Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijnquote:
Ik wilde doorgaan in het vorige topic. Dat stond echter in REV. Een forum dat dicht is. Ik kon niet meer in het topic. Heb in Feedback een topic geopend of iemand me kon helpen dwz hem verplaatsen naar CUL en het topic daar heropenen. Een paar dagen geprobeerd. Geen respons. Toen dacht ik, open ik een nieuwe en verplaats de recensies naar dat topic. Kon ik ze ook nog mooi achter elkaar zetten in afwachting van een nieuwe recencie. Het vorige topic is van 5 jaar geleden. Dus genoeg nieuwe users die ze nog niet kent. Nogmaals vers visvoer is in aantocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijn
Goed idee. Maar of het een voldoende wordtquote:
We kunnen sinds kort wokkelen.quote:
hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar of het een voldoende wordt![]()
Volgens shmoopy is het best wel een lekker ding. Maar of ie kan koken ?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?
Voor al uw dameswensen.quote:
Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)quote:
En zonder camera'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)
Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe zit het met de gang van het genuttigde door het spijsverteringskanaal? Zijn daar nog verschillen te zien of opmerkelijkheden die het cijfer positief dan wel negatief zouden kunnen doen veranderen?
Een erg correct neutraal antwoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.
Imca Marinaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Freak188 het volgende:
Wat is het verschil tussen cafetaria en snackbar?
Lees het morgen maar op je gemak door. Dan kom je visboer Duijtz tegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef yvonne het volgende:
Ga je nog kibbeling testen Tong? Waar moeten we zijn voor de allerbeste?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef plopkweker het volgende:
Goed topic Tong. Leuke schrijfstijl, goede omschrijving. Top!
Hij is failliet. Serieus.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je jezelf weer moed ingedronken om stoer te komen doen ? Of heb je de restjes van de fles azijn opgedronken ?
Is er vandaag geen BNer overleden ? Je bent immers de Jeroen Krabbé van Fok!
Ja; op dinsdag staat Jaap er. Zijn vrouw niet meer helaas. Die kan dat niet meer bijbenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
Ik ga voor Duytz
Dinsdag markt in Zaltbommel?
Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Zou bijna gaan geloven dat je het zelf geschreven hebt, alleen is bijna elke zin en elke woordkeuze en het gebrek aan taalfouten van je zo a-typisch dat het te doorzichtig is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.
Dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie nou eens samen Hotel Tivoli gaan reviewen.
Zo ironisch dat uitgerekend jij er weer geen moer van snaptquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zaltbommel, daar wil je toch ten eerste helemaal niet gezien willen worden en ten derde al helegaar niks te eten willen moeten bestellen.
Wanneer ben ik uitgerekend dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ironisch dat uitgerekend jij er weer geen moer van snapt.
Wel nippen dan. En niet zuipen zoals anders.quote:
Die komt er zeker. Maar is trouwens tegenwoordig een Wokrestaurant.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie nou eens samen Hotel Tivoli gaan reviewen.
Nu in het Nederlands.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zaltbommel, daar wil je toch ten eerste helemaal niet gezien willen worden en ten derde al helegaar niks te eten willen moeten bestellen.
Ligt eraan, als het een mooie, dure wijn is, dan nip ik, anders giet ik het naar binnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel nippen dan. En niet zuipen zoals anders.
Als ik de foto's op de site van Hotel Tivoli zie is dat ook maar beter..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die komt er zeker. Maar is trouwens tegenwoordig een Wokrestaurant.
ergens in de 70-ies blijven hangen die inrichting iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Als ik de foto's op de site van Hotel Tivoli zie is dat ook maar beter..
Dit zijn bezoeken die ik in het verleden heb gebracht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar tong, je gaat wel netter drinken, maar niet beter eten?
Uit de fles drinken dan. Vind ik stoer staan, vrouwen die wijn uit de fles drinken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een mooie, dure wijn is, dan nip ik, anders giet ik het naar binnen
De vorige eiegnaar was een ouwe chagrijnige man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Als ik de foto's op de site van Hotel Tivoli zie is dat ook maar beter..
Met de literflessen van de AH is dat een pietsie lastig, maar verder draai ik mijn hand daar niet voor omquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uit de fles drinken dan. Vind ik stoer staan, vrouwen die wijn uit de fles drinken.
quote:
Herman Brood kwam wel eens bij ons in de kroeg in Elburg. Papegaai op z'n kop, vogelstront op z'n ontblote schouders en stond hartstikke stijf. Maar wat een geitenbreier was dat zeg, wij hangen aan de bar en hij maar lullen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vorige eiegnaar was een ouwe chagrijnige man.
Herman Brood werd er geweigerd. Zal wel zoiets zijn geweest als 'Nee gij komt hier ech nie logere, ik hou nie van drugsverslaafde, goa moar naar Amsterdam, noar oew drugsvriendjes. En nou menne zoak uit. Viezerik da ge der zeit.'
Hij gaf hem ook pelpinda's heel de vloer van het Hilton onder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Herman Brood kwam wel eens bij ons in de kroeg in Elburg. Papegaai op z'n kop, vogelstront op z'n ontblote schouders en stond hartstikke stijf. Maar wat een geitenbreier was dat zeg, wij hangen aan de bar en hij maar lullen.
Onder de schilletjes of onder de papegaaienstront?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gaf hem ook pelpinda's heel de vloer van het Hilton onder.
Pelpinda's.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Onder de schilletjes of onder de papegaaienstront?
Waarschijnlijk volgende week.quote:
Met gezelschap?quote:
Als blonde Bep geen andere klant heeft wel.quote:
Jawel hoor. Normaal lopen hier geen dronken vrouwen op straat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:42 schreef Ole het volgende:
Kijk maar uit.. anders kom ik stiekem in Bommel. Je herkent me toch neit![]()
At de papegaai ze dan niet op? Misschien verwend.quote:
ouch!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Normaal lopen hier geen dronken vrouwen op straat.
Steek onder de gordel ....quote:
Herman pelde ze en gooide de restjes op de grond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
At de papegaai ze dan niet op? Misschien verwend.
Ah, dus toch schilletjes!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman pelde ze en gooide de restjes op de grond.
Ik ben slecht in buitenlandse talen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, dus toch schilletjes!
tong80 ben je ook van plan binnenkort te gaan recenseren in het Bourgondische Limburg? Dat wordt een waar gastronomisch festijn.
Hmm, misschien bezorgt Beluga ook. Hoef je er niet naartoe.quote:
Wie is Beluga ? Een pizzabezorger ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hmm, misschien bezorgt Beluga ook. Hoef je er niet naartoe.
Dan zou er dus wel bezorging zijn!quote:
Vangen ze die dan in de Limburgse zee ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:36 schreef Mister1977 het volgende:
tong80, jezelf helemaal gastronomisch fêteren kan alleen in Limburg. Kibbeling uit Bommel zal naar papegaaiezaad smaken nadat je je in Limburg hebt laten verwennen.
Ben net begonnen met gezond eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
doe eens maaltijdsalades van de supermarkten reviewen! ah toe
Ikzelf ben niet zo van de vis maar de vis die je daar kunt krijgen zal wel uit de Maas of Roer komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vangen ze die dan in de Limburgse zee ?
Rookworst, Loempia's, Bami etc.quote:
Stadscafé overdag. Lekker relaxt en leuk terras. In het weekend 's avonds door de jeugd geannexeerd. De Spin, overdag dicht. In het weekend 's avonds voor de iets oudere, en iets alternatiever. Verder is er eigenlijk niet veel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Klaploper het volgende:
Ik ga volgende week een maand op vakantie in Zaltbommel. Nog tips voor een goed café?
Heb zelf ook op kibbeling gevist, maar was niks voor mij. Vond het vies en eng om de kibbeling van het haakje te halen. Gooide ze ook altijd terug. Vond het zo zielig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikzelf ben niet zo van de vis maar de vis die je daar kunt krijgen zal wel uit de Maas of Roer komen.
Straf vissen idd met die kleine stukjes ....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb zelf ook op kibbeling gevist, maar was niks voor mij. Vond het vies en eng om de kibbeling van het haakje te halen. Gooide ze ook altijd terug. Vond het zo zielig.
Zou ook niks voor mij zijn. De enige keer dat ik eens heb proberen te vissen zat de lijn in de knoop bij aankomst. Ik heb gepeuterd aan de draad tot zonsondergang. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb zelf ook op kibbeling gevist, maar was niks voor mij. Vond het vies en eng om de kibbeling van het haakje te halen. Gooide ze ook altijd terug. Vond het zo zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |