En als ik daar achter kom is het ook de laatste keer dat jij achter een adres komt.quote:
Snelle jelle jijquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef m.k het volgende:
Mocht er iemand dat bij mij willen proberen, prima maar kijk niet raar op als je een fiets door je vooruit krijgt
is mij wel eens gebeurd, kon er wel om lachen. En, 1 groot voordeel, m'n kleren hoefde ik niet meer te wassen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en nu serieus? Denk dat niemand het heel erg fijn vind als het gebeurt.
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snelle jelle jij
Gooi jij een fiets met 80km/p uur?
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan trommel je gelijk een paar andere pinda's op? Trakteer ik ze wel op soto madura, heb jij het nakijken
preciesquote:
Niet aangehouden voor vernieling?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.
Tot je zag dat het oom agent wasquote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Meestal zie je dat soort lui wel aankomen, heb dat ook een keer bijna gedaan bij iemand die met 80 door mijn straat reed.
Moet oom agent lekker zelf weten, niet in deze straat met deze hoeveelheid kleine kinderenquote:
Haha, en hoe ga jij dat doen? :p en nee ik kan even niet bij msn. :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
En als ik daar achter kom is het ook de laatste keer dat jij achter een adres komt.
Ik denk dat de betrokkene die het kenteken voor jou gaat natrekken wel weet hoe ik daar achter ga komenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, en hoe ga jij dat doen? :p en nee ik kan even niet bij msn. :p
Nee hoor. Als je denkt dat het via diegene gaat heb je het misquote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokkene die het kenteken voor jou gaat natrekken wel weet hoe ik daar achter ga komen
Ik heb nog geheel geen persoon in mijn gedachten. Dat is ook niet noodzakelijk. Dat doet het systeem wel voor mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je denkt dat het via diegene gaat heb je het mis
Hebben we het nog wel een keer over :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb nog geheel geen persoon in mijn gedachten. Dat is ook niet noodzakelijk. Dat doet het systeem wel voor mij.
Twintig euro bij de kringloopquote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks maar eens een computer (desktop) bestellen
Goed genoeg voor administratieve zaken.quote:
Hoezo? Ik hoor enige twijfel :pquote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel een keer over :p
Mietje.quote:
Verzuip zequote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
Groeten uit een nat Haarlem genietend van een goed glas whisky.
De afwas staat in de keuken.quote:
Ik heb zwembandjes bij me.quote:
*kijkt in de keuken* Oh?quote:
Nee, niet geweest ook (A)quote:
Witte broek?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
goedenavond. Mijn jas is waterdicht, maar mijn broek bleek dat niet te zijn.
Noop, blauwe spijkerbroek.quote:
Ik ga er niet vanuitquote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes sir. Ga je lekker falen morgen?
falen voor?quote:
valt dus meequote:
sportkeuring?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |