Nee joh het is gedegen onderzoekquote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.
Maar niemand had een camera mee zekerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
HOLY FUCK IEDEREEN IN DAT DORP HEEFT BIGFOOT GEZIEN
Zoals veel programma's dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.
hij tikte de 140 aan in de bebouwde kom netquote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Esses het volgende:
Ja... Je begrijpt het niet, die jongen is zijn rijbewijs al kwijt.
Dat is easy man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hij tikte de 140 aan in de bebouwde kom net
Als de weg maar lang genoeg is zonder heuvels.quote:
heuvels zijn voor mij ook killing jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Als de weg maar lang genoeg is zonder heuvels.
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.quote:
Dan is die hele vierdaagse gewoon bijzaakquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.![]()
Blister Galore..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan is die hele vierdaagse gewoon bijzaak
Jup.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Is die Nijmeegse nou net zoiets als pinkpop? vol voordat je er ook maar aan denkt om in te schrijven
Kennedy mars ook?quote:
onbekendquote:
Zou heel goed kunnen dat het daardoor bij me opkwam jaquote:
Ok, ik kende het alleen van naamquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Schild het volgende:
Ligt eraan welke Kennedymars, zijn denk ik wel 20 plaatsen waar een Kennedymars is.
Grizzly tank: High speed, low drag.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat het daardoor bij me opkwam ja![]()
Voorbeeld?
Ja daar ken ik het vanquote:
quote:
Correct, heb ik helemaal suf gespeeld dat spel!quote:
Zo maken ze spellen niet meer, Tiberian sun was het eind van dat tijdperk denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, heb ik helemaal suf gespeeld dat spel!
Ennuh, kan tegenwoordig ook weer online mbv Tunngle
Jammer is dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo maken ze spellen niet meer, Tiberian sun was het eind van dat tijdperk denk ik.
Zeer zeker.quote:
Ssstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |