abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:14:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257699
Cafetaria TIGO

Leuke zaak, iets te weinig stoelen om een mooie ambiance te maken, maar verder is de aankleding gezellig.

Je kunt kiezen om te blijven staan bij de toonbank, maar er is ook een keuze om in de eetmuur een kroketje te nemen of een frikandel. Net wat je wil.

Ik koos voor de toonbank en dat beviel me goed, leuke mensen achter de toog, man en vrouw dus afwisseling. De man was erg bezig het de klanten naar de zin te maken en gooide uit de losse pols friet, bami, kroketten en andere snacks in de bak. Erg leuk om dat live te mogen zien.

De dame was druk met het aanvullen van het voer en had voor iedere klant een goed woordje. Ze voelde zich echt thuis in deze caferaria en was de dame die elke friettent zich wenst.

Het uitzicht was ook zeer leuk, de vrachtwagen die voor de deur stond deed niks af aan de ambiance. Iedere wandelaar kon gewoon naar binnen kijken en gezien het aantal keren dat de eigenaar zwaaide werd dat zeer op prijs gesteld.

Ik en mijn partner haden het bescheiden gehouden en hadden de maaltijd van de dag besteld. Voor mij een frietje stoofvlees en een liamboutje met maionaisse. M'n Partner nam een patatje oorlog.

Alles was perfect op warmte. Hoewel het stoofvlees iets langer gebraden had mogen worden. De tussen het wachten op de bestelling uit de muur getrokken kroket was perfect qua smaak en omvang. Het wachten op de bestelling werd daardoor een genot en duurde me niet lang genoeg.

Als aperatief nam mijn partner een ijsje van citroen en aardbei. Volgens haar was dit een delicatesse voor de tong. Ik zelf kon me niet beheersen en nam nog een klein huzaren slaatje.
Dat was even wennen na de patat stoofvlees. Maar achteraf was de aanbeveling van de cafetariahouder een ware tong in sjiek. De salade paste perfect bij het net genuttigde patatje.

Al bij al een aanbeveling na ons eerste bezoek. Een dikke 8

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:11:50 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:16:30 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257723
Chinees restaurant Happy Garden

Vorige week een ongeëvenaarde avond.

Mooie Plastic bloemen. Peper en zout op de tafel in een perfect houten beeldhouwwerkje.

Het was niet druk. We hadden de maandagavond gekozen om te kunnen genieten.
En wat een avond werd het.
De Chineze gastvrouw was allerliefst. We konden zelfs blijven zitten toen we het bier bestelden.
We bestelden het witbier dat ze in huis hadden. Er werd ons geen wijn opgedrongen.
Mijn partner bestelde een Babi Pagjang ik een Foe Jong Heij.
Ik gaf de serveerster een compliment voor haar mooie make up. Ze moest blozen.
Dat is mooi bij Chinezen, dan worden ze Oranje.
Het wachten op het gerecht duurde niet eens te lang. Na een kwartier stond het eten al voor onze neus.
Wel jammer eigenlijk want we waren net lekker aan het zuipen met z'n tweetjes.
Maar dit ongenoegen werd weggenomen door de eerste hap in het gerecht.
Zelden zo'n Foe Jong Heij geproeft. Het ei leek net gelegd en de nasi erbij geserveerd was als net geoogst.
Mijn partner had weinig tijd om te eten omdat ze haar Babi Pagjang steeds wilde aanprijzen.
'Tong dit moet je proeven' zei ze.
En Inderdaad wat een delicatesse. Wat een kok hebben ze daar in de keuken.
Maar het mooiste was eigenlijk de dingen rondom. Een mooie waterval aan de muur. Lekkere Chineze muziek om te horen. En dan nog gratis kroepoek bij iedere maaltijd.
Dit was iets om van te genieten. Dat deden we ook. We bestelden dan ook nog Gamba's en garnalen.
Nou dit overtrof elke verwachting. Dit verwacht je niet in een stadje zoals Zaltbommel.
We hoefden ze zelf niet te pellen en ze gingen erin als koek.
Ze zeiden dat familieleden ze zelf hadden gevangen in de Chineze zee. Ik geloof ze direct.
Ik hoef niemand meer te vertellen dat het toetje bestond uit gele vanille vla met Yoghurt om de Nederlandse gasten zich thuis te laten voelen.

Dit was na de Tigo en Markzicht alweer een 8.

Wat een stad is Bommel toch op eetgebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:14:42 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 juli 2012 @ 02:17:38 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_114257734
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:18:31 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257742
Dinsdag visdag in Zaltbommel.

Het is dan kiezen tussen de viskraam van Bronk. Of die van Duytz.

Ik heb ditmaal Duytz gekozen omdat mijn ma er al 40 jaar komt.

Jaap heet de chefkok. Voor iedereen een praatje paraat en altijd adrem met zijn grapjes.
Jaap is al 75, maar staat nog steeds als een echte heer de kibbeling te braden.
Al staat ie met de rug naar je toe, hij blijft beleefd en veegt eerst zijn handen af als ie iets tegen je zegt.
Uit Spakenburg komen ze. En dat proef je ook. De kabeljauw lijkt wel vers gevangen en de makreel lijkt wel net van kop en kont gescheiden.
Het personeel blijft altijd beleefd, ook als je zegt dat ze de saus zijn vergeten bij de kibbeling. Altijd een net excuus en je krijgt dan een extra bakje saus.
De kraam staat prominent op de markt. Hetgeen het eten aan de kraam extra leuk maakt.
Het naar binnen laten glijden van de haring met uitjes krijgt een nieuwe dimentie als je omhoog kijkend de Bommelse toren ziet.
Extra pluspunten krijgen ze ook doordat als er iemand voordringt ze het met een grapje oplossen.
De hoofd-assistente is verder bloedmooi en lijkt op de vrouw van Jaap van 50 jaar geleden. Die was ooit het Vismeisje van het jaar in Spakenburg.
De garnalen wil ik nog extra vernoemen. Je proeft gewoon dat heel de familie van Jaap bruut aan het pellen is geweest. Geen kopje te herkennen. En als je garnalen en Kibbeling samen koopt zegt de vrouw van Jaap altijd heel lief dat je ze goed gescheiden moet houden voor de smaak en dat de garnalen natuurlijk wel peper en zout nodig hebben. Dat doet ze ook al 40 jaar.
Zijn zonen zijn in opleiding en mogen elke dinsdag meekijken tussen het afrekenen door hoe de grote baas al jaren aan de top staat.
Voor de echte visliefhebber is er voor mijn geen andere dan Jaap met zijn kraam.

Ik geef hem dan ook een vette 9. Terwijl ik het niet eens over de paling heb gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:08:55 ]
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 02:19:58 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_114257757
Cafetaria Marktzicht

Ik en mijn partner hadden een dagje te vieren, we zijn nu al een jaartje samen namelijk. Wat doe je dan ? Dan blijf je dicht bij huis en gaat naar je favoriete eetgelegenheid.
Nu was het leuke dat het zondag mooi weer was dus we konden op de stoep beginnen. We zeiden tegen elkaar dat Marktzicht zo'n mooie naam is. Want wat wil je meer dan de markt in blakende zonnenschijn aanschouwen, terwijl je op het terrasje je aardbeien milkshake kunt nuttigen.
En wat voor een milkshake, je durfde het rietje bijna niet uit je mond te halen zo heerlijk.Perfect gekoeld en geserveerd in mooie plastic bekers met de naam van het cafetaria er op.
Dit kon niet meer fout gaan zei m'n partner.
We hadden inmiddels onze bestelling geplaatst, mijn schat nam het menu van de dag, bestaand uit een patatje stoofvlees en een frikandel met uien en ketchup.
Ikzelf, meer aanhanger van de traditionele maaltijd, nam een berenlul en een patatje oorlog.
Het duurde niet te lang dat onze delicatessen klaar waren.Een minpuntje was wel dat we zelf onze bestelling aan de balie moesten ophalen, i.p.v dat het aan het tafeltje werd bezorgd.
Maar goed een kniesoor.
Want eenmaal aan het eten geslagen kwamen we steeds meer in vervoering. Alles was perfect op temperatuur. Zelfs de berenlul, waar, zo als je weet, veel mee kan misgaan was perfect.
De uitjes bij de frikandel waren mooi fijn gesneden en niet te grof.
Maar het hoogtepunt was toch het patatje stoofvlees, Frietje Haché zoals we hier zeggen. Zelden zo'n hoeveelheid vlees gezien op een patatje. Ik keek m'n ogen uit. Je zag de patat amper meer. Zelden zoiets gezien.
Dat het iets aan de prijzige kant was maakte niet uit. Want dit was een voorrecht om mee te maken.
De bediening was ook al perfect. Ze sleepten zelfs de naast ons leegstaande plastic stoeltjes naar binnen, terwijl we nog aan het eten waren. Alles om ons op het gemak te stellen.

Na de Tigo is het wel uniek dat je in dezelfde plaats een even hoog niveau treft bij een cafetaria.

Net als bij de Tigo een dikke 8. Ik ben nog aan het bijkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-07-2012 03:07:04 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 02:47:23 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114258051
Komt me bekend voor tong. :D

Blijven leuk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_114258065
Godver.... iets met bier op mijn scherm :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_114258363
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:47 schreef popolon het volgende:
Komt me bekend voor tong. :D

Blijven leuk.
Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijn 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 04:17:12 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_114258490
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 03:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kan idd nooit zo snel typen, dus moeten wel copy-paste'jes zijn 8-)
Ik wilde doorgaan in het vorige topic. Dat stond echter in REV. Een forum dat dicht is. Ik kon niet meer in het topic. Heb in Feedback een topic geopend of iemand me kon helpen dwz hem verplaatsen naar CUL en het topic daar heropenen. Een paar dagen geprobeerd. Geen respons. Toen dacht ik, open ik een nieuwe en verplaats de recensies naar dat topic. Kon ik ze ook nog mooi achter elkaar zetten in afwachting van een nieuwe recencie. Het vorige topic is van 5 jaar geleden. Dus genoeg nieuwe users die ze nog niet kent. Nogmaals vers visvoer is in aantocht. :)

pi_114258512
^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 juli 2012 @ 08:50:22 #11
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114259486
:')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 16 juli 2012 @ 12:19:23 #12
14505 OProg
A Life in Music
pi_114264383
Geweldig. ^O^
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 16 juli 2012 @ 16:41:01 #13
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114275412
het kwam me al zo bekend voor :')

we hadden 'm best ff voor je willen halen tong :*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Miss SHO maandag 16 juli 2012 @ 16:49:45 #14
22592 crew  Ole
pi_114275788
Is er inmiddels nog nieuwe horeca in Bommel?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_114277607
Doe je ook de traiteur?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:32:57 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_114279948
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef shmoopy het volgende:
Doe je ook de traiteur?
Goed idee. Maar of het een voldoende wordt ;) :D

Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:35:15 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_114280014
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Ole het volgende:
Is er inmiddels nog nieuwe horeca in Bommel?
We kunnen sinds kort wokkelen.

En De Verdraagzaamheid deed bij Herman de Blijker mee aan een wedstrijd met andere slechtlopende restaurants.

maandag 16 juli 2012 @ 18:39:54 #18
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114280182
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goed idee. Maar of het een voldoende wordt ;) :D

hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2012 @ 18:41:53 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_114280252
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hangt er van af, is 'ie een beetje sexy?
Volgens shmoopy is het best wel een lekker ding. Maar of ie kan koken ? :D

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 23:42:02 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114297929
:D _O- _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:37:26 #21
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114323639
tong thuisbezorgd ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 19:37:25 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_114328251
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef chufi het volgende:
tong thuisbezorgd ...
Voor al uw dameswensen.

Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 21:28:06 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_114334303
Ik krijg trek van dit topic :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:49:43 #24
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114335335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Voor al uw dameswensen.

Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 15:55:55 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_114366935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef chufi het volgende:

[..]

Tong op culinaire excursie langs de 3 sterren snackbars van Nederland (alleen op uitnodiging natuurlijk)
En zonder camera's

woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:07 #26
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114371586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

En zonder camera's

En alleen daar, waar een echte Rob Geus sticker op de deur geplakt is
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 05:25:08 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_114400728
Shoarma-zaak Ramses

De buitenkant van Ramses zag er leuk en kleurrijk uit. Alles in de nationale kleuren van Egypte.
Dat was al een lokkertje om naar binnen te stappen. Maar ook mooie, felle oranje neonlichten voor het raam en een knipperlichtend bordje op de deur dat duidelijk maakte dat ze open waren.
Mooie service. Want voor hetzelfde geld sta je voor een gesloten deur en sta je als Jan met de korte achternaam aan een dichte deur te trekken. Dat is hetzelfde als dat het alarm afgaat bij het verlaten van de HEMA. Je zal zeggen dat is me worst. Maar toch ga je blozen.

Bij binnenkomst een grapje maken kan het ijs breken dacht ik. 'Wat Shaffie vandaag Ramses ?' werd echter niet begrepen. 'Ik Ali.' Daar sta je dan met je mond vol tanden. Maar goed, die tanden zou ik nog hard nodig hebben. Ik wachtte rustig mijn beurt af, er was immers nog een klant voor me. Die klant bleek echter Gekke Fritsie te zijn. Een soort mascotte van de zaak. Fritsie bestelde nooit iets, zat op een kruk in de hoek en vertelde al 10 jaar dezelfde grap aan de klanten. Iets met gehakt maken van Egyptenaren. Ik begreep er niks van, maar lachte hardop. Fritsie was weer tevreden. Fritsie zorgde voor de vrolijke noot in de zaak. En werd getollereerd door Ali.
Daar scoorde Ali, die zowel eigenaar als kok bleek te zijn, gelijk punten mee. Dat toonde zijn gastvrijheid. Ali was al even vriendelijk als Gekke Fritsie. Heel anders dan je van een Egyptenaar zou verwachten de laatste tijd. Ik voelde me gelijk op m'n gemak.

Ik bestelde een shoarmaschotel en een flesje Cola. De bestelling werd netjes genoteerd, opdat er niks mis kon gaan. Het zijn kleine details, maar dat maakt nu juist het onderscheid.
Ik ging aan een tafeltje zitten met mooie plastic bloemen en een bakje water. Je weet immers nooit wie er met zijn handen gaat eten, er zijn zoveel buitenlanders hier momenteel.
Het was brandschoon. Dat heb ik in andere zaken wel eens anders meegemaakt. Ik zag aan de muur een certificaat hangen. Ik dacht dat het een hygiëne-certificaat was, maar bleek het strikdiploma van zijn dochtertje te zijn. Dat vond ik zo lief en sympathiek. Ik ging me steeds meer op m'n gemak voelen.

Ali kwam persoonlijk de shoarmaschotel serveren. Met een glimlach werd ik bediend. 'Eet uw smakelijks meneer, dat uw het maar lekker zalt vinden.' Waar vind je die beleefdheid tegenwoordig nog ? De eerste hap is altijd het belangrijkst en die was heerlijk. De champion was lekker knisperig, het shoarmavlees perfect op temperatuur en goed gekruid. De saus maakte het af. Dat kon niet meer misgaan dacht ik. De ansjovis deed zijn werk ook goed. Mijn smaakpapillen werden gestreeld alsof André Riéu de maaltijd er per strijkstok inwalste.
Maar het cruciale moest nog komen, de patatjes. Die kunnen zo'n schotel verpesten. Een echte test voor Ali. Te slap, te hard, te koud, te flauw, alles is mogelijk. Ik was dan ook opgelucht dat de patatjes ook echte patatjes waren. Je zou ze bijna op z'n Belgisch frietjes gaan noemen.
Maar patatjes klinkt internationaler, heeft meer allure. Bij frietjes denk je al snel aan 'Frietkot Kees Kroket'

Deze zaak hàd internationale allure. Alles klopte. Vanaf de binnenkomst tot het afrekenen.
'Heeft het uw gesmaakt meneer ? Wilt u misschien ook nog een pepermunnetje voor de adem ?'
Nou ja zeg, dat kon er nog wel bij. Ali was oprecht bang dat ik uit m'n mond zou stinken. Weer zo lief. Het afrekenen ging ook in een aimabele sfeer. 'Tot de volgende keer meneer.'
En die volgende keer komt er zeker. Ali verdient zelf een diploma, naast die van zijn dochter.
En Fritsie ? Fritsie was in afwachting van de volgende klant, zijn repertoire was wat dat betreft onbeperkt.

Ramses krijgt een dikke 9 van me.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 19-07-2012 07:05:56 ]
pi_114401196
_O- _O_ :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_114402520
Geniaal Tong, klinkt als een topzaak :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:06:16 #30
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114421467
Hoe zit het met de gang van het genuttigde door het spijsverteringskanaal? Zijn daar nog verschillen te zien of opmerkelijkheden die het cijfer positief dan wel negatief zouden kunnen doen veranderen?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 19:21:35 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_114427225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe zit het met de gang van het genuttigde door het spijsverteringskanaal? Zijn daar nog verschillen te zien of opmerkelijkheden die het cijfer positief dan wel negatief zouden kunnen doen veranderen?
Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.

donderdag 19 juli 2012 @ 19:22:37 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_114427265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is ter controle van de gemeente-reinigingsdienst.

Een erg correct neutraal antwoord
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juli 2012 @ 19:31:48 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_114427694
_O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 20:05:02 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_114429330
Leuk, ik zou er zo naar toe gaan :)
niet zo tof doen
pi_114433466
Wat is het verschil tussen cafetaria en snackbar?
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2012 @ 23:53:14 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_114442655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Freak188 het volgende:
Wat is het verschil tussen cafetaria en snackbar?
Imca Marina

Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 00:51:49 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114445339
Ga je nog kibbeling testen Tong? Waar moeten we zijn voor de allerbeste?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 00:56:50 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_114445530
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef yvonne het volgende:
Ga je nog kibbeling testen Tong? Waar moeten we zijn voor de allerbeste?
Lees het morgen maar op je gemak door. Dan kom je visboer Duijtz tegen. :)

pi_114445666
Goed topic Tong. Leuke schrijfstijl, goede omschrijving. Top! ^O^
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 01:26:29 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_114446540
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef plopkweker het volgende:
Goed topic Tong. Leuke schrijfstijl, goede omschrijving. Top! ^O^
:)

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 01:36:32 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_114446834
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef shmoopy het volgende:
Doe je ook de traiteur?
Hij is failliet. Serieus. :D

Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 10:26:47 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114451861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je jezelf weer moed ingedronken om stoer te komen doen ? Of heb je de restjes van de fles azijn opgedronken ?

Is er vandaag geen BNer overleden ? Je bent immers de Jeroen Krabbé van Fok!

:o
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_114452356
Gezelligheid hier w/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Admin vrijdag 20 juli 2012 @ 10:57:43 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114452865
Ik ga voor Duytz
Dinsdag markt in Zaltbommel?

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 11:46:58 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_114454706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
Ik ga voor Duytz
Dinsdag markt in Zaltbommel?
Ja; op dinsdag staat Jaap er. Zijn vrouw niet meer helaas. Die kan dat niet meer bijbenen.
Jaap doet nog steeds de kibbeling. Al 40 jaar. Op zaterdag doet zijn zoon Wilco het. Met veel personeel. Wilco heeft de zaak eigenlijk overgenomen. In 40 jaar is mijn moeder bevriend geraakt met ze. Vorige zomer is ze bij Jaap in Spakenburg op visite geweest, ze haalden haar op en brachten haar terug.
Als sportliefhebster was ze onder de indruk van het complex van de Ijsselmeervogels.
Ik heb mijn liefde voor sport met de kibbeling meegekregen. :)

Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 13:58:47 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_114460317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk. Zou bijna gaan geloven dat je het zelf geschreven hebt, alleen is bijna elke zin en elke woordkeuze en het gebrek aan taalfouten van je zo a-typisch dat het te doorzichtig is. ;)
Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 14:25:19 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_114461373
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Sjesus, lekker positief zeg. Jij zou een recensie toch juist moeten waarderen vinden lijkt me, als "culler" zijnde. Ik vind het juist leuk geschreven en twijfelde er geen seconde aan dat het zelf geschreven was.
:* Biertje ?

Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 14:30:20 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_114461573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

:* Biertje ?

Liever een wijntje ;)
niet zo tof doen
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:31:33 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114461627
Als jullie nou eens samen Hotel Tivoli gaan reviewen O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 juli 2012 @ 14:35:53 #50
22592 crew  Ole
pi_114461814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie nou eens samen Hotel Tivoli gaan reviewen O+.
Dat is een goed idee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:37:12 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114461864
Zaltbommel, daar wil je toch ten eerste helemaal niet gezien willen worden en ten derde al helegaar niks te eten willen moeten bestellen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')