Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zegquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Moet jij niet trainen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Een typ cursus kan heel zwaar zijnquote:
goedzoquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo jaeerst even liter kilo kwark tjappen
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon nietquote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Een typ cursus kan heel zwaar zijn
[..]
goedzo
Dat is jouw interpretatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon niet
Mogguhquote:
Spierpijn verzorgen voor morgen.quote:
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Moguh. Dr lag dr vanacht hier een zn chick aan te duwen, allemachtig
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Esses het volgende:
[..]
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.
Hij is homo. Je hebt geen broertje. Hij heeft geen chick. ?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.
homoquote:
Dus jij mag de 'chicks' hebben hoorquote:
Nah..quote:
Whehequote:Op zondag 15 juli 2012 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zeg
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederlandquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
WheheHeeft die kerel het ver weten te schoppen, weet je dat toevallig ??
Waar staat dat filmpje ergens?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederland
Je zal hem toch niet herkennenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar staat dat filmpje ergens?
Overigens is het Junglecommando wel een gevalletje apart. Die waren niet vies van een lijntje meer of minder, zeg maar.
Sterkte.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:49 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond voor het eerst in hele lange tijd met de trein naar DH
Niet janken. Boek mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:49 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond voor het eerst in hele lange tijd met de trein naar DH
kan ook.quote:
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Duh. En eerste klas zodat je niet tussen de stinkende studenten zit.
Als er een (1) stinkende student in de eerste klas zit kan hij er dus niet tussen zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoor
Maar wie zegt dat ik niet heel erg stink?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als er een (1) stinkende student in de eerste klas zit kan hij er dus niet tussen zitten.
Ik dacht dat ik dat in meer of mindere mate al schreef. Maar als hij er tussen wil zitten heb je er minstens twee nodig.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik niet heel erg stink?
Dus jij was die stinkerd!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs als student zat ik gewoon eersteklas hoor
Slecht voor de huid. Slecht voor de keuken hygiënequote:
Niet dus. Ik stink in dolby surroundquote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat in meer of mindere mate al schreef. Maar als hij er tussen wil zitten heb je er minstens twee nodig.
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?quote:
Welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?
Its Giant Wijnand!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
There's something in the woods
Het is leuk leedvermaak maar meer ook niet, eigenlijk had ik d it programma eerder op SBS6 verwacht dan op DC.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet ward om te gaan kijken hoe kansloos dat is?
Volgens de onderzoekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn Bigfoots lang niet altijd groot!Soms zijn ze zelfs veel kleiner dan mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |