Nog nooit gemaakt, eigenlijk heb ik ook geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou, zoals je het nu zegt, begin ik zelfs daaraan te twijfelen
Je hebt andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, eigenlijk heb ik ook geen ideeIk ben geen keukenprinses.
Dat heb al vaker geopperd. Maar wat eet je dan ? Of thuisbezord vaste klantquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, eigenlijk heb ik ook geen ideeIk ben geen keukenprinses.
Opwarmen voornamelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb al vaker geopperd. Maar wat eet je dan ? Of thuisbezord vaste klant
kant en klaar opwarmen bedoel jequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Opwarmen voornamelijkEn kant en klaardingen.
Ik neem je nog wel een keer mee uit eten, doen we daarna hier een verslag alla tongquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Potjes, zoals bijvoorbeeld die rode kool. En kant en klaar zoals de maaltijdsalades
Je hebt helemaal gelijk Isabeau. Het is er in geslopen. Lekker gezellig lullen. Maar is eigenlijk wel een beetje zonde van de columns. Die verzuipen nu. En straks is het topic volgepost voordat ik een nieuwe heb kunnen plaatsen. Ik denk niet dat de andere users het erg vinden als ik je vraag de slowchat te verwijderen, behalve de reacties op de recencies en het plaatje van een pissende golfer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het slowchat & onzingehalte wordt nu wel erg hoog hier.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie nu pas dat je het plaatje van een pissende golfer graag had willen behouden!
Nou de meeste heb ik al achter de rug.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga je je nu echt alle horeca zaken in Zaltbommel af.
Daarna kun je de "thuisbezorgd.nl" in zaltbommel doen....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou de meeste heb ik al achter de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarna kun je de "thuisbezorgd.nl" in zaltbommel doen....er is er ééntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Die doe ik. Zaak is hier 50 meter vandaan. Bel ik daarna kwaad op dat m'n pizza koud is bezorgd. En vraag hoelang ie onderweg is geweest.quote:
Leukquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ik moest gister aan dit Tongtopic denken, we zaten bij de drie zussen in veenendaal, nwe tent en helemaal gerestyled...ik had er zin an.
Het was kut, bediening was klote, traag, chaotisch en de kwaliteit van het voer was maar matig (het feit dat je 1 kant van een filet te lang gebakken hebt hoef je niet te verbloemen met een sloot paprikasaus)...
Blech....
En toen dacht ik aan tong
quote:Dat ik 50 word dit jaar wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Golfer niet.
Kost niet duur. Echt waarde voor je geld. Daar hoef je het niet voor te laten.quote:
Ik eet in de zomer regelmatig hutspotquote:Op zondag 29 juli 2012 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Prachtig geschreven weer.Boerenkool eten eind juli, whehe.
Je eet regelmatig uit potjes hč.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik eet in de zomer regelmatig hutspotVind dat heerlijk. Stampot is niet anders als elke andere warme maaltijd wat dat betreft. En we kunnen nou eenmaal tegenwoordig de groente voor stampot ook gewoon in de zomer krijgen
.
Het niet koken is er bij mij al heel snel ingeslopen, toen ik nog samenwoonde kookte mijn toenmalige vriend altijd, hij was eerder thuis, dus hij koken, ik afwassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je eet regelmatig uit potjes hč.Ok, wortels zijn het hele jaar verkrijgbaar, maar boerenkool niet. Ik zie het helemaal voor me: zit je net zolang te prakken tot het een soort Olvarit is geworden. Dat je het met een rietje naar binnen kan zuigen en je lichaam geen vezel hoeft te verteren. Het is dan al nagenoeg stront geworden. Karina is ook al zo'n opwarm-freak.
En dan ook nog achter de laptop met je bord, zodat je wel door kan FOK!ken, neem ik aan. Wat is dat toch met jullie.
Nu je het zegtquote:
Had je zelf nog niet doorquote:
Juist wel. Ik ben een eet-lezer. Ook een lees-poeper trouwens. De TV-gids ligt naast de pot.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef Apuleius het volgende:
En in je eentje eten is ook geen zak aan.
Tuurlijk. Eitje voor me.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Karina het volgende:
ga je nou ook een keer zelf koken? En daar een review van schrijven
Dat maakt bij mij geen verschil.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Gekookt of gebakken? Of liever een omelet?
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.quote:
Bestaan die nogquote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.
Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk
Had je de neiging het op te schrijven ?
Dat heb ik met sex.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jazeker, maar zulke dingen moet je aan anderen overlaten...
Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.quote:
ik zou graag eens bij je eten, klinkt goedquote:Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net lekker ontbeten. Yoghurt, mueslie, banaantje.
Ik zwiep zo de magnetron voor je aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou graag eens bij je eten, klinkt goed
Wel met plaatjes. Anders kan Golfer het niet lezen.quote:
Ja, maar niet aanraken. Er kunnen poepresten aanzitten.quote:
Ook op de wc?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, VPRO. En ik lees nog de Tuk, Candy en Chick.
Nu heb je me tukquote:
Ik ben net gezond bezig. Maak me nou niet gek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Anders sponsor ik wel een patatje oorlog uitjes hoor.
ow, sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben net gezond bezig. Maak me nou niet gek.
Whehehe ... Té flauw!quote:Voordat ik ging bestellen wilde ik toch iets aan lichaamsbeweging doen. 'Nederland in beweging' op Nederland-1 leek me een prima optie. Maar zoals het deze zomer betaamt kwam ik van een koude kermis thuis. Ik hou van sterke vrouwen, maar er zijn grenzen. De naam Olga deed me al aan een kampbewaarster denken. Mijn vrees kwam dan ook uit. Olga bleef maar commanderen en had wel erg veel noten op haar zang. Dat ik 50 word dit jaar wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Golfer niet.
quote:Op maandag 16 juli 2012 02:19 schreef tong80 het volgende:
Cafetaria Marktzicht
Ik en mijn partner hadden een dagje te vieren, we zijn nu al een jaartje samen namelijk. Wat doe je dan ? Dan blijf je dicht bij huis en gaat naar je favoriete eetgelegenheid.
Nu was het leuke dat het zondag mooi weer was dus we konden op de stoep beginnen. We zeiden tegen elkaar dat Marktzicht zo'n mooie naam is. Want wat wil je meer dan de markt in blakende zonnenschijn aanschouwen, terwijl je op het terrasje je aardbeien milkshake kunt nuttigen.
En wat voor een milkshake, je durfde het rietje bijna niet uit je mond te halen zo heerlijk.Perfect gekoeld en geserveerd in mooie plastic bekers met de naam van het cafetaria er op.
Dit kon niet meer fout gaan zei m'n partner.
We hadden inmiddels onze bestelling geplaatst, mijn schat nam het menu van de dag, bestaand uit een patatje stoofvlees en een frikandel met uien en ketchup.
Ikzelf, meer aanhanger van de traditionele maaltijd, nam een berenlul en een patatje oorlog.
Het duurde niet te lang dat onze delicatessen klaar waren.Een minpuntje was wel dat we zelf onze bestelling aan de balie moesten ophalen, i.p.v dat het aan het tafeltje werd bezorgd.
Maar goed een kniesoor.
Want eenmaal aan het eten geslagen kwamen we steeds meer in vervoering. Alles was perfect op temperatuur. Zelfs de berenlul, waar, zo als je weet, veel mee kan misgaan was perfect.
De uitjes bij de frikandel waren mooi fijn gesneden en niet te grof.
Maar het hoogtepunt was toch het patatje stoofvlees, Frietje Haché zoals we hier zeggen. Zelden zo'n hoeveelheid vlees gezien op een patatje. Ik keek m'n ogen uit. Je zag de patat amper meer. Zelden zoiets gezien.
Dat het iets aan de prijzige kant was maakte niet uit. Want dit was een voorrecht om mee te maken.
De bediening was ook al perfect. Ze sleepten zelfs de naast ons leegstaande plastic stoeltjes naar binnen, terwijl we nog aan het eten waren. Alles om ons op het gemak te stellen.
Na de Tigo is het wel uniek dat je in dezelfde plaats een even hoog niveau treft bij een cafetaria.
Net als bij de Tigo een dikke 8. Ik ben nog aan het bijkomen
Je moet het dan ook met een korreltje zout nemen.quote:
Kijk je uit voor je rug ?quote:
Dat schuurt en brandt zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet het dan ook met een korreltje zout nemen.
pannenkoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
Maandag nieuwe recensie. Jullie mogen kiezen.
Pannenkoekenhuis of Pizzeria ?
Pannenkoekenhuis, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
Maandag nieuwe recensie. Jullie mogen kiezen.
Pannenkoekenhuis of Pizzeria ?
Pizzeria en Egyptisch schijnt wel tegelijk te kunnen in Zaltbommel.quote:
Klopt. Maar heb al Egyptisch/shoarma gerecenseerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Pizzeria en Egyptisch schijnt wel tegelijk te kunnen in Zaltbommel.
Wat betekent het ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Lingua Ottanta klinkt dan wel weer als een prachtige regionale specialiteit
Die is op cursus.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 06:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar zitten we naar te kijken
wie van de 4 is tong
Als jullie hem vol posten open ik alvast deeltje twee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |