SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
MarryMouse: Nee
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door m.k op 15-07-2012 01:06:06 ]Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik moet hiervan huilenquote:
Om je te troosten de post grafiek wat aangepast.quote:
Tien bitterballen voor jouquote:Op zondag 15 juli 2012 00:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Om je te troosten de post grafiek wat aangepast.
Neequote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, wat een boeiende dialoog hadden Esses en m.k. op het einde van het vorige topic
Neequote:
Duidelijkquote:
Ben aan het terugschakelen naar communiceren op het niveau van een kind, heb gemerkt dat dat goed werktquote:
Ja dat mag. Gewoon m.k schoppen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben aan het terugschakelen naar communiceren op het niveau van een kind, heb gemerkt dat dat goed werkt
m.k.quote:
Hij hoeft niet terug te schakelen. Reeds aangeleerde vaardighedenquote:
Of C4 uit abo hier heen rammen.quote:[..]
m.k.21 juli
Terug schakelen naar een reeds geleerde vaardigheidquote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Esses het volgende:
Hij hoeft niet terug te schakelen. Reeds aangeleerde vaardigheden
Je hebt nog steeds geen aan de reeds aangeleerde vaardigheden superieure vaardigheden laten zien...quote:Op zondag 15 juli 2012 01:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Terug schakelen naar een reeds geleerde vaardigheid
Wellusquote:Op zondag 15 juli 2012 01:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen aan de reeds aangeleerde vaardigheden superieure vaardigheden laten zien...
En nu denkt C4 dat ik meelees in abo.. Hell no. Nibb-it stuurde me netquote:Op zondag 15 juli 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
m.k. wees eens even lief![]()
C4 heeft vakantie dus laat zich hier niet heen trappen om de OP aan te passen
Je staat er in hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
m.k. wees eens even lief![]()
C4 heeft vakantie dus laat zich hier niet heen trappen om de OP aan te passen
o... mijn... god...quote:
nog steeds.quote:
Alweer?quote:
Laphroaig wat?quote:
10quote:
Dat had ik inderdaad nog door.quote:
quote:
Uhuquote:
Ik vroeg me juist af wat dat eerste deel betekendequote:
Merk. Islay als je wat specifiek geografisch wilt zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vroeg me juist af wat dat eerste deel betekende
Is dat een drankje dan dat laphroaig?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Merk. Islay als je wat specifiek geografisch wilt zijn.
kuttekop, bedoel die sex reclames op TV, zat een film met Clint Eastwood te kijkenquote:
Ah joh, je kijkt het graag.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
kuttekop, bedoel die sex reclames op TV, zat een film met Clint Eastwood te kijken
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Was het even vergeten,quote:
Thanksquote:Op zondag 15 juli 2012 02:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Was het even vergeten,
"Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience"
Jij wint ER
lowe? en toen was je zelf? 12?quote:
In Limburg niet hoorquote:
Yep.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef jaijai2 het volgende:
Trouwens, is de vaste gasten lijst kleiner geworden ??
moiquote:
Ja, niet actieve mensen willen er nog wel eens uit vliegen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef jaijai2 het volgende:
Trouwens, is de vaste gasten lijst kleiner geworden ??
Was jij nu serieus dat je een evt overstap zou gaan maken naar de KLu?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was jij nu serieus dat je een evt overstap zou gaan maken naar de KLu?
Goed gedacht.quote:
Ik schrok al bij de gedachte dat jij bij dat zooitje ongeregeld zou gaan werkenquote:
dan eerder luchtdebiel...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik schrok al bij de gedachte dat jij bij dat zooitje ongeregeld zou gaan werken
quote:
In jouw tijd?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
tegenwoordig is dat wat gemakkelijker daar in te stromen, in "mijn tijd" een stukje lastiger
Aangewezen????quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Esses het volgende:
[..]
In jouw tijd?Je werd aangewezen man... wat was daar nu zo moeilijk aan ;P
Oh vrijwillig mag ook :pquote:
Juist ja, aangewezen voor de Luchtmacht, LB, toen vrijwillig de eerste lichting LMB gedaan en geslaagdquote:
Nee nee, hij ging echt vrijwillig zegtie net toch.quote:
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren jaquote:Op zondag 15 juli 2012 11:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, hij ging echt vrijwillig zegtie net toch.
Een mooie blauwe heli.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Jij zag de uncle sam poster en ging toch vrijwillig, dat zei je net...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren ja
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een mooie blauwe heli.Zoiets ja, maar er zat wel een rood en groen lampje in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Uitverkoren en goedgekeurd idd om in dat mooie Regiment te mogen dienenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja.. Jij zag de uncle sam poster en ging toch vrijwillig, dat zei je net...
Met of zonder explosie-enkelband. Wegrennen, buiten het hek en boem.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitverkoren en goedgekeurd idd om in dat mooie Regiment te mogen dienen
Zo erg was het nu ook weer nietquote:Op zondag 15 juli 2012 11:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Met of zonder explosie-enkelband. Wegrennen, buiten het hek en boem.
kon toch.quote:
Dus jij bent die legendarische spionquote:Op zondag 15 juli 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat wel mooi was was dat er van alles tussen zat. kader bestond uit KCT en Mariniers, en ook deels gewoon Painf.
Wij, de recruten, waren ook een mix van van alles en nog wat, van oud-marinier, KCT, Legioen, Jungle Commando Ronny Brunswijk, tot universtitair geschoolde lieden, havisten, mavisten, LBO, ex-dienstplichtigen etc etc. Van Iraniër tot kaaskop.
niet?quote:
Daar heb je het engels al ^^quote:
Ik geen Muhktar heten, ik andere naam hebben!quote:
En je weet ook niets van kernbommen?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geen Muhktar heten, ik andere naam hebben!
Hobbymatig, ja. Dankzijn mijn infiltrasie bij de KLu LB op Volkel.quote:
foei.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hobbymatig, ja. Dankzijn mijn infiltrasie bij de KLu LB op Volkel.
Jungle Commandoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat wel mooi was was dat er van alles tussen zat. kader bestond uit KCT en Mariniers, en ook deels gewoon Painf.
Wij, de recruten, waren ook een mix van van alles en nog wat, van oud-marinier, KCT, Legioen, Jungle Commando Ronny Brunswijk, tot universtitair geschoolde lieden, havisten, mavisten, LBO, ex-dienstplichtigen etc etc. Van Iraniër tot kaaskop.
Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zegquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Moet jij niet trainen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Een typ cursus kan heel zwaar zijnquote:
goedzoquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo jaeerst even liter kilo kwark tjappen
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon nietquote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Een typ cursus kan heel zwaar zijn
[..]
goedzo
Dat is jouw interpretatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon niet
Mogguhquote:
Spierpijn verzorgen voor morgen.quote:
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Moguh. Dr lag dr vanacht hier een zn chick aan te duwen, allemachtig
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Esses het volgende:
[..]
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.
Hij is homo. Je hebt geen broertje. Hij heeft geen chick. ?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.
homoquote:
Dus jij mag de 'chicks' hebben hoorquote:
Nah..quote:
Whehequote:Op zondag 15 juli 2012 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zeg
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederlandquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
WheheHeeft die kerel het ver weten te schoppen, weet je dat toevallig ??
Waar staat dat filmpje ergens?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederland
Je zal hem toch niet herkennenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar staat dat filmpje ergens?
Overigens is het Junglecommando wel een gevalletje apart. Die waren niet vies van een lijntje meer of minder, zeg maar.
Sterkte.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:49 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond voor het eerst in hele lange tijd met de trein naar DH
Niet janken. Boek mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:49 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond voor het eerst in hele lange tijd met de trein naar DH
kan ook.quote:
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Duh. En eerste klas zodat je niet tussen de stinkende studenten zit.
Als er een (1) stinkende student in de eerste klas zit kan hij er dus niet tussen zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoor
Maar wie zegt dat ik niet heel erg stink?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als er een (1) stinkende student in de eerste klas zit kan hij er dus niet tussen zitten.
Ik dacht dat ik dat in meer of mindere mate al schreef. Maar als hij er tussen wil zitten heb je er minstens twee nodig.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik niet heel erg stink?
Dus jij was die stinkerd!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoor
Slecht voor de huid. Slecht voor de keuken hygiënequote:
Niet dus. Ik stink in dolby surroundquote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat in meer of mindere mate al schreef. Maar als hij er tussen wil zitten heb je er minstens twee nodig.
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?quote:
Welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?
Its Giant Wijnand!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
There's something in the woods
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?
Volgens de onderzoekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn Bigfoots lang niet altijd groot!Soms zijn ze zelfs veel kleiner dan mensen.
Nee joh het is gedegen onderzoekquote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.
Maar niemand had een camera mee zekerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
HOLY FUCK IEDEREEN IN DAT DORP HEEFT BIGFOOT GEZIEN
Zoals veel programma's dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.
hij tikte de 140 aan in de bebouwde kom netquote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Esses het volgende:
Ja... Je begrijpt het niet, die jongen is zijn rijbewijs al kwijt.
Dat is easy man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hij tikte de 140 aan in de bebouwde kom net
Als de weg maar lang genoeg is zonder heuvels.quote:
heuvels zijn voor mij ook killing jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Als de weg maar lang genoeg is zonder heuvels.
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.quote:
Dan is die hele vierdaagse gewoon bijzaakquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.![]()
Blister Galore..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan is die hele vierdaagse gewoon bijzaak
Jup.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Is die Nijmeegse nou net zoiets als pinkpop? vol voordat je er ook maar aan denkt om in te schrijven
Kennedy mars ook?quote:
onbekendquote:
Zou heel goed kunnen dat het daardoor bij me opkwam jaquote:
Ok, ik kende het alleen van naamquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Schild het volgende:
Ligt eraan welke Kennedymars, zijn denk ik wel 20 plaatsen waar een Kennedymars is.
Grizzly tank: High speed, low drag.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat het daardoor bij me opkwam ja![]()
Voorbeeld?
Ja daar ken ik het vanquote:
quote:
Correct, heb ik helemaal suf gespeeld dat spel!quote:
Zo maken ze spellen niet meer, Tiberian sun was het eind van dat tijdperk denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, heb ik helemaal suf gespeeld dat spel!
Ennuh, kan tegenwoordig ook weer online mbv Tunngle
Jammer is dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo maken ze spellen niet meer, Tiberian sun was het eind van dat tijdperk denk ik.
Zeer zeker.quote:
Ssstquote:
kooswerkloos uithangenquote:
u ook?quote:
Nerdquote:
Die lui sporen gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.![]()
Hahahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
(PAINT) Nijmeegse 4 Daagse Wandelaar #2
1nachtje Boogtent gaat lukken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Appelhof zeker...
Ze hebben iig boogtenten...![]()
[ afbeelding ]
Shit. Op de appelhof ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1nachtje Boogtent gaat lukken.
Ga met een vriend even bij ze vriendin langs. Geen zin, zelfs ik voel me te oud :p
Scheelt jou toch werk :pquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef jankaas020 het volgende:
Verdomme, spreek ik af om wat los te koppelen op het werk, kom ik aan, is het al gedaan.
Kost me wel heen en weer rijden en 2 uur van m'n (gekregen) vrije dag.quote:
Puur uit interresse: is dit per straf of kan je vgb ook worden ingetrokken na 3x2 maanden cel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:05 schreef Esses het volgende:
Mbt dat: maximaal 6 maanden cel of 240 uur dienstverlening
Mis met deze regen me bilaminaat welquote:
Een opeenstapeling KAN ook. Mits je je gedrag niet voldoende aangepast hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Puur uit interresse: is dit per straf of kan je vgb ook worden ingetrokken na 3x2 maanden cel?
Spatwater ownz.quote:
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat makenquote:
Eikel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat maken
Vooral dat zijnquote:
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat maken
Ik wel, maar ik ben dan ook een eikel der eerste klassequote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.
Daarom aangifte. Ligt wel aan de situatie, kan de auto echt niet uitwijken= jammer dan. Elke andere optie = aangifte.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook een eikel der eerste klasse
Waarvan wil jij aangifte doen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.
Nouja, ik kan wel iets bedenken... Maar of dat zozeer een positieve vervolging gaat opleveren. Betwijfel ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klagen bij mama dat hij een nat pak heb
Mooi, dan kan ik doorgaan met mijn eikel praktijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel iets bedenken... Maar of dat zozeer een positieve vervolging gaat opleveren. Betwijfel ik.
vernielingquote:
ja, en dan geef je een kentekenplaat door, wat nu als jij ruzie heb met de over buurman?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vernieling
Vernieling = zeiknat betekend meestal dat je broek doorweekt is en daar zit mn telefoon in, ik ga er voor het gemak vanuit dat die het niet overleefd.
Mwoah, betwijfel of jouw telefoon het begeeft. Maar dat is wel heul erg ver gezocht. Ik als automobilist kom daar wel onderuit.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vernieling
Vernieling = zeiknat betekend meestal dat je broek doorweekt is en daar zit mn telefoon in, ik ga er voor het gemak vanuit dat die het niet overleefd.
En wat nou als het bij jou gebeurt en je moet nog een hele dag werken in je natte kloffie?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik doorgaan met mijn eikel praktijken
Ik ga nooit op de fiets, en loop in mijn pendek, dus geen schadequote:Op maandag 16 juli 2012 18:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat nou als het bij jou gebeurt en je moet nog een hele dag werken in je natte kloffie?
En niet aankomen met: Jaa bij lmb deden we het ook.
Dan kom ik wel achter je adresquote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, en dan geef je een kentekenplaat door, wat nu als jij ruzie heb met de over buurman?
Je kan me dus geen fuck maken
en nu serieus? Denk dat niemand het heel erg fijn vind als het gebeurt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga nooit op de fiets, en loop in mijn pendek, dus geen schade
En dan trommel je gelijk een paar andere pinda's op? Trakteer ik ze wel op soto madura, heb jij het nakijkenquote:
En als ik daar achter kom is het ook de laatste keer dat jij achter een adres komt.quote:
Snelle jelle jijquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef m.k het volgende:
Mocht er iemand dat bij mij willen proberen, prima maar kijk niet raar op als je een fiets door je vooruit krijgt
is mij wel eens gebeurd, kon er wel om lachen. En, 1 groot voordeel, m'n kleren hoefde ik niet meer te wassen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en nu serieus? Denk dat niemand het heel erg fijn vind als het gebeurt.
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snelle jelle jij
Gooi jij een fiets met 80km/p uur?
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan trommel je gelijk een paar andere pinda's op? Trakteer ik ze wel op soto madura, heb jij het nakijken
preciesquote:
Niet aangehouden voor vernieling?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.
Tot je zag dat het oom agent wasquote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.
Moet oom agent lekker zelf weten, niet in deze straat met deze hoeveelheid kleine kinderenquote:
Haha, en hoe ga jij dat doen? :p en nee ik kan even niet bij msn. :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
En als ik daar achter kom is het ook de laatste keer dat jij achter een adres komt.
Ik denk dat de betrokkene die het kenteken voor jou gaat natrekken wel weet hoe ik daar achter ga komenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, en hoe ga jij dat doen? :p en nee ik kan even niet bij msn. :p
Nee hoor. Als je denkt dat het via diegene gaat heb je het misquote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokkene die het kenteken voor jou gaat natrekken wel weet hoe ik daar achter ga komen
Ik heb nog geheel geen persoon in mijn gedachten. Dat is ook niet noodzakelijk. Dat doet het systeem wel voor mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je denkt dat het via diegene gaat heb je het mis
Hebben we het nog wel een keer over :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb nog geheel geen persoon in mijn gedachten. Dat is ook niet noodzakelijk. Dat doet het systeem wel voor mij.
Twintig euro bij de kringloopquote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens een computer (desktop) bestellen
Goed genoeg voor administratieve zaken.quote:
Hoezo? Ik hoor enige twijfel :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel een keer over :p
Mietje.quote:
Verzuip zequote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
Groeten uit een nat Haarlem genietend van een goed glas whisky.
De afwas staat in de keuken.quote:
Ik heb zwembandjes bij me.quote:
*kijkt in de keuken* Oh?quote:
Nee, niet geweest ook (A)quote:
Witte broek?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
goedenavond. Mijn jas is waterdicht, maar mijn broek bleek dat niet te zijn.
Noop, blauwe spijkerbroek.quote:
Ik ga er niet vanuitquote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes sir. Ga je lekker falen morgen?
falen voor?quote:
valt dus meequote:
sportkeuring?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |