toonbank, maar er is ook een keuze om in de eetmuur een kroketje te nemen of een frikandel. Net wat je wil.

Ik koos voor de toonbank en dat beviel me goed, leuke mensen achter de toog, man en vrouw dus afwisseling. De man was erg bezig het de klanten naar de zin te maken en gooide uit de losse pols friet, bami, kroketten en andere snacks in de bak. Erg leuk om dat live te mogen zien.

De dame was druk met het aanvullen van het voer en had voor iedere klant een goed woordje. Ze voelde zich echt thuis in deze caferaria en was de dame die elke friettent zich wenst.

Het uitzicht was ook zeer leuk, de vrachtwagen die voor de deur stond deed niks af aan de ambiance. Iedere wandelaar kon gewoon naar binnen kijken en gezien het aantal keren dat de eigenaar zwaaide werd dat zeer op prijs gesteld.

Ik en mijn partner haden het bescheiden gehouden en hadden de maaltijd van de dag besteld. Voor mij een frietje stoofvlees en een liamboutje met maionaisse. M'n Partner nam een patatje oorlog.

Alles was perfect op warmte. Hoewel het stoofvlees iets langer gebraden had mogen worden. De tussen het wachten op de bestelling uit de muur getrokken kroket was perfect qua smaak en omvang. Het wachten op de bestelling werd daardoor een genot en duurde me niet lang genoeg.

Als aperatief nam mijn partner een ijsje van citroen en aardbei. Volgens haar was dit een delicatesse voor de tong. Ik zelf kon me niet beheersen en nam nog een klein huzaren slaatje.
Dat was even wennen na de patat stoofvlees. Maar achteraf was de aanbeveling van de cafetariahouder een ware tong in sjiek. De salade paste perfect bij het net genuttigde patatje.

Al bij al een aanbeveling na ons eerste bezoek. Een dikke 8

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:11:50 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:16:30 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257723
Chinees restaurant Happy Garden

Vorige week een ongeëvenaarde avond.

Mooie Plastic bloemen. Peper en zout op de tafel in een perfect houten beeldhouwwerkje.

Het was niet druk. We hadden de maandagavond gekozen om te kunnen genieten.
En wat een avond werd het.
De Chineze gastvrouw was allerliefst. We konden zelfs blijven zitten toen we het bier bestelden.
We bestelden het witbier dat ze in huis hadden. Er werd ons geen wijn opgedrongen.
Mijn partner bestelde een Babi Pagjang ik een Foe Jong Heij.
Ik gaf de serveerster een compliment voor haar mooie make up. Ze moest blozen.
Dat is mooi bij Chinezen, dan worden ze Oranje.
Het wachten op het gerecht duurde niet eens te lang. Na een kwartier stond het eten al voor onze neus.
Wel jammer eigenlijk want we waren net lekker aan het zuipen met z'n tweetjes.
Maar dit ongenoegen werd weggenomen door de eerste hap in het gerecht.
Zelden zo'n Foe Jong Heij geproeft. Het ei leek net gelegd en de nasi erbij geserveerd was als net geoogst.
Mijn partner had weinig tijd om te eten omdat ze haar Babi Pagjang steeds wilde aanprijzen.
'Tong dit moet je proeven' zei ze.
En Inderdaad wat een delicatesse. Wat een kok hebben ze daar in de keuken.
Maar het mooiste was eigenlijk de dingen rondom. Een mooie waterval aan de muur. Lekkere Chineze muziek om te horen. En dan nog gratis kroepoek bij iedere maaltijd.
Dit was iets om van te genieten. Dat deden we ook. We bestelden dan ook nog Gamba's en garnalen.
Nou dit overtrof elke verwachting. Dit verwacht je niet in een stadje zoals Zaltbommel.
We hoefden ze zelf niet te pellen en ze gingen erin als koek.
Ze zeiden dat familieleden ze zelf hadden gevangen in de Chineze zee. Ik geloof ze direct.
Ik hoef niemand meer te vertellen dat het toetje bestond uit gele vanille vla met Yoghurt om de Nederlandse gasten zich thuis te laten voelen.

Dit was na de Tigo en Markzicht alweer een 8.

Wat een stad is Bommel toch op eetgebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:14:42 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 juli 2012 @ 02:17:38 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_114257734
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:18:31 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257742
Dinsdag visdag in Zaltbommel.

Het is dan kiezen tussen de viskraam van Bronk. Of die van Duytz.

Ik heb ditmaal Duytz gekozen omdat mijn ma er al 40 jaar komt.

Jaap heet de chefkok. Voor iedereen een praatje paraat en altijd adrem met zijn grapjes.
Jaap is al 75, maar staat nog steeds als een echte heer de kibbeling te braden.
Al staat ie met de rug naar je toe, hij blijft beleefd en veegt eerst zijn handen af als ie iets tegen je zegt.
Uit Spakenburg komen ze. En dat proef je ook. De kabeljauw lijkt wel vers gevangen en de makreel lijkt wel net van kop en kont gescheiden.
Het personeel blijft altijd beleefd, ook als je zegt dat ze de saus zijn vergeten bij de kibbeling. Altijd een net excuus en je krijgt dan een extra bakje saus.
De kraam staat prominent op de markt. Hetgeen het eten aan de kraam extra leuk maakt.
Het naar binnen laten glijden van de haring met uitjes krijgt een nieuwe dimentie als je omhoog kijkend de Bommelse toren ziet.
Extra pluspunten krijgen ze ook doordat als er iemand voordringt ze het met een grapje oplossen.
De hoofd-assistente is verder bloedmooi en lijkt op de vrouw van Jaap van 50 jaar geleden. Die was ooit het Vismeisje van het jaar in Spakenburg.
De garnalen wil ik nog extra vernoemen. Je proeft gewoon dat heel de familie van Jaap bruut aan het pellen is geweest. Geen kopje te herkennen. En als je garnalen en Kibbeling samen koopt zegt de vrouw van Jaap altijd heel lief dat je ze goed gescheiden moet houden voor de smaak en dat de garnalen natuurlijk wel peper en zout nodig hebben. Dat doet ze ook al 40 jaar.
Zijn zonen zijn in opleiding en mogen elke dinsdag meekijken tussen het afrekenen door hoe de grote baas al jaren aan de top staat.
Voor de echte visliefhebber is er voor mijn geen andere dan Jaap met zijn kraam.

Ik geef hem dan ook een vette 9. Terwijl ik het niet eens over de paling heb gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:08:55 ]
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:19:58 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257757
Cafetaria Marktzicht

Ik en mijn partner hadden een dagje te vieren, we zijn nu al een jaartje samen namelijk. Wat doe je dan ? Dan blijf je dicht bij huis en gaat naar je favoriete eetgelegenheid.
Nu was het leuke dat het zondag mooi weer was dus we konden op de stoep beginnen. We zeiden tegen elkaar dat Marktzicht zo'n mooie naam is. Want wat wil je meer dan de markt in blakende zonnenschijn aanschouwen, terwijl je op het terrasje je aardbeien milkshake kunt nuttigen.
En wat voor een milkshake, je durfde het rietje bijna niet uit je mond te halen zo heerlijk.Perfect gekoeld en geserveerd in mooie plastic bekers met de naam van het cafetaria er op.
Dit kon niet meer fout gaan zei m'n partner.
We hadden inmiddels onze bestelling geplaatst, mijn schat nam het menu van de dag, bestaand uit een patatje stoofvlees en een frikandel met uien en ketchup.
Ikzelf, meer aanhanger van de traditionele maaltijd, nam een berenlul en een patatje oorlog.
Het duurde niet te lang dat onze delicatessen klaar waren.Een minpuntje was wel dat we zelf onze bestelling aan de balie moesten ophalen, i.p.v dat het aan het tafeltje werd bezorgd.
Maar goed een kniesoor.
Want eenmaal aan het eten geslagen kwamen we steeds meer in vervoering. Alles was perfect op temperatuur. Zelfs de berenlul, waar, zo als je weet, veel mee kan misgaan was perfect.
De uitjes bij de frikandel waren mooi fijn gesneden en niet te grof.
Maar het hoogtepunt was toch het patatje stoofvlees, Frietje Haché zoals we hier zeggen. Zelden zo'n hoeveelheid vlees gezien op een patatje. Ik keek m'n ogen uit. Je zag de patat amper meer. Zelden zoiets gezien.
Dat het iets aan de prijzige kant was maakte niet uit. Want dit was een voorrecht om mee te maken.
De bediening was ook al perfect. Ze sleepten zelfs de naast ons leegstaande plastic stoeltjes naar binnen, terwijl we nog aan het eten waren. Alles om ons op het gemak te stellen.

Na de Tigo is het wel uniek dat je in dezelfde plaats een even hoog niveau treft bij een cafetaria.

Net als bij de Tigo een dikke 8. Ik ben nog aan het bijkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:07:04 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 02:47:23 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114258051
Komt me bekend voor tong. :D

Blijven leuk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114258065
Godver.... iets met bier op mijn scherm :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_114258363
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:47 schreef popolon het volgende:
Komt me bekend voor tong. :D

Blijven leuk.
Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijn 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 04:17:12 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_114258490
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 03:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijn 8-)
Ik wilde doorgaan in het vorige topic. Dat stond echter in REV. Een forum dat dicht is. Ik kon niet meer in het topic. Heb in Feedback een topic geopend of iemand me kon helpen dwz hem verplaatsen naar CUL en het topic daar heropenen. Een paar dagen geprobeerd. Geen respons. Toen dacht ik, open ik een nieuwe en verplaats de recensies naar dat topic. Kon ik ze ook nog mooi achter elkaar zetten in afwachting van een nieuwe recencie. Het vorige topic is van 5 jaar geleden. Dus genoeg nieuwe users die ze nog niet kent. Nogmaals vers visvoer is in aantocht. :)

pi_114258512
^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 juli 2012 @ 08:50:22 #11
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114259486
:')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 16 juli 2012 @ 12:19:23 #12
14505 OProg
A Life in Music
pi_114264383
Geweldig. ^O^
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 16 juli 2012 @ 16:41:01 #13
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114275412
het kwam me al zo bekend voor :')

we hadden 'm best ff voor je willen halen tong :*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Miss SHO maandag 16 juli 2012 @ 16:49:45 #14
22592 crew  Ole
pi_114275788
Is er inmiddels nog nieuwe horeca in Bommel?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_114277607
Doe je ook de traiteur?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:32:57 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_114279948
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef shmoopy het volgende:
Doe je ook de traiteur?
Goed idee. Maar of het een voldoende wordt ;) :D

Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:35:15 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_114280014
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Ole het volgende:
Is er inmiddels nog nieuwe horeca in Bommel?
We kunnen sinds kort wokkelen.

En De Verdraagzaamheid deed bij Herman de Blijker mee aan een wedstrijd met andere slechtlopende restaurants.

maandag 16 juli 2012 @ 18:39:54 #18
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114280182
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goed idee. Maar of het een voldoende wordt ;) :D

hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:41:53 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_114280252
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?
Volgens shmoopy is het best wel een lekker ding. Maar of ie kan koken ? :D

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 23:42:02 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114297929
:D _O- _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:37:26 #21
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114323639
tong thuisbezorgd ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 19:37:25 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_114328251
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef chufi het volgende:
tong thuisbezorgd ...
Voor al uw dameswensen.

Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 21:28:06 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_114334303
Ik krijg trek van dit topic :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:49:43 #24
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114335335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Voor al uw dameswensen.

Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 15:55:55 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_114366935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef chufi het volgende:

[..]

Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)
En zonder camera's

woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:07 #26
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114371586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

En zonder camera's

En alleen daar, waar een echte Rob Geus sticker op de deur geplakt is
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 05:25:08 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_114400728
Shoarma-zaak Ramses

De buitenkant van Ramses zag er leuk en kleurrijk uit. Alles in de nationale kleuren van Egypte.
Dat was al een lokkertje om naar binnen te stappen. Maar ook mooie, felle oranje neonlichten voor het raam en een knipperlichtend bordje op de deur dat duidelijk maakte dat ze open waren.
Mooie service. Want voor hetzelfde geld sta je voor een gesloten deur en sta je als Jan met de korte achternaam aan een dichte deur te trekken. Dat is hetzelfde als dat het alarm afgaat bij het verlaten van de HEMA. Je zal zeggen dat is me worst. Maar toch ga je blozen.

Bij binnenkomst een grapje maken kan het ijs breken dacht ik. 'Wat Shaffie vandaag Ramses ?' werd echter niet begrepen. 'Ik Ali.' Daar sta je dan met je mond vol tanden. Maar goed, die tanden zou ik nog hard nodig hebben. Ik wachtte rustig mijn beurt af, er was immers nog een klant voor me. Die klant bleek echter Gekke Fritsie te zijn. Een soort mascotte van de zaak. Fritsie bestelde nooit iets, zat op een kruk in de hoek en vertelde al 10 jaar dezelfde grap aan de klanten. Iets met gehakt maken van Egyptenaren. Ik begreep er niks van, maar lachte hardop. Fritsie was weer tevreden. Fritsie zorgde voor de vrolijke noot in de zaak. En werd getollereerd door Ali.
Daar scoorde Ali, die zowel eigenaar als kok bleek te zijn, gelijk punten mee. Dat toonde zijn gastvrijheid. Ali was al even vriendelijk als Gekke Fritsie. Heel anders dan je van een Egyptenaar zou verwachten de laatste tijd. Ik voelde me gelijk op m'n gemak.

Ik bestelde een shoarmaschotel en een flesje Cola. De bestelling werd netjes genoteerd, opdat er niks mis kon gaan. Het zijn kleine details, maar dat maakt nu juist het onderscheid.
Ik ging aan een tafeltje zitten met mooie plastic bloemen en een bakje water. Je weet immers nooit wie er met zijn handen gaat eten, er zijn zoveel buitenlanders hier momenteel.
Het was brandschoon. Dat heb ik in andere zaken wel eens anders meegemaakt. Ik zag aan de muur een certificaat hangen. Ik dacht dat het een hygiëne-certificaat was, maar bleek het strikdiploma van zijn dochtertje te zijn. Dat vond ik zo lief en sympathiek. Ik ging me steeds meer op m'n gemak voelen.

Ali kwam persoonlijk de shoarmaschotel serveren. Met een glimlach werd ik bediend. 'Eet uw smakelijks meneer, dat uw het maar lekker zalt vinden.' Waar vind je die beleefdheid tegenwoordig nog ? De eerste hap is altijd het belangrijkst en die was heerlijk. De champion was lekker knisperig, het shoarmavlees perfect op temperatuur en goed gekruid. De saus maakte het af. Dat kon niet meer misgaan dacht ik. De ansjovis deed zijn werk ook goed. Mijn smaakpapillen werden gestreeld alsof André Riéu de maaltijd er per strijkstok inwalste.
Maar het cruciale moest nog komen, de patatjes. Die kunnen zo'n schotel verpesten. Een echte test voor Ali. Te slap, te hard, te koud, te flauw, alles is mogelijk. Ik was dan ook opgelucht dat de patatjes ook echte patatjes waren. Je zou ze bijna op z'n Belgisch frietjes gaan noemen.
Maar patatjes klinkt internationaler, heeft meer allure. Bij frietjes denk je al snel aan 'Frietkot Kees Kroket'

Deze zaak hàd internationale allure. Alles klopte. Vanaf de binnenkomst tot het afrekenen.
'Heeft het uw gesmaakt meneer ? Wilt u misschien ook nog een pepermunnetje voor de adem ?'
Nou ja zeg, dat kon er nog wel bij. Ali was oprecht bang dat ik uit m'n mond zou stinken. Weer zo lief. Het afrekenen ging ook in een aimabele sfeer. 'Tot de volgende keer meneer.'
En die volgende keer komt er zeker. Ali verdient zelf een diploma, naast die van zijn dochter.
En Fritsie ? Fritsie was in afwachting van de volgende klant, zijn repertoire was wat dat betreft onbeperkt.

Ramses krijgt een dikke 9 van me.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 19-07-2012 07:05:56 ]
pi_114401196
_O- _O_ :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_114402520
Geniaal Tong, klinkt als een topzaak :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:06:16 #30
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114421467
Hoe zit het met de gang van het genuttigde door het spijsverteringskanaal? Zijn daar nog verschillen te zien of opmerkelijkheden die het cijfer positief dan wel negatief zouden kunnen doen veranderen?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 19:21:35 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_114427225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe zit het met de gang van het genuttigde door het spijsverteringskanaal? Zijn daar nog verschillen te zien of opmerkelijkheden die het cijfer positief dan wel negatief zouden kunnen doen veranderen?
Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.

donderdag 19 juli 2012 @ 19:22:37 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114427265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.

Een erg correct neutraal antwoord
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juli 2012 @ 19:31:48 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_114427694
_O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 20:05:02 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_114429330
Leuk, ik zou er zo naar toe gaan :)
niet zo tof doen
pi_114433466
Wat is het verschil tussen cafetaria en snackbar?
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 23:53:14 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_114442655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Freak188 het volgende:
Wat is het verschil tussen cafetaria en snackbar?
Imca Marina

Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 00:51:49 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114445339
Ga je nog kibbeling testen Tong? Waar moeten we zijn voor de allerbeste?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 00:56:50 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_114445530
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef yvonne het volgende:
Ga je nog kibbeling testen Tong? Waar moeten we zijn voor de allerbeste?
Lees het morgen maar op je gemak door. Dan kom je visboer Duijtz tegen. :)

pi_114445666
Goed topic Tong. Leuke schrijfstijl, goede omschrijving. Top! ^O^
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 01:26:29 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_114446540
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef plopkweker het volgende:
Goed topic Tong. Leuke schrijfstijl, goede omschrijving. Top! ^O^
:)

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 01:36:32 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_114446834
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef shmoopy het volgende:
Doe je ook de traiteur?
Hij is failliet. Serieus. :D

Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 10:26:47 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114451861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je jezelf weer moed ingedronken om stoer te komen doen ? Of heb je de restjes van de fles azijn opgedronken ?

Is er vandaag geen BNer overleden ? Je bent immers de Jeroen Krabbé van Fok!

:o
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_114452356
Gezelligheid hier w/
  Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 10:57:43 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114452865
Ik ga voor Duytz
Dinsdag markt in Zaltbommel?

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 11:46:58 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_114454706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
Ik ga voor Duytz
Dinsdag markt in Zaltbommel?
Ja; op dinsdag staat Jaap er. Zijn vrouw niet meer helaas. Die kan dat niet meer bijbenen.
Jaap doet nog steeds de kibbeling. Al 40 jaar. Op zaterdag doet zijn zoon Wilco het. Met veel personeel. Wilco heeft de zaak eigenlijk overgenomen. In 40 jaar is mijn moeder bevriend geraakt met ze. Vorige zomer is ze bij Jaap in Spakenburg op visite geweest, ze haalden haar op en brachten haar terug.
Als sportliefhebster was ze onder de indruk van het complex van de Ijsselmeervogels.
Ik heb mijn liefde voor sport met de kibbeling meegekregen. :)

Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 13:58:47 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_114460317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk. Zou bijna gaan geloven dat je het zelf geschreven hebt, alleen is bijna elke zin en elke woordkeuze en het gebrek aan taalfouten van je zo a-typisch dat het te doorzichtig is. ;)
Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 14:25:19 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_114461373
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.
:* Biertje ?

Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 14:30:20 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_114461573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

:* Biertje ?

Liever een wijntje ;)
niet zo tof doen
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:31:33 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114461627
Als jullie nou eens samen Hotel Tivoli gaan reviewen O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 juli 2012 @ 14:35:53 #50
22592 crew  Ole
pi_114461814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat is een goed idee!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:37:12 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114461864
Zaltbommel, daar wil je toch ten eerste helemaal niet gezien willen worden en ten derde al helegaar niks te eten willen moeten bestellen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:38:11 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114461901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zaltbommel, daar wil je toch ten eerste helemaal niet gezien willen worden en ten derde al helegaar niks te eten willen moeten bestellen.
Zo ironisch dat uitgerekend jij er weer geen moer van snapt :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:39:16 #53
3647 B.R.Oekhoest
pi_114461939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo ironisch dat uitgerekend jij er weer geen moer van snapt :').
Wanneer ben ik uitgerekend dan?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:00:03 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_114462836
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Liever een wijntje ;)
Wel nippen dan. En niet zuipen zoals anders.

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:00:47 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_114462875
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Die komt er zeker. Maar is trouwens tegenwoordig een Wokrestaurant.

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:01:19 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_114462903
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu in het Nederlands.

vrijdag 20 juli 2012 @ 15:01:50 #57
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_114462928
Maar tong, je gaat wel netter drinken, maar niet beter eten?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 15:02:15 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_114462944
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wel nippen dan. En niet zuipen zoals anders.

Ligt eraan, als het een mooie, dure wijn is, dan nip ik, anders giet ik het naar binnen ;)
niet zo tof doen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 juli 2012 @ 15:13:12 #59
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_114463403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die komt er zeker. Maar is trouwens tegenwoordig een Wokrestaurant.

Als ik de foto's op de site van Hotel Tivoli zie is dat ook maar beter.. :)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:22:41 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114463814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef qltel het volgende:

[..]

ergens in de 70-ies blijven hangen die inrichting idd
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:23:31 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_114463860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar tong, je gaat wel netter drinken, maar niet beter eten?
Dit zijn bezoeken die ik in het verleden heb gebracht.

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:24:09 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_114463885
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Ligt eraan, als het een mooie, dure wijn is, dan nip ik, anders giet ik het naar binnen ;)
Uit de fles drinken dan. Vind ik stoer staan, vrouwen die wijn uit de fles drinken.

vrijdag 20 juli 2012 @ 15:24:15 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114463889
Van Snackbar tot pornotel, ik zie het probleem niet :7.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 15:27:28 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_114464036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef qltel het volgende:

[..]

De vorige eiegnaar was een ouwe chagrijnige man.

Herman Brood werd er geweigerd. Zal wel zoiets zijn geweest als 'Nee gij komt hier ech nie logere, ik hou nie van drugsverslaafde, goa moar naar Amsterdam, noar oew drugsvriendjes. En nou menne zoak uit. Viezerik da ge der zeit.'

Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 16:10:14 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_114465761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Uit de fles drinken dan. Vind ik stoer staan, vrouwen die wijn uit de fles drinken.

Met de literflessen van de AH is dat een pietsie lastig, maar verder draai ik mijn hand daar niet voor om >:)
niet zo tof doen
pi_114473738
Er zijn wat zure reacties verwijderd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 20:09:20 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_114474121
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef shmoopy het volgende:
Er zijn wat zure reacties verwijderd.
:*

Ik wilde nog wat zeggen maar houd me in :D

vrijdag 20 juli 2012 @ 21:50:53 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114477889
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

De vorige eiegnaar was een ouwe chagrijnige man.

Herman Brood werd er geweigerd. Zal wel zoiets zijn geweest als 'Nee gij komt hier ech nie logere, ik hou nie van drugsverslaafde, goa moar naar Amsterdam, noar oew drugsvriendjes. En nou menne zoak uit. Viezerik da ge der zeit.'

Herman Brood kwam wel eens bij ons in de kroeg in Elburg. Papegaai op z'n kop, vogelstront op z'n ontblote schouders en stond hartstikke stijf. Maar wat een geitenbreier was dat zeg, wij hangen aan de bar en hij maar lullen. _O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 22:07:54 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_114478547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Herman Brood kwam wel eens bij ons in de kroeg in Elburg. Papegaai op z'n kop, vogelstront op z'n ontblote schouders en stond hartstikke stijf. Maar wat een geitenbreier was dat zeg, wij hangen aan de bar en hij maar lullen. _O-
Hij gaf hem ook pelpinda's heel de vloer van het Hilton onder.

zaterdag 21 juli 2012 @ 01:43:16 #70
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114486645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij gaf hem ook pelpinda's heel de vloer van het Hilton onder.

Onder de schilletjes of onder de papegaaienstront?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  zaterdag 21 juli 2012 @ 02:22:59 #71
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114487328
Ik kijk uit naar de volgende recensie
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 11:45:34 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_114491845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Onder de schilletjes of onder de papegaaienstront?
Pelpinda's.

Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 11:46:13 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_114491864
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:22 schreef chufi het volgende:
Ik kijk uit naar de volgende recensie
Waarschijnlijk volgende week. :)

Moderator / Miss SHO zaterdag 21 juli 2012 @ 14:11:17 #74
22592 crew  Ole
pi_114495723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk volgende week. :)

Met gezelschap?
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 14:38:14 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_114496583
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Met gezelschap?
Als blonde Bep geen andere klant heeft wel.

Moderator / Miss SHO zaterdag 21 juli 2012 @ 14:42:34 #76
22592 crew  Ole
pi_114496702
Kijk maar uit.. anders kom ik stiekem in Bommel. Je herkent me toch neit *O* ~O>
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 15:00:36 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_114497282
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:42 schreef Ole het volgende:
Kijk maar uit.. anders kom ik stiekem in Bommel. Je herkent me toch neit *O* ~O>
Jawel hoor. Normaal lopen hier geen dronken vrouwen op straat.

zaterdag 21 juli 2012 @ 15:04:36 #78
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114497436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Pelpinda's.

At de papegaai ze dan niet op? Misschien verwend.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 juli 2012 @ 15:50:00 #79
22592 crew  Ole
pi_114498946
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Normaal lopen hier geen dronken vrouwen op straat.

ouch!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:56:36 #80
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114499126
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef Ole het volgende:

[..]

ouch!
Steek onder de gordel ....

Ik heb nog wat diner-cheques liggen, doen we gewoon een recensie hier in Amsterdam en bespaar je jezelf de reis en de rekening ...
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 17:20:23 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_114502278
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

At de papegaai ze dan niet op? Misschien verwend.
Herman pelde ze en gooide de restjes op de grond.

Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 17:21:04 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_114502310
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef Ole het volgende:

[..]

ouch!

zaterdag 21 juli 2012 @ 17:22:39 #83
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114502376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Herman pelde ze en gooide de restjes op de grond.

Ah, dus toch schilletjes!

tong80 ben je ook van plan binnenkort te gaan recenseren in het Bourgondische Limburg? Dat wordt een waar gastronomisch festijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 17:51:06 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_114503586
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ah, dus toch schilletjes!

tong80 ben je ook van plan binnenkort te gaan recenseren in het Bourgondische Limburg? Dat wordt een waar gastronomisch festijn.
Ik ben slecht in buitenlandse talen.

zaterdag 21 juli 2012 @ 17:52:35 #85
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114503646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben slecht in buitenlandse talen.

Hmm, misschien bezorgt Beluga ook. Hoef je er niet naartoe.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 18:13:34 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_114504248
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:52 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Hmm, misschien bezorgt Beluga ook. Hoef je er niet naartoe.
Wie is Beluga ? Een pizzabezorger ?

zaterdag 21 juli 2012 @ 18:36:15 #87
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114504840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie is Beluga ? Een pizzabezorger ?

Dan zou er dus wel bezorging zijn!

Beluga: http://www.rest-beluga.com/

tong80, jezelf helemaal gastronomisch fêteren kan alleen in Limburg. Kibbeling uit Bommel zal naar papegaaiezaad smaken nadat je je in Limburg hebt laten verwennen.
pi_114505423
tong80 die ene vriendin heeft en uitgaat. zaltbommel?

doe eens maaltijdsalades van de supermarkten reviewen! ah toe -O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 20:15:29 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_114507366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:36 schreef Mister1977 het volgende:

tong80, jezelf helemaal gastronomisch fêteren kan alleen in Limburg. Kibbeling uit Bommel zal naar papegaaiezaad smaken nadat je je in Limburg hebt laten verwennen.
Vangen ze die dan in de Limburgse zee ?

Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 20:17:45 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_114507428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

doe eens maaltijdsalades van de supermarkten reviewen! ah toe -O-
Ben net begonnen met gezond eten.

pi_114507805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben net begonnen met gezond eten.

zoals wat
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:32:15 #92
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_114507897
Ik ga volgende week een maand op vakantie in Zaltbommel. Nog tips voor een goed café?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:37:22 #93
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114508065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vangen ze die dan in de Limburgse zee ?

Ikzelf ben niet zo van de vis maar de vis die je daar kunt krijgen zal wel uit de Maas of Roer komen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 21:11:41 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_114509133
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

zoals wat
Rookworst, Loempia's, Bami etc.

Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 21:14:47 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_114509225
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Klaploper het volgende:
Ik ga volgende week een maand op vakantie in Zaltbommel. Nog tips voor een goed café?
Stadscafé overdag. Lekker relaxt en leuk terras. In het weekend 's avonds door de jeugd geannexeerd. De Spin, overdag dicht. In het weekend 's avonds voor de iets oudere, en iets alternatiever. Verder is er eigenlijk niet veel.

Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 21:17:12 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_114509292
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ikzelf ben niet zo van de vis maar de vis die je daar kunt krijgen zal wel uit de Maas of Roer komen.
Heb zelf ook op kibbeling gevist, maar was niks voor mij. Vond het vies en eng om de kibbeling van het haakje te halen. Gooide ze ook altijd terug. Vond het zo zielig.

zaterdag 21 juli 2012 @ 21:19:35 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114509343
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb zelf ook op kibbeling gevist, maar was niks voor mij. Vond het vies en eng om de kibbeling van het haakje te halen. Gooide ze ook altijd terug. Vond het zo zielig.

Straf vissen idd met die kleine stukjes .... :7
Musica Español
Come On
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:20:31 #98
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_114509366
Leuk topic! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2012 @ 21:44:14 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_114510114
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk topic! :D
:)

zondag 22 juli 2012 @ 01:00:40 #100
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114517819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zou ook niks voor mij zijn. De enige keer dat ik eens heb proberen te vissen zat de lijn in de knoop bij aankomst. Ik heb gepeuterd aan de draad tot zonsondergang. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 01:20:06 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_114518351
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:00 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Zou ook niks voor mij zijn. De enige keer dat ik eens heb proberen te vissen zat de lijn in de knoop bij aankomst. Ik heb gepeuterd aan de draad tot zonsondergang. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
Nou, bij mij was het niet zozeer dat ik niet kon vissen, maar ik kon het gewoon niet meer aanzien dat er zo'n onschuldig stukje vlees aan m'n haak hing. Het was dat ik al gesneden ui bij me had, voor het geval ik een haring zou vangen, anders was ik spontaan in huilen uitgebarsten.

pi_114536457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 05:25 schreef tong80 het volgende:
Bij binnenkomst een grapje maken kan het ijs breken dacht ik. 'Wat Shaffie vandaag Ramses ?'
Deze grap :') :D

Hoogtepuntje van een toch al fijn tongtopic :Y
You can trust me, trust nobody...
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 18:22:26 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_114537230
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Neroje het volgende:

[..]

Deze grap :') :D

Hoogtepuntje van een toch al fijn tongtopic :Y
Nu moet ik zelf lachen :D

Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 02:30:33 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_114555727
Chinees Restaurant Bommel Wok.

Als Culinaire-journalist is het niet altijd het gezondste voedsel dat je binnen krijgt.Het zorgt er ook niet voor dat je een lijntje hebt als Martin Brozius.Voelde me de laatste tijd dan ook een beetje opgezwollen,slapjes en snel moe.Naar de huisarts geweest,die vertelde me dat ik een verminderde weerstand had en tegen ziekte aanleunde.Ik moest er snel iets aan gaan doen.Meer bewegen het liefst door te gaan sporten,gezonder en gevariëerder eten en dagelijks genoeg vocht tot me nemen.Dat was niet aan dovenmans oren gericht zou Vincent Bijlo zeggen.De andere dag me onmiddellijk aangemeld bij Damvereniging De Harde Schijf.Ik was liever gaan schaken,maar mocht niet te hard van stapel lopen.Dan zijn vier lopers net iets teveel van het goede.

Nu nog gevariëerder eten en genoeg drinken.Ik liet mijn fantasie gaan en kwam tot de conclusie dat wokken de ideale combinatie zou zijn van de drie opties die ik van mijn huisarts meekreeg.
Gevariëerder eten dan in een Wokrestaurant is bijna onmogelijk.Je hebt vaak zoveel keus dat als je eenmaal thuis bent en in het zakje kijkt waarin je de restjes hebt bewaard,het lijkt alsof je langs de deuren bent geweest tijdens Sint-Maarten. Kan natuurlijk ook komen door de lampions in Chineze restaurants.Het aparte van een Wokrestaurant is dat het een soort lopend buffet is en dat zou dan een mooie combinatie zijn.Je beweegt terwijl je gevariëerd eet.

Ik op pad naar Bommelwok,lopend natuurlijk.Daar waar ik vroeger met de fiets zou zijn gegaan.
Eerst gebeld of ik moest reserveren.Dat bleek niet nodig volgens de lieve stem aan de telefoon.
Eigenlijk verbazingwekkend dat er zoveel Chinezen de doodstraf krijgen.Het lijkt wel alsof alleen de lieve Chinezen emigreren.Zoals altijd probeerde ik gelijk met een grapje het ijs te breken en vroeg aan de aller-charmantste serveerster of ik er ook uit de muur kon eten.Haar opmerking dat uit de muur eten in Zaltbommel alleen bij Cafetaria Tigo kan gaf me de indruk dat het kwartje niet was gevallen.Ondertussen werd ik naar een mooi gedekte tafel geleid.

Of ik iets wilde drinken, vroeg de serveerster.Omdat ik voldoende moest drinken bestelde ik een pul bier.De stoute schoenen aangetrokken en opweg naar de mooi gestalde voederbakken.Bord en bestek gepakt en me aangesloten bij de rij andere gasten.Het is in een Wok-restaurant altijd moeilijk kiezen,er is zoveel keus dat je gaat twijfelen.Maar je kunt niet te lang aarzelen dan krijg je filevorming.Dus God zegene de greep en je gooit her en der lukraak iets op je bord.Eenmaal aan tafel vraag je jezelf soms af wat het nou eigenlijk is wat je naar binnen gaat werken.
Ditmaal bleek ik de juiste keuzes te hebben gemaakt,alles was herkenbaar.Nu nog kijken of het eetbaar is.En of het eetbaar was.De nasi was lekker pittig,de Chineze garnalenkroketjes om op te vreten,de mini loempiaatjes vol tauché en groentes.Dus ik kreeg ook mijn vitaminen-C binnen.Eenmaal bordje leeggegeten bestelde ik nog een pul bier.Aan mijn vochthuishouding zal het herstel niet liggen.

Op naar de tweede ronde.Voelde me wel een beetje dizzy,beetje wankel.Te snel opgestaan denk ik.
Nieuw schoon bord en nieuw bestek.Het leuke van een Wok-restaurant is dat je ook eens onder de mensen komt.Beetje socialiseren kan voor mij geen kwaad.Zo raakte ik in gesprek met de broer van Henk de Vries.Hij was een fervent wokker en beval me verschillende lekkernijen aan.Op een gegeven moment schrok ik wel, ik dacht dat er brand was.Ik liep al naar de brandblusser toen ik merkte dat het de kok was die aan het flamberen sloeg.Aan tafel begon mijn tweede expeditie.En weer was alles geweldig.De kip kakelde zowat vrijwillig mijn mond in,de gamba's vochten onderling voor een plekje op mijn vork,de patatjes waren niet te zout en op z'n Hollands gefrituurd.
Bordje eenmaal leeggegeten bestelde ik nog een pul bier.Voldaan leunde ik achterover en liet een grote boer.Gasten aan de aanpallende tafel keken verbouwereerd op.Maar die weten niks van de Chineze cultuur.Bommel had het weer voor elkaar.Ik stond op en was nog meer dizzy dan eerder die avond. Moet toch eens afleren te snel op te staan.Ik bestelde voordat ik zou gaan afrekenen nog één pulletje bier aan de toog.Je moet immers altijd goed luisteren naar je huisarts.Het was niet prijzig, het was de moeite waard geweest.Wankelend liep ik naar huis.Toch iets te veel gegeten denk ik.Me rot rennen zoals Martin Brozius zat er op dat moment nog niet in.Maar ik ben op de goede weg.

Een acht en een half.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 23-07-2012 02:53:13 ]
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 11:04:51 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_114559487
Hele leuke recensie weer, alleen als ik jou was zou ik de volgende keer ietsje minder bier drinken ;)
niet zo tof doen
  maandag 23 juli 2012 @ 17:55:17 #106
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114571492
:o Nieuwsgierig geworden door tong's recensie heb ik proberen te boeken bij Bommelwok. Een vitamine-injectie leek me wel wat. Echter, door de goede recensie is de wachtlijst enorm opgelopen. Ik kan pas terecht in oktober en volgens Bommelwok was dat zelfs nog niet zeker. Dat haal ik natuurlijk nooit want een mens kan maar hooguit 30 dagen zonder eten. Zijn jullie ervaringen hetzelfde? Of ben ik helemaal achter op de lijst gekomen door mijn licht Limburgse accent?

Zijn er alternatieven voor zo'n goedkope en smakelijke gezondheidsbehandeling?
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 18:36:00 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_114572615
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:55 schreef Mister1977 het volgende:
Of ben ik helemaal achter op de lijst gekomen door mijn licht Limburgse accent?

Dat lijkt me het meest aannemelijk.Ze hebben slechte ervaringen met buitenlanders uit het zuiden. Als ik jou was zou ik het nog eens via E-mail proberen.

maandag 23 juli 2012 @ 18:43:26 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114572847
Voor al uw reserveringen:

http://www.bommelwok.nl/

Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 18:44:50 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_114572901
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef popolon het volgende:

[ afbeelding ]
Als je je daar niet thuis voelt ben je nergens op je gemak.

pi_114573387
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je je daar niet thuis voelt ben je nergens op je gemak.

Het plafond maakt het af!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:59:23 #111
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114573389
Heerlijke recensie weer ^O^ !
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 19:58:24 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_114575560
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef chufi het volgende:
Heerlijke recensie weer ^O^ !
Graag gedaan. Doe er je voordeel mee. :)

Admin maandag 23 juli 2012 @ 21:05:00 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114578745
Ik heb er honger van gekregen, fraaie review ^O^

Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 21:14:25 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_114579165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef yvonne het volgende:
Ik heb er honger van gekregen, fraaie review ^O^
Geen dorst Yvonne ?

pi_114579553
Grappige recensies in een fraaie geheel eigen humoristische stijl. Niet teveel drinken idd. Ik heb ze gelezen met een grote glimlach. Eet je daar ook alleen of ga je wel met iemand uiteten ?
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 21:41:44 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_114580433
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef GeorgKacher het volgende:
Grappige recensies in een fraaie geheel eigen humoristische stijl. Niet teveel drinken idd. Ik heb ze gelezen met een grote glimlach. Eet je daar ook alleen of ga je wel met iemand uiteten ?
Ja, ik heb een vaste escortgirl,blonde Bep.Als ze een gaatje kan vinden vindt ze het leuk om mee uit eten te gaan.Ze zit anders maar een beetje uit het raam te kijken en uit haar neus te vreten.als je dan toch wil eten kun je beter iets lekkers nemen.Ik betaal dan en geniet als ik m'n Beppie zie genieten.Altijd lachen met Bep.Laatst had ik m'n sleutels bij haar laten liggen.Belde ze me op dat ze de sleutels had gevonden.Ah,daar heb je de hoerenloper,zei ik.Ze kwam niet meer bij.

maandag 23 juli 2012 @ 22:02:38 #117
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114581383
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Het plafond maakt het af!
Zelfs het lampje voor de nooduitgang geeft cachet aan het geheel; zo goed is het geïntegreerd.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:05:10 #118
3647 B.R.Oekhoest
pi_114596484
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, ik heb een vaste escortgirl,blonde Bep.Als ze een gaatje kan vinden vindt ze het leuk om mee uit eten te gaan
Dat gaatje vinden moet voor haar toch niet zo moeilijk zijn
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:47:06 #119
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_114599173
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:16 schreef tong80 het volgende:
Chinees restaurant Happy Garden

Vorige week een ongeëvenaarde avond.

Mooie Plastic bloemen. Peper en zout op de tafel in een perfect houten beeldhouwwerkje.

Het was niet druk. We hadden de maandagavond gekozen om te kunnen genieten.
En wat een avond werd het.
De Chineze gastvrouw was allerliefst. We konden zelfs blijven zitten toen we het bier bestelden.
We bestelden het witbier dat ze in huis hadden. Er werd ons geen wijn opgedrongen.
Mijn partner bestelde een Babi Pagjang ik een Foe Jong Heij.
Ik gaf de serveerster een compliment voor haar mooie make up. Ze moest blozen.
Dat is mooi bij Chinezen, dan worden ze Oranje.

Het wachten op het gerecht duurde niet eens te lang. Na een kwartier stond het eten al voor onze neus.
Wel jammer eigenlijk want we waren net lekker aan het zuipen met z'n tweetjes.
Maar dit ongenoegen werd weggenomen door de eerste hap in het gerecht.
Zelden zo'n Foe Jong Heij geproeft. Het ei leek net gelegd en de nasi erbij geserveerd was als net geoogst.
Mijn partner had weinig tijd om te eten omdat ze haar Babi Pagjang steeds wilde aanprijzen.
'Tong dit moet je proeven' zei ze.
En Inderdaad wat een delicatesse. Wat een kok hebben ze daar in de keuken.
Maar het mooiste was eigenlijk de dingen rondom. Een mooie waterval aan de muur. Lekkere Chineze muziek om te horen. En dan nog gratis kroepoek bij iedere maaltijd.
Dit was iets om van te genieten. Dat deden we ook. We bestelden dan ook nog Gamba's en garnalen.
Nou dit overtrof elke verwachting. Dit verwacht je niet in een stadje zoals Zaltbommel.
We hoefden ze zelf niet te pellen en ze gingen erin als koek.
Ze zeiden dat familieleden ze zelf hadden gevangen in de Chineze zee. Ik geloof ze direct.
Ik hoef niemand meer te vertellen dat het toetje bestond uit gele vanille vla met Yoghurt om de Nederlandse gasten zich thuis te laten voelen.

Dit was na de Tigo en Markzicht alweer een 8.

Wat een stad is Bommel toch op eetgebied.

:D
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_114600011
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:30 schreef tong80 het volgende:
Dat was niet aan dovenmans oren gericht zou Vincent Bijlo zeggen.De andere dag me onmiddellijk aangemeld bij Damvereniging De Harde Schijf.Ik was liever gaan schaken,maar mocht niet te hard van stapel lopen.Dan zijn vier lopers net iets teveel van het goede.
Hoe krijg je ze weer verzonnen Tong? :P Heb weer genoten van je recensie. Zeker een etablissement om even een stukje voor om te rijden!
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 12:38:17 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_114600622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:16 schreef Molleman het volgende:

[..]

Hoe krijg je ze weer verzonnen Tong? :P Heb weer genoten van je recensie. Zeker een etablissement om even een stukje voor om te rijden!
Dank je wel. Maar wat bedoel je met verzonnen ?

pi_114601242
Ik bedoel uiteraard de pakkende, humoristische doch informatieve schrijfwijze. Een waar stukje vakmanschap.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 13:11:19 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_114601624
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Molleman het volgende:
Ik bedoel uiteraard de pakkende, humoristische doch informatieve schrijfwijze. Een waar stukje vakmanschap.
Dank je wel.

Dacht even dat je een kloon van de culinaire-recencent van de Donald Duck was. Ene Golfert.

dinsdag 24 juli 2012 @ 13:58:34 #124
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_114603178
Hahahahaha, Tong is toch grappig soms!

^O^
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 15:03:43 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_114605239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef jpg97 het volgende:
Hahahahaha, Tong is toch grappig soms!

^O^
Als je dat maar voor jezelf houdt.

pi_114609260
In VBL zijn je topics ronduit kut, maar hier kan ik dan wel weer om lachen :D
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 18:02:12 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_114610287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:23 schreef tech4u het volgende:
In VBL zijn je topics ronduit kut
Ronduit nog wel.

pi_114616500
tong wat heb je vandaag gegeten en wie heeft het gemaakt, tell us, ow culinaire guru _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 09:36:20 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_114634220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tong wat heb je vandaag gegeten en wie heeft het gemaakt, tell us, ow culinaire guru _O_
Yoghurt met banaan en kiwi. Drie kadetjes rosbief/kaas. Macaroni met kip, groenten, champingons en uien ( Uit moeders befaamde keuken ). Nog een keer yoghurt met alleen kiwi.

woensdag 25 juli 2012 @ 14:04:59 #130
267651 Klaploper
pi_114642054
Nog een goed recept uit eigen keuken? Wat kookt tong voor zichzelf als hij alleen thuis zit?
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 14:11:33 #131
22592 crew  Ole
pi_114642314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Klaploper het volgende:
Nog een goed recept uit eigen keuken? Wat kookt tong voor zichzelf als hij alleen thuis zit?
*ping*
pi_114642335
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef Ole het volgende:

[..]

*ping*
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:13:27 #133
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_114642373
tong for predisent!

"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:27:00 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114642858
quote:

[..]

*ping*
Tong aan de blackberry?

TONG! WAT IS JUH PING!???
Get woke, go broke!
pi_114642869
Bommelwok is inderdaad fraai. Met zo'n kok die echt voor je neus staat te wokken enzo, dat kenden we helemaal niet.

Marktzicht is naar mijn beleving wel oké, nadeel is dat de eigenaar een beetje onduidelijk en hard praat.

Tigo is top, goeie satésaus

Viskraam Duytz is geweldig, die oude baas is de koning van de markt. Ook altijd leuk bijkletsen met de oude vandagen die daar altijd staan te vreten. Je komt alles te weten over het weer, de economie en het immigratiebeleid, en dat alles in onvervalst dialect.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:31:12 #136
86641 rece
Oohhlala
pi_114643021
Ik volg, I like.
pi_114643432
Ik moet duidelijk eens naar Zaltbommel!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 15:10:14 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_114644400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Klaploper het volgende:
FF moeke bellen.

woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:59 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_114644461
Met dit weer moet je eigenlijk een IJssalon proberen Tong!
Ik zie de review wel verschijnen :9
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 15:12:32 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_114644477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef dribbel79 het volgende:
tong for predisent!

Gebruik al jaren Sensodyne, dan stap je niet snel over op Predisent.

Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 15:15:53 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_114644605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:

TONG! WAT IS JUH PING!???
Een Belg die vraagt aan een Chinese tafeltennis-dubbelspeler of ie Ping is.

Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 15:21:52 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_114644837
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef ValHallen het volgende:
Bommelwok is inderdaad fraai. Met zo'n kok die echt voor je neus staat te wokken enzo, dat kenden we helemaal niet. Precies, schrok me dood. Dacht dat ie de tent in de fik stak.

Marktzicht is naar mijn beleving wel oké, nadeel is dat de eigenaar een beetje onduidelijk en hard praat. Vroeger was het helemaal cool. Hadden ze een flipperkast.

Tigo is top, goeie satésaus Anton ken ik al 30 jaar. Die is lief en fanatiek NEC-supporter. Vroeger ging ik met hem naar FC Den Bosch.

Viskraam Duytz is geweldig, die oude baas is de koning van de markt. Ook altijd leuk bijkletsen met de oude vandagen die daar altijd staan te vreten. Je komt alles te weten over het weer, de economie en het immigratiebeleid, en dat alles in onvervalst dialect. Ome Bep staat er altijd om 8 uur al. Die praat erg hard. En dan weet iedereen om 11 uur hoe de wereldeconomie gered kan worden.
En ma is bevriend met Jaap de visboer.

Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 15:24:06 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_114644907
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet duidelijk eens naar Zaltbommel!
Martinus Nijhoff was je voor.

Ik ging naar Bommel om de brug te zien.
Ik zag de nieuwe brug. Twee overzijden
die elkaar vroeger schenen te vermijden
worden weer buren. Een minuut of tien
dat ik daar lag, in 't gras, mijn thee gedronken
mijn hoofd vol van het landschap wijd en zijd-
laat mij daar midden uit de oneindigheid
een stem vernemen dat mijn oren klonken.

Het was een vrouw. Het schip dat zij bevoer
kwam langzaamaan stroom af door de brug gevaren.
Zij was alleen aan dek, zij stond bij 't roer,

en wat zij zong hoorde ik dat psalmen waren.
O, dacht ik, o dat daar mijn moeder voer.
Prijs God zong zij, Zijn hand zal u bewaren.

pi_114645322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

En ma is bevriend met Jaap de visboer.

Ik zie de bolle van NIVO er ook regelmatig staan.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 16:00:30 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_114646311
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik zie de bolle van NIVO er ook regelmatig staan.
Henk 'De Bolle' de Vries. Bij leven een legendarische Bommelaar. Ik maakte een opmerking in mijn laatste recencie dat ik met de broer van Henk de Vries aan het wokken was. Er was geen woord van gelogen. ;) :D

woensdag 25 juli 2012 @ 16:17:01 #146
50237 dribbel79
pi_114646978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gebruik al jaren Sensodyne, dan stap je niet snel over op Predisent.

srry, gevalletje typtyfus
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 16:25:07 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_114647266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

srry, gevalletje typtyfus
Foei, wat een woorden. ;)

woensdag 25 juli 2012 @ 16:25:47 #148
50237 dribbel79
pi_114647295
quote:

[..]

*ping*
ping-tong...klinkt als een airhockeyspel...
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 16:50:58 #149
22592 crew  Ole
pi_114648159
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef popolon het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een inrichting O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:51:35 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114648172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat een inrichting O+
Echt he? Er moet ergens een groothandel zijn in dat soort interieurs :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:53:20 #151
3647 B.R.Oekhoest
pi_114648228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ronduit nog wel.

De bal is rond
pi_114648241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

FF moeke bellen.

|Wat je zelf kookt, tong, niet wat je in de magnetron opwarmt. :')
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 16:56:57 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_114648342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef shmoopy het volgende:

[..]

|Wat je zelf kookt, tong, niet wat je in de magnetron opwarmt. :')
Ik vraag altijd mijn moeder om raad. Dat zou jij moeten weten shmoopy.

Ik heb gevraagd wat ik zal liegen. 'Ei' zei ze. 'Ei is altijd goed.' 'Dan zit je gebakken.'

Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 17:00:44 #154
22592 crew  Ole
pi_114648466
:D jouw fornuis hoef je toch nooit schoon te (laten) maken? Dat ziet nooit een pan!
pi_114648747
Prachtige recencies, nu weet ik ook waar ik kan gaan eten!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 17:10:19 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_114648769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef Ole het volgende:
:D jouw fornuis hoef je toch nooit schoon te (laten) maken? Dat ziet nooit een pan!
Zal ik je wat vertellen ? Ik huur en kreeg 4 jaar geleden een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken.

Volgens mij zit de folie nog om de afzuigkap. Nog nooit gebruikt. :D

Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 17:10:58 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_114648784
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef wekky het volgende:
Prachtige recencies
Dank je wel. :)

pi_114649148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zal ik je wat vertellen ? Ik huur en kreeg 4 jaar geleden een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken.

Volgens mij zit de folie nog om de afzuigkap. Nog nooit gebruikt. :D

Thats what I call living!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 22:13:55 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_114660141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok volgende opdracht voor deze week voor tong80

http://www.verdraagzaamheid.com/index2.php?p=contact
Die komt zeker aan de beurt. Wanneer weet ik nog niet.

woensdag 25 juli 2012 @ 22:31:36 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114660829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die komt zeker aan de beurt. Wanneer weet ik nog niet.

Ik zou voor het broodplankje gaan :)
Musica Español
Come On
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:23:04 #162
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_114663477
:') :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 23:31:51 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_114663981
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
:') :D
Honger nu ?

woensdag 25 juli 2012 @ 23:36:55 #164
189430 Anonymousz
pi_114664197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Honger nu ?

nee :D
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 23:43:21 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_114664488
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nee :D
:{

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 07:17:49 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_114671157

Goeiemorgen.

pi_114671196
Goedemorgen, tong.

Ben je nu serieus beter aan het eten en wil dat een beetje?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 07:43:45 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_114671270
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2012 07:26 schreef Apuleius het volgende:

Ben je nu serieus beter aan het eten en wil dat een beetje?
Ja.....en.....Ja...... :)

pi_114671280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 07:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja.....en.....Ja...... :)

Tof om te lezen, want wat je laatst overkwam is minder prettig.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 07:46:16 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_114671289
Dat ontbijt ziet er in ieder geval heel gezond uit :) Gezonder dan wat ik op de kaart van dat restaurant zie staan ;)
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 10:23:04 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_114673708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 07:45 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Tof om te lezen, want wat je laatst overkwam is minder prettig.
:) :*

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 18:00:24 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_114687611

Goeieavond.

Shmoopy, Karina en Ole....niet lachen....ik blijf een echte vent.

[ Bericht 16% gewijzigd door tong80 op 26-07-2012 18:06:01 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:15:40 #173
189430 Anonymousz
pi_114688099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

:{

sorry
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:46:12 #174
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_114689072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 05:25 schreef tong80 het volgende:
Shoarma-zaak Ramses

De buitenkant van Ramses zag er leuk en kleurrijk uit. Alles in de nationale kleuren van Egypte.
Dat was al een lokkertje om naar binnen te stappen. Maar ook mooie, felle oranje neonlichten voor het raam en een knipperlichtend bordje op de deur dat duidelijk maakte dat ze open waren.
Mooie service. Want voor hetzelfde geld sta je voor een gesloten deur en sta je als Jan met de korte achternaam aan een dichte deur te trekken. Dat is hetzelfde als dat het alarm afgaat bij het verlaten van de HEMA. Je zal zeggen dat is me worst. Maar toch ga je blozen.

Bij binnenkomst een grapje maken kan het ijs breken dacht ik. 'Wat Shaffie vandaag Ramses ?' werd echter niet begrepen. 'Ik Ali.' Daar sta je dan met je mond vol tanden. Maar goed, die tanden zou ik nog hard nodig hebben. Ik wachtte rustig mijn beurt af, er was immers nog een klant voor me. Die klant bleek echter Gekke Fritsie te zijn. Een soort mascotte van de zaak. Fritsie bestelde nooit iets, zat op een kruk in de hoek en vertelde al 10 jaar dezelfde grap aan de klanten. Iets met gehakt maken van Egyptenaren. Ik begreep er niks van, maar lachte hardop. Fritsie was weer tevreden. Fritsie zorgde voor de vrolijke noot in de zaak. En werd getollereerd door Ali.
Daar scoorde Ali, die zowel eigenaar als kok bleek te zijn, gelijk punten mee. Dat toonde zijn gastvrijheid. Ali was al even vriendelijk als Gekke Fritsie. Heel anders dan je van een Egyptenaar zou verwachten de laatste tijd. Ik voelde me gelijk op m'n gemak.

Ik bestelde een shoarmaschotel en een flesje Cola. De bestelling werd netjes genoteerd, opdat er niks mis kon gaan. Het zijn kleine details, maar dat maakt nu juist het onderscheid.
Ik ging aan een tafeltje zitten met mooie plastic bloemen en een bakje water. Je weet immers nooit wie er met zijn handen gaat eten, er zijn zoveel buitenlanders hier momenteel.
Het was brandschoon. Dat heb ik in andere zaken wel eens anders meegemaakt. Ik zag aan de muur een certificaat hangen. Ik dacht dat het een hygiëne-certificaat was, maar bleek het strikdiploma van zijn dochtertje te zijn. Dat vond ik zo lief en sympathiek. Ik ging me steeds meer op m'n gemak voelen.

Ali kwam persoonlijk de shoarmaschotel serveren. Met een glimlach werd ik bediend. 'Eet uw smakelijks meneer, dat uw het maar lekker zalt vinden.' Waar vind je die beleefdheid tegenwoordig nog ? De eerste hap is altijd het belangrijkst en die was heerlijk. De champion was lekker knisperig, het shoarmavlees perfect op temperatuur en goed gekruid. De saus maakte het af. Dat kon niet meer misgaan dacht ik. De ansjovis deed zijn werk ook goed. Mijn smaakpapillen werden gestreeld alsof André Riéu de maaltijd er per strijkstok inwalste.
Maar het cruciale moest nog komen, de patatjes. Die kunnen zo'n schotel verpesten. Een echte test voor Ali. Te slap, te hard, te koud, te flauw, alles is mogelijk. Ik was dan ook opgelucht dat de patatjes ook echte patatjes waren. Je zou ze bijna op z'n Belgisch frietjes gaan noemen.
Maar patatjes klinkt internationaler, heeft meer allure. Bij frietjes denk je al snel aan 'Frietkot Kees Kroket'

Deze zaak hàd internationale allure. Alles klopte. Vanaf de binnenkomst tot het afrekenen.
'Heeft het uw gesmaakt meneer ? Wilt u misschien ook nog een pepermunnetje voor de adem ?'
Nou ja zeg, dat kon er nog wel bij. Ali was oprecht bang dat ik uit m'n mond zou stinken. Weer zo lief. Het afrekenen ging ook in een aimabele sfeer. 'Tot de volgende keer meneer.'
En die volgende keer komt er zeker. Ali verdient zelf een diploma, naast die van zijn dochter.
En Fritsie ? Fritsie was in afwachting van de volgende klant, zijn repertoire was wat dat betreft onbeperkt.

Ramses krijgt een dikke 9 van me.

_O- _O-
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:55:25 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_114689357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goeieavond.

Niets mis met een perzikje op zijn tijd ;)
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 18:59:07 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_114689484
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Niets mis met een perzikje op zijn tijd ;)
Ja, die zijn best te pruimen.

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 18:59:24 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_114689496
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

sorry

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:00:07 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_114689522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, die zijn best te pruimen.

Pruimen zijn goed voor je stoelgang, misschien iets voor morgen?
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 19:02:09 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_114689596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

_O- _O-
Dat maakt mijn dag goed. :)

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 19:04:01 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_114689649
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Pruimen zijn goed voor je stoelgang, misschien iets voor morgen?
Als appeltje voor de dorst bedoel je ? Of moet ik hem er gelijk in peren ?

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:05:06 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_114689686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als appeltje voor de dorst bedoel je ? Of moet ik hem er gelijk in peren ?

Peer hem er maar meteen in, gewoon gaan met die banaan.
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 juli 2012 @ 19:10:36 #182
22592 crew  Ole
pi_114689876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goeieavond.

ik eet deze
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:12:35 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_114689943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:10 schreef Ole het volgende:

[..]

ik eet deze
[ afbeelding ]
:D Die had ik maandag. Prima te eten. Ik had rode kool :{
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:17:14 #184
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114690093
quote:

[..]

ik eet deze
[ afbeelding ]
Ik een kip-lunch salade, denk dat ik de gamba's zo nog even ga bakken :)
Musica Español
Come On
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:22:05 #185
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_114690245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat maakt mijn dag goed. :)

Binnenkort meer?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:33 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_114691431
quote:

[..]

ik eet deze
[ afbeelding ]
Lekker. Ben gek op garnalen.

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 19:55:59 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_114691491
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:12 schreef Karina het volgende:

Ik had rode kool :{
Kun je dat soort dingen de volgende keer voor jezelf houden ? :{

Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 19:56:33 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_114691507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Binnenkort meer?
Ongetwijfeld.

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:56:55 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_114691526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kun je dat soort dingen de volgende keer voor jezelf houden ? :{

Niet zeuren :6 Ik zeur ook niet over je magere vla.
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:58:52 #190
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114691602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Lekker. Ben gek op garnalen.

Die gambas doe ik morgen wel...

Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 21:50:26 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_114696276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:58 schreef chufi het volgende:

[..]

Die gambas doe ik morgen wel...

[ afbeelding ]
Vriend Jack gaat net weg, met achterlating van Lasanga uit de keuken van zijn Prinses..

donderdag 26 juli 2012 @ 21:52:55 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114696411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vriend Jack gaat net weg, met achterlating van Lasanga uit de keuken van zijn Prinses..

Das voor morgen?
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 22:23:27 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_114697919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef chufi het volgende:

[..]

Das voor morgen?
Ja, want ik had al gegeten.

donderdag 26 juli 2012 @ 22:47:08 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114699256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Morgen maar geen vrienden over vragen , anders heb je ook al weer voor zaterdag en je moet toch ook aan je te bezoeken restaurants denken ...
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 22:54:48 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_114699675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook al lasagna dan? Want dat zie ik volgens mij op dat plaatje.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 23:06:03 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_114700253
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Ook al lasagna dan? Want dat zie ik volgens mij op dat plaatje.
Prei

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:07:08 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_114700313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Prei

Oh... :D je merkt wel hoe goed ik in de keuken ben :')
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:12:50 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114700627
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh... :D je merkt wel hoe goed ik in de keuken ben :')
Je kunt lasagne maken ?
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:13:43 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_114700666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Je kunt lasagne maken ?
Uit een pakje gaat het misschien wel lukken :') Maar ik heb niet eens een grote schaal om het in te doen.
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:24:13 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114701203
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Uit een pakje gaat het misschien wel lukken :') Maar ik heb niet eens een grote schaal om het in te doen.
Nou, zoals je het nu zegt, begin ik zelfs daaraan te twijfelen ;)
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:25:08 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_114701268
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef chufi het volgende:

[..]

Nou, zoals je het nu zegt, begin ik zelfs daaraan te twijfelen ;)
Nog nooit gemaakt, eigenlijk heb ik ook geen idee :D Ik ben geen keukenprinses.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 23:28:58 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_114701476
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Je hebt andere kwaliteiten.

donderdag 26 juli 2012 @ 23:29:38 #203
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114701507
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat heb al vaker geopperd. Maar wat eet je dan ? Of thuisbezord vaste klant
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:29:47 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_114701517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je hebt andere kwaliteiten.

O-) Valt wel mee.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:30:09 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_114701536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef chufi het volgende:

[..]

Dat heb al vaker geopperd. Maar wat eet je dan ? Of thuisbezord vaste klant
Opwarmen voornamelijk :D En kant en klaardingen.
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:30:52 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114701567
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Opwarmen voornamelijk :D En kant en klaardingen.
kant en klaar opwarmen bedoel je :)
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 23:31:34 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_114701605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef chufi het volgende:

[..]

kant en klaar opwarmen bedoel je :)
Potjes, zoals bijvoorbeeld die rode kool. En kant en klaar zoals de maaltijdsalades :')
niet zo tof doen
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:33:36 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114701717
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Potjes, zoals bijvoorbeeld die rode kool. En kant en klaar zoals de maaltijdsalades :')
Ik neem je nog wel een keer mee uit eten, doen we daarna hier een verslag alla tong
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 10:23:49 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_114711642

c_/

Goeiemorgen, maandag of dinsdag nieuwe recencie.

:7 :9~ :N -O-

[ Bericht 46% gewijzigd door tong80 op 27-07-2012 10:29:57 ]
pi_114725562
Het slowchat & onzingehalte wordt nu wel erg hoog hier.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 17:17:48 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_114726359
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het slowchat & onzingehalte wordt nu wel erg hoog hier.
Je hebt helemaal gelijk Isabeau. Het is er in geslopen. Lekker gezellig lullen. Maar is eigenlijk wel een beetje zonde van de columns. Die verzuipen nu. En straks is het topic volgepost voordat ik een nieuwe heb kunnen plaatsen. Ik denk niet dat de andere users het erg vinden als ik je vraag de slowchat te verwijderen, behalve de reacties op de recencies en het plaatje van een pissende golfer.

Starten we opnieuw. Lullen nog wel een beetje maar houden het binnen de perken. Idee ?

pi_114726783
Ik zie nu pas dat je het plaatje van een pissende golfer graag had willen behouden! :o
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 17:40:34 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_114727124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nu pas dat je het plaatje van een pissende golfer graag had willen behouden! :o
:D _O-

pi_114731947
Ga je je nu echt alle horeca zaken in Zaltbommel af. :P
Ура для россии
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 20:15:47 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_114732530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga je je nu echt alle horeca zaken in Zaltbommel af. :P
Nou de meeste heb ik al achter de rug.

vrijdag 27 juli 2012 @ 20:29:04 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114733033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nou de meeste heb ik al achter de rug.

Daarna kun je de "thuisbezorgd.nl" in zaltbommel doen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Español
Come On
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 juli 2012 @ 20:44:34 #217
22592 crew  Ole
pi_114733630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:29 schreef chufi het volgende:

[..]

Daarna kun je de "thuisbezorgd.nl" in zaltbommel doen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is er ééntje
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 21:30:15 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_114735693
quote:
Die doe ik. Zaak is hier 50 meter vandaan. Bel ik daarna kwaad op dat m'n pizza koud is bezorgd. En vraag hoelang ie onderweg is geweest.

Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:49:06 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_114736680
Nu heb ik trek in shoarma :{
niet zo tof doen
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:06:33 #220
50237 dribbel79
pi_114757787
Ik moest gister aan dit Tongtopic denken, we zaten bij de drie zussen in veenendaal, nwe tent en helemaal gerestyled...ik had er zin an.
Het was kut, bediening was klote, traag, chaotisch en de kwaliteit van het voer was maar matig (het feit dat je 1 kant van een filet te lang gebakken hebt hoef je niet te verbloemen met een sloot paprikasaus)...

Blech....

En toen dacht ik aan tong :P
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juli 2012 @ 11:08:13 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_114757832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ik moest gister aan dit Tongtopic denken, we zaten bij de drie zussen in veenendaal, nwe tent en helemaal gerestyled...ik had er zin an.
Het was kut, bediening was klote, traag, chaotisch en de kwaliteit van het voer was maar matig (het feit dat je 1 kant van een filet te lang gebakken hebt hoef je niet te verbloemen met een sloot paprikasaus)...

Blech....

En toen dacht ik aan tong :P
Leuk :)

Had je de neiging het op te schrijven ? ;)

Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 08:09:53 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_114793501
Tafeltje-Dek-Je Gameren, gemeente Zaltbommel.

Jullie favoriete Culinaire recensent is nog steeds een beetje slecht ter been. Lange afstanden lopen of fietsen zit er dus nog niet in. Daarom leek Tafeltje-Dek-Je me een prima alternatief.
De maaltijd wordt thuis bezorgd op een zelf uit te kiezen tijdstip, het is gezond, voor zieken en/of bejaarden en nog lekker ook had ik vernomen.

Voordat ik ging bestellen wilde ik toch iets aan lichaamsbeweging doen. 'Nederland in beweging' op Nederland-1 leek me een prima optie. Maar zoals het deze zomer betaamt kwam ik van een koude kermis thuis. Ik hou van sterke vrouwen, maar er zijn grenzen. De naam Olga deed me al aan een kampbewaarster denken. Mijn vrees kwam dan ook uit. Olga bleef maar commanderen en had wel erg veel noten op haar zang. Dat ik 50 word dit jaar wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Golfer niet.

Het einde van de middag naderde, dus de telefoon ter hand genomen en een bestelling geplaatst.
Jullie zullen je afvragen, 'waarom niet via internet' ? Nou, de laatste bestelling die ik via internet plaatste was niet zo'n succes. Ik bestelde een doos Raketjes. Sindsdien zit Nederland voor 30 jaar vast aan een contract betreffende de Starstriker-Straaljagers.
Gemoedelijke stem aan de andere kant van de lijn. Geduldig maakte ze de bestelling op.
Kippensoep, stamppot (Moet ik altijd aan SM met een lesbienne denken) boerenkool en als toetje perzik-yoghurt. Gevarieerd, gezond en lekker.

Precies op de afgesproken tijd ging de bel. Ingrid, zo bleek ze te heten, met de maaltijd. Zoals altijd probeerde ik met een grapje het ijs te breken. 'Zo, dat is niet slow schat, de post is meestal later.'
Ze keek me aan alsof ze water zag branden. Ik nam het haar niet kwalijk. Niet iedere bejaarde is zo jong van geest als jullie favoriete culinaire recensent. Ik had wel de neiging om mijn tong uit te steken. Maar dat zou verkeerd opgevat kunnen worden. 'Doe de groetjes aan Henk, Ingrid.' riep ik nog toen ze wegging.

Ik had mijn tafel van te voren al gedekt, dus kon gelijk aan het avondeten beginnen. Eerst de kippensoep. Het aroma kwam me tegemoet. Mijn neusvleugels konden gelukkig, zoals een kip, niet echt vliegen. Reken maar dat ze figuurlijk in de zevende hemel waren. De smaak was ook perfect.
Stukjes kip waren niet te groot, de selderij lekker vers en de maïs maakte het af. Als de rest van de maaltijd van dezelfde kwaliteit zou zijn had ik niets te klagen.
Nu het hoofdgerecht. Stamppot boerenkool, een vertrouwde keuze. Uit de traditionele Hollandsche keuken toch wel mijn favoriet. Door moeders er met de paplepel ingegoten. Eén van de zeven schoonheden is het kuiltje in de wang. Daarom genoot ik zo van het kuiltje met jus in de stamppot.
De rookworst werd bijna stijf van vreugde bij het vooruitzicht in de jus gedoopt te worden.
De blokjes spek en de uitjes konden het goed met elkaar vinden. Dit was een vreugdevolle maaltijd.
Het was in één woord heerlijk. Hier kon geen duur, erkend restaurant tegenop. Dan neem je de vuile vaat op de koop toe.
Het toetje, perzik-yoghurt, was ook goed te pruimen. Je kunt geen appels met peren vergelijken, maar voor hetzelfde geld waren de druiven zuur geweest.

Het was een blijde verrassing dat alles zo goed gesmaakt had. Bij Tafeltje-Dek-Je had ik toch visioenen aan een strenge winter waar Majoor Boschardt namens Het Leger des Heils, met een pollepel, erwtensoep op het bord van een dakloze pleurt.
Dit was voor herhaling vatbaar. Op naar mijn 50ste verjaardag, dan mag ik een gratis maaltijd uitkiezen. Dan neem ik als toetje een sorbet met rietje en een vlaggetje. Jong van geest, je weet.

Dikke 8.

pi_114793552
omg tong80 bijna 50 ;(

wat kost dat nou, tafeltje-dek-je :D
  Boks-Chick zondag 29 juli 2012 @ 08:30:39 #224
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114793571
quote:
Dat ik 50 word dit jaar wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Golfer niet.
_O-
lolwut
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 08:54:10 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_114793641
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 08:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

wat kost dat nou, tafeltje-dek-je :D
Kost niet duur. Echt waarde voor je geld. Daar hoef je het niet voor te laten.

pi_114793836
Prachtig geschreven weer. :Y Boerenkool eten eind juli, whehe. :D
  Boks-Chick zondag 29 juli 2012 @ 09:29:22 #227
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114793853
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Prachtig geschreven weer. :Y Boerenkool eten eind juli, whehe. :D
Ik eet in de zomer regelmatig hutspot :@ Vind dat heerlijk. Stampot is niet anders als elke andere warme maaltijd wat dat betreft. En we kunnen nou eenmaal tegenwoordig de groente voor stampot ook gewoon in de zomer krijgen :9.
lolwut
pi_114794070
quote:
19s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik eet in de zomer regelmatig hutspot :@ Vind dat heerlijk. Stampot is niet anders als elke andere warme maaltijd wat dat betreft. En we kunnen nou eenmaal tegenwoordig de groente voor stampot ook gewoon in de zomer krijgen :9.
Je eet regelmatig uit potjes hè. o|O Ok, wortels zijn het hele jaar verkrijgbaar, maar boerenkool niet. Ik zie het helemaal voor me: zit je net zolang te prakken tot het een soort Olvarit is geworden. Dat je het met een rietje naar binnen kan zuigen en je lichaam geen vezel hoeft te verteren. Het is dan al nagenoeg stront geworden. Karina is ook al zo'n opwarm-freak.

En dan ook nog achter de laptop met je bord, zodat je wel door kan FOK!ken, neem ik aan. Wat is dat toch met jullie. ;(
  Boks-Chick zondag 29 juli 2012 @ 12:09:11 #229
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114797000
Ik eet voornamelijk hutspot _O- Boerenkool een stuk minder.
Wortelen en uien zijn gewoon het hele jaar te verkrijgen. Ook andijvie trouwens tegenwoordig. Stampot zuurkool ben ik een mindere fan van dus dat koop ik eigenlijk nooit. Maar rode kool en bietjes zijn ook het hele jaar te verkrijgen :9
lolwut
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 12:33:29 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_114797724
Wat een leuke review weer tong, staat ook bol van de woordspelingen :D Ik miste alleen nog de mosterd bij de rookworst ;) En er is helemaal niets mis met stamppot in de zomer, ik maak geregeld zuurkoolstamppot, helft eet ik op, de andere helft gaat in de vriezer (dan is het NOG lekkerder daarna).

Wel een uitkomst, dat tafeltje dekje, volgens mij kun je dat hier alleen bestellen als je bejaard bent, niet als je ziek thuis bent, dat zou mij vorig jaar goed zijn uitgekomen...

quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:54 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Je eet regelmatig uit potjes hè. o|O Ok, wortels zijn het hele jaar verkrijgbaar, maar boerenkool niet. Ik zie het helemaal voor me: zit je net zolang te prakken tot het een soort Olvarit is geworden. Dat je het met een rietje naar binnen kan zuigen en je lichaam geen vezel hoeft te verteren. Het is dan al nagenoeg stront geworden. Karina is ook al zo'n opwarm-freak.

En dan ook nog achter de laptop met je bord, zodat je wel door kan FOK!ken, neem ik aan. Wat is dat toch met jullie. ;(
Het niet koken is er bij mij al heel snel ingeslopen, toen ik nog samenwoonde kookte mijn toenmalige vriend altijd, hij was eerder thuis, dus hij koken, ik afwassen.

Nu ik weer alleen woon vind ik er geen moer aan om te koken voor 1 persoon, 2 aardappels koken :{ EN ik vind koken gewoon niet leuk.

Vanmorgen heb ik wel een grote pan macaronisaus gemaakt en in bakjes gestopt om in te vriezen voor later ;)
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 12:58:29 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_114798497
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef Karina het volgende:
staat ook bol van de woordspelingen :D
Nu je het zegt :D

pi_114798506
Oh, dan eet BX graag stamppot omdat het woord stamp er in voorkomt. :P

Binnenkort zit ik ook alleen, maar ik blijf toch echt koken voor mezelf. Het is inderdaad niet erg leuk om het in je eentje te moeten doen, dus kan me er wel wat bij voorstellen. :Y En in je eentje eten is ook geen zak aan.

Tong, ik hoop dat er veel meer van dergelijke recensies komen van jouw hand. Als het uitgebracht zou worden, dan ging ik het op een hol aanschaffen. :D

*pasta gaat draaien
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:01:30 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_114798604
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nu je het zegt :D

Had je zelf nog niet door :?

OT, voordat het weer SC wordt, ga je nou ook een keer zelf koken? En daar een review van schrijven ;)
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 13:32:21 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_114799907
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef Apuleius het volgende:
En in je eentje eten is ook geen zak aan.

Juist wel. Ik ben een eet-lezer. Ook een lees-poeper trouwens. De TV-gids ligt naast de pot. :)

Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 13:34:55 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_114800016
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Karina het volgende:

ga je nou ook een keer zelf koken? En daar een review van schrijven ;)
Tuurlijk. Eitje voor me.

Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:35:29 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_114800049
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Eitje voor me.

Gekookt of gebakken? Of liever een omelet?
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO zondag 29 juli 2012 @ 13:35:54 #237
22592 crew  Ole
pi_114800068
Je hebt nog een tv gids O+
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 13:36:21 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_114800091
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Gekookt of gebakken? Of liever een omelet?
Dat maakt bij mij geen verschil.

Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 13:37:09 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_114800126
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.

Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:39:03 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_114800219
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bestaan die nog :? Misschien eens beginnen met het lezen van de Allerhande om wat kookinspiratie op te doen?
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 18:26:40 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_114812786
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Karina het volgende:

OT, voordat het weer SC wordt
:X

zondag 29 juli 2012 @ 18:41:44 #242
50237 dribbel79
pi_114813255
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leuk :)

Had je de neiging het op te schrijven ? ;)

Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2012 @ 19:11:11 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_114814252
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:41 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...
Dat heb ik met sex.

Moderator zondag 29 juli 2012 @ 19:14:41 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_114814354
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

:X

;) Al moet je het lekker zelf weten.
niet zo tof doen
  zondag 29 juli 2012 @ 19:16:59 #245
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114814437
Laten we het wel bij culinair houden .... ;)
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 maandag 30 juli 2012 @ 10:15:20 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_114837576
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef chufi het volgende:
Laten we het wel bij culinair houden .... ;)
Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.

maandag 30 juli 2012 @ 20:52:24 #247
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_114865292
Leuke recensie weer :D
  Trouwste user 2022 maandag 30 juli 2012 @ 20:55:58 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_114865542
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Che_ het volgende:
Leuke recensie weer :D
Dank je :)

pi_114865595
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.

ik zou graag eens bij je eten, klinkt goed ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 juli 2012 @ 21:50:53 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114869495
Dit moet ooit in boekvorm uitkomen _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 maandag 30 juli 2012 @ 22:21:11 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_114871391
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik zou graag eens bij je eten, klinkt goed ^O^
Ik zwiep zo de magnetron voor je aan.

Trouwste user 2022 maandag 30 juli 2012 @ 22:21:44 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_114871439
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Dit moet ooit in boekvorm uitkomen _O_
Wel met plaatjes. Anders kan Golfer het niet lezen.

dinsdag 31 juli 2012 @ 22:36:14 #253
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114920205
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Ole het volgende:
Ja, maar niet aanraken. Er kunnen poepresten aanzitten.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook op de wc?
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 juli 2012 @ 22:45:04 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_114920694
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ook op de wc?
Nu heb je me tuk

Trouwste user 2022 woensdag 1 augustus 2012 @ 10:52:24 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_114937898

Goeiemorgen.

Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 14:40:03 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_114996936
Gisteren contact gehad met Cynix@ Hij is al lang van plan een keertje langs te komen met zijn motor. We hebben het plan opgevat om dan eventueel uit eten te gaan. Zou ie mooi kunnen assisteren en kunnen controleren of ik wel de waarheid opschrijf in mijn recensies. Soort controleur van de controleur. Iemand enig idee of het een grote eter is en ik het me kan veroorloven de rekening te betalen ?

donderdag 2 augustus 2012 @ 14:41:06 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114996990
Anders sponsor ik wel een patatje oorlog uitjes hoor :7.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 14:42:14 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_114997048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Anders sponsor ik wel een patatje oorlog uitjes hoor :7.
Ik ben net gezond bezig. Maak me nou niet gek. :{

donderdag 2 augustus 2012 @ 14:43:09 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114997088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben net gezond bezig. Maak me nou niet gek. :{

ow, sorry :@.

Die is dan voor Cynix, jij krijgt een lekkere ceasar salad!
Get woke, go broke!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:01:50 #260
71048 Tokay
makes your day!
pi_114998089
quote:
Voordat ik ging bestellen wilde ik toch iets aan lichaamsbeweging doen. 'Nederland in beweging' op Nederland-1 leek me een prima optie. Maar zoals het deze zomer betaamt kwam ik van een koude kermis thuis. Ik hou van sterke vrouwen, maar er zijn grenzen. De naam Olga deed me al aan een kampbewaarster denken. Mijn vrees kwam dan ook uit. Olga bleef maar commanderen en had wel erg veel noten op haar zang. Dat ik 50 word dit jaar wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Golfer niet.
Whehehe ... Té flauw! :')
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:09:46 #261
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_114998491
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:19 schreef tong80 het volgende:
Cafetaria Marktzicht

Ik en mijn partner hadden een dagje te vieren, we zijn nu al een jaartje samen namelijk. Wat doe je dan ? Dan blijf je dicht bij huis en gaat naar je favoriete eetgelegenheid.
Nu was het leuke dat het zondag mooi weer was dus we konden op de stoep beginnen. We zeiden tegen elkaar dat Marktzicht zo'n mooie naam is. Want wat wil je meer dan de markt in blakende zonnenschijn aanschouwen, terwijl je op het terrasje je aardbeien milkshake kunt nuttigen.
En wat voor een milkshake, je durfde het rietje bijna niet uit je mond te halen zo heerlijk.Perfect gekoeld en geserveerd in mooie plastic bekers met de naam van het cafetaria er op.
Dit kon niet meer fout gaan zei m'n partner.
We hadden inmiddels onze bestelling geplaatst, mijn schat nam het menu van de dag, bestaand uit een patatje stoofvlees en een frikandel met uien en ketchup.
Ikzelf, meer aanhanger van de traditionele maaltijd, nam een berenlul en een patatje oorlog.
Het duurde niet te lang dat onze delicatessen klaar waren.Een minpuntje was wel dat we zelf onze bestelling aan de balie moesten ophalen, i.p.v dat het aan het tafeltje werd bezorgd.
Maar goed een kniesoor.
Want eenmaal aan het eten geslagen kwamen we steeds meer in vervoering. Alles was perfect op temperatuur. Zelfs de berenlul, waar, zo als je weet, veel mee kan misgaan was perfect.
De uitjes bij de frikandel waren mooi fijn gesneden en niet te grof.
Maar het hoogtepunt was toch het patatje stoofvlees, Frietje Haché zoals we hier zeggen. Zelden zo'n hoeveelheid vlees gezien op een patatje. Ik keek m'n ogen uit. Je zag de patat amper meer. Zelden zoiets gezien.
Dat het iets aan de prijzige kant was maakte niet uit. Want dit was een voorrecht om mee te maken.
De bediening was ook al perfect. Ze sleepten zelfs de naast ons leegstaande plastic stoeltjes naar binnen, terwijl we nog aan het eten waren. Alles om ons op het gemak te stellen.

Na de Tigo is het wel uniek dat je in dezelfde plaats een even hoog niveau treft bij een cafetaria.

Net als bij de Tigo een dikke 8. Ik ben nog aan het bijkomen

_O- _O- _O- _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 15:37:16 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_115000228
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef Tokay het volgende:

[..]

Whehehe ... Té flauw! :')
Je moet het dan ook met een korreltje zout nemen.

Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 15:39:12 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_115000324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef Revanches het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Kijk je uit voor je rug ? :{

donderdag 2 augustus 2012 @ 15:39:14 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115000325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je moet het dan ook met een korreltje zout nemen.

Dat schuurt en brandt zo :{w.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:10:00 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_115068825
Maandag nieuwe recensie. Jullie mogen kiezen.

Pannenkoekenhuis of Pizzeria ?

pi_115069638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:

pannenkoeken O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:18:07 #267
267651 Klaploper
pi_115072455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:

Pannenkoekenhuis, natuurlijk.
pi_115072594
Pizzeria natuurlijk! Pannenkoeken -O-
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:34:08 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_115073383
Pannenkoeken :9~ MET spek!
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:50:05 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_115074337
De stemming sluit om 0.00 uur.

pi_115074662
Beide :Y
stupidity has become as common as common sense was before
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:02:28 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_115075230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Beide :Y
Grapjas. :)

vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:05:19 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115075384
pannakoeken :)
Musica Español
Come On
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:40:25 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115077563
een van mijn knaapjes heeft vanavond een pizza bezorgd bij tong
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:56:57 #275
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_115078464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Grapjas. :)

Pizzeria en Egyptisch schijnt wel tegelijk te kunnen in Zaltbommel.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:00:37 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115078644
Na dit topic komt het helemaal niet meer goed, en iedere keer dat ik op de A2 de brug bij Zaltbommel over reed dacht ik al "Hai Tong..."
Gelukkig hoef ik niet vaak over de brug bij Zaltbommel :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 08:27:47 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_115086549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Pizzeria en Egyptisch schijnt wel tegelijk te kunnen in Zaltbommel.
Klopt. Maar heb al Egyptisch/shoarma gerecenseerd.

Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 08:29:51 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_115086568
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
"Hai Tong..."

"Foe Tong Hai."

pi_115086686
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 08:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

"Foe Tong Hai."

If not now, then when.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:08:26 #280
45206 Pietverdriet
pi_115086834
Lingua Ottanta klinkt dan wel weer als een prachtige regionale specialiteit
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:26:57 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_115086976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Lingua Ottanta klinkt dan wel weer als een prachtige regionale specialiteit
Wat betekent het ?

zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:27:42 #282
45206 Pietverdriet
pi_115086986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat betekent het ?

Tong Tachtig
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:38:33 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_115087093
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tong Tachtig

zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:48:14 #284
50237 dribbel79
pi_115087198
Hoe is het met je slip tong?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:50:17 #285
45206 Pietverdriet
pi_115087223
Die is naar Dover
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:59:30 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_115087346
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:48 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe is het met je slip tong?
Die is op cursus.

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 05:25:08 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127676
Tong zegt goeiemorgen.

pi_115127825
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 05:25 schreef tong80 het volgende:
Tong zegt goeiemorgen.

[ afbeelding ]

:W

waar zitten we naar te kijken

wie van de 4 is tong ;(
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 06:42:54 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127836
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 06:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

:W

waar zitten we naar te kijken

wie van de 4 is tong ;(

pi_115127845
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 06:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik zou je geven jong :@
pi_115127893
Jaja , klasse topique _O_ _O-
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:19:34 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127915
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 07:05 schreef TripleS het volgende:
Jaja , klasse topique _O_ _O-
Als jullie hem vol posten open ik alvast deeltje twee. :)

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:33:10 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127940
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:33:31 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127941
Ach dan post ik hem zelf wel vol.

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:33:49 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127942
Doe er niemand kwaad mee lijkt me.

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:34:12 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127943
Vol is immers vol. *BURP*

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:34:29 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127944
Hand voor de mond Tong :(

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:34:46 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127945
Sorry, dacht dat ik alleen was. :{

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:35:02 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127946
Kan gebeuren. No hard feelings.

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:35:17 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127948
Hoeveel posts nog ?

Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 07:35:30 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_115127950
Niet veel meer lijkt me.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')