Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zegquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Moet jij niet trainen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jungle Commandoserieus???
Een typ cursus kan heel zwaar zijnquote:
goedzoquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo jaeerst even liter kilo kwark tjappen
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon nietquote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Een typ cursus kan heel zwaar zijn
[..]
goedzo
Dat is jouw interpretatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zure blauwe, jij snapt het jargon niet
Mogguhquote:
Spierpijn verzorgen voor morgen.quote:
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Moguh. Dr lag dr vanacht hier een zn chick aan te duwen, allemachtig
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Esses het volgende:
[..]
was mee gaan doen.. O wacht, je bent thaboel niet. Je duwt de chick van je broertje niet.
Hij is homo. Je hebt geen broertje. Hij heeft geen chick. ?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vrij onmogelijk om de chick van mijn broertje aan te duwen.
homoquote:
Dus jij mag de 'chicks' hebben hoorquote:
Nah..quote:
Whehequote:Op zondag 15 juli 2012 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Serieus, geen grap. Die Surinamer was er eentje zeg
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederlandquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
WheheHeeft die kerel het ver weten te schoppen, weet je dat toevallig ??
Waar staat dat filmpje ergens?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat filmpje over het beëdigen van die BLJ-ers komt er ook een Surinamer voorbij die bij mij in de AMO zat. De beste vent was opdat moment net 3maanden in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |