kooswerkloos uithangenquote:
u ook?quote:
Nerdquote:
Die lui sporen gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je van die Deense lui gehoord die vandaag zijn aangekomen? Zijn vanuit Denemarken ff komen lopen (650 km), morgen rustdagje en dan nog even de vierdaagse lopen.![]()
Hahahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
(PAINT) Nijmeegse 4 Daagse Wandelaar #2
1nachtje Boogtent gaat lukken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Appelhof zeker...
Ze hebben iig boogtenten...![]()
[ afbeelding ]
Shit. Op de appelhof ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1nachtje Boogtent gaat lukken.
Ga met een vriend even bij ze vriendin langs. Geen zin, zelfs ik voel me te oud :p
Scheelt jou toch werk :pquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef jankaas020 het volgende:
Verdomme, spreek ik af om wat los te koppelen op het werk, kom ik aan, is het al gedaan.
Kost me wel heen en weer rijden en 2 uur van m'n (gekregen) vrije dag.quote:
Puur uit interresse: is dit per straf of kan je vgb ook worden ingetrokken na 3x2 maanden cel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:05 schreef Esses het volgende:
Mbt dat: maximaal 6 maanden cel of 240 uur dienstverlening
Mis met deze regen me bilaminaat welquote:
Een opeenstapeling KAN ook. Mits je je gedrag niet voldoende aangepast hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Puur uit interresse: is dit per straf of kan je vgb ook worden ingetrokken na 3x2 maanden cel?
Spatwater ownz.quote:
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat makenquote:
Eikel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat maken
Vooral dat zijnquote:
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, heerlijk met de auto door plassen rijden en fietsers en voetgangers zeiknat maken
Ik wel, maar ik ben dan ook een eikel der eerste klassequote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.
Daarom aangifte. Ligt wel aan de situatie, kan de auto echt niet uitwijken= jammer dan. Elke andere optie = aangifte.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook een eikel der eerste klasse
Waarvan wil jij aangifte doen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kenteken opschrijven en je hebt een aangifte aan je broek. Ik vind dat geen geintjes.
Nouja, ik kan wel iets bedenken... Maar of dat zozeer een positieve vervolging gaat opleveren. Betwijfel ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klagen bij mama dat hij een nat pak heb
Mooi, dan kan ik doorgaan met mijn eikel praktijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel iets bedenken... Maar of dat zozeer een positieve vervolging gaat opleveren. Betwijfel ik.
vernielingquote:
ja, en dan geef je een kentekenplaat door, wat nu als jij ruzie heb met de over buurman?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vernieling
Vernieling = zeiknat betekend meestal dat je broek doorweekt is en daar zit mn telefoon in, ik ga er voor het gemak vanuit dat die het niet overleefd.
Mwoah, betwijfel of jouw telefoon het begeeft. Maar dat is wel heul erg ver gezocht. Ik als automobilist kom daar wel onderuit.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vernieling
Vernieling = zeiknat betekend meestal dat je broek doorweekt is en daar zit mn telefoon in, ik ga er voor het gemak vanuit dat die het niet overleefd.
En wat nou als het bij jou gebeurt en je moet nog een hele dag werken in je natte kloffie?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik doorgaan met mijn eikel praktijken
Ik ga nooit op de fiets, en loop in mijn pendek, dus geen schadequote:Op maandag 16 juli 2012 18:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat nou als het bij jou gebeurt en je moet nog een hele dag werken in je natte kloffie?
En niet aankomen met: Jaa bij lmb deden we het ook.
Dan kom ik wel achter je adresquote:Op maandag 16 juli 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, en dan geef je een kentekenplaat door, wat nu als jij ruzie heb met de over buurman?
Je kan me dus geen fuck maken
en nu serieus? Denk dat niemand het heel erg fijn vind als het gebeurt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga nooit op de fiets, en loop in mijn pendek, dus geen schade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |