In jouw tijd?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
tegenwoordig is dat wat gemakkelijker daar in te stromen, in "mijn tijd" een stukje lastiger
Aangewezen????quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Esses het volgende:
[..]
In jouw tijd?Je werd aangewezen man... wat was daar nu zo moeilijk aan ;P
Oh vrijwillig mag ook :pquote:
Juist ja, aangewezen voor de Luchtmacht, LB, toen vrijwillig de eerste lichting LMB gedaan en geslaagdquote:
Nee nee, hij ging echt vrijwillig zegtie net toch.quote:
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren jaquote:Op zondag 15 juli 2012 11:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, hij ging echt vrijwillig zegtie net toch.
Een mooie blauwe heli.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Jij zag de uncle sam poster en ging toch vrijwillig, dat zei je net...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vanwege die reclame spotjes met heli's die er niet waren ja
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een mooie blauwe heli.Zoiets ja, maar er zat wel een rood en groen lampje in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Uitverkoren en goedgekeurd idd om in dat mooie Regiment te mogen dienenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja.. Jij zag de uncle sam poster en ging toch vrijwillig, dat zei je net...
Met of zonder explosie-enkelband. Wegrennen, buiten het hek en boem.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitverkoren en goedgekeurd idd om in dat mooie Regiment te mogen dienen
Zo erg was het nu ook weer nietquote:Op zondag 15 juli 2012 11:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Met of zonder explosie-enkelband. Wegrennen, buiten het hek en boem.
kon toch.quote:
Dus jij bent die legendarische spionquote:Op zondag 15 juli 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat wel mooi was was dat er van alles tussen zat. kader bestond uit KCT en Mariniers, en ook deels gewoon Painf.
Wij, de recruten, waren ook een mix van van alles en nog wat, van oud-marinier, KCT, Legioen, Jungle Commando Ronny Brunswijk, tot universtitair geschoolde lieden, havisten, mavisten, LBO, ex-dienstplichtigen etc etc. Van Iraniër tot kaaskop.
niet?quote:
Daar heb je het engels al ^^quote:
Ik geen Muhktar heten, ik andere naam hebben!quote:
En je weet ook niets van kernbommen?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geen Muhktar heten, ik andere naam hebben!
Hobbymatig, ja. Dankzijn mijn infiltrasie bij de KLu LB op Volkel.quote:
foei.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hobbymatig, ja. Dankzijn mijn infiltrasie bij de KLu LB op Volkel.
Jungle Commandoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat wel mooi was was dat er van alles tussen zat. kader bestond uit KCT en Mariniers, en ook deels gewoon Painf.
Wij, de recruten, waren ook een mix van van alles en nog wat, van oud-marinier, KCT, Legioen, Jungle Commando Ronny Brunswijk, tot universtitair geschoolde lieden, havisten, mavisten, LBO, ex-dienstplichtigen etc etc. Van Iraniër tot kaaskop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |