Als het apparaat uit komt ga ik het ook wel aanschaffen hoor. Vooral mijn vriendin zal daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:24 schreef DirtyDaniel het volgende:
Nou ik denk dat je dat toch wel onderschat,zat games. 3D shooters,racers,RPGs die voor het bedrag toch best wel grappig zijn. Voor de mensen die het niet zo breed hebben is dit ideaal denk ik.
Misschien moet je even op YT eens wat filmpjes bekijken over wat voor graphics mogelijk zijn met dat ding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:19 schreef SavageMM het volgende:
Echt gamen gaat er niet op lukken denk ik, tenzij je Coindozer een game noemt.
Emulatorsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Als deze OUYA ook gewoon emulators en alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
Video converter gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Als deze OUYA alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
quote:The Ouya team is working with XBMC to bring the open source media player and entertainment hub to the Android device.
Zou een vrij duur opgezette hoax zijn. Als je zit ook wat ze op facebook en twitter doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Eerste keer dat ik er van hoorde leek het me echt een hoax (nog steeds eigenlijk). Vooral vanwege dat bizar hoge sponsors bedrag dat ze hebben
Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Emulators![]()
Speel nu dan wel al bijv. Snes-spelletjes op m'n laptop met een controller, maar zoiets hoort toch eigenlijk op een groot tv-scherm.
Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.
Mwah, de echte spellen waren ook wel OK, maar goed, de mijne was omgebouwd dus dan is het sowieso niet echt een miskoop, want alle games waren gewoon 'gratis'...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)
De echte spellen interesseerden me niet zo (wat dat betreft beschouwde ik het ding als een miskoop), maar de emulators maakten heel veel goed.
Yup. Ik heb er namens FOK!games eentje besteld tijdens de Kickstarter-fase. We hebben twee controllers erbij besteld.quote:
quote:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Aether het volgende:
The big hardware update (and more)
[ afbeelding ]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...quote:Vreemd genoeg geen MicroSD aanlsuiting,zeker als je bedenkt dat AAA-spellen veel ruimte zullen nemen.Maar voor de rest wel OK
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Jij ook hier!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd zag!![]()
Ik heb 'm nog niet gekocht/gepre-ordered simpelweg omdat ik daar nog niet naar heb gekeken hoe en wat. Maar komen gaat die er vast wel.
Een die-hard gamer ben ik niet (hoewel nu een paar keer laptop op pc aangesloten gamen is toch wel geinig) dus opzich voor mij perfect.
Wat ik vooral interessant vind is de ontwikkeling van XBMC hiervoor. Op m'n telefoon met eveneens een Tegra 3 processor draait XBMC prima dus dat zal hierop helemaal goed moeten komen (omdat XBMC ontwikkelaars zich speciaal op de Ouya hebben gestort). Ofwel voor $120 / ¤93, ofwel Apple TV2 money voor een fijnere speler (XMBC) die naar - zo het er nu uitziet - wél 1080P goed ondersteunt.
Alleen al voor XBMC zou ik dit ding willen hebben. Dat je er een controller bijkrijgt en ook gericht op games is alleen maar mooi meegenomen. Tegra 3 is dan wel handig omdat hiervoor ook al een aantal games voor Android op zijn gericht.
Zou de UI die je ziet in de filmpjes e.d. een soort skin zijn zoals HTC's Sense of Samsung Touchwizz? Want hopelijk kun je die - indien nodig - ook omzeilen o.i.d. zodat je ook gewoon de standaard Android kunt gebruiken en standaard apps.
Ik ga 'ns kijken of en hoe ik dit ding ga kopen, 1 of 2 controllers (2 lijkt me weinig zinvol, plus dat is nog 'ns 30% bij op de prijs). Alleen nog zo láááng wachten...
[..]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.
[..]
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...
WTF,controller is groter dan de console zelf.quote:
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,controller is groter dan de console zelf.
Of ligt dat aan mij??![]()
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ligt aan de games of 2 controllers interessant zijn (uiteraard).
Want als er een aantal mooie games komen die 2 spelers aankunnen met dualscreen; dan neem ik 2 controllers. I.c.m. met onze 3D tv kunnen we dan met z'n tweeën beide fullscreen gamen![]()
En ach, hopelijk ondersteunt Ouya ook de gewone Android app (of na root; want Google Play wordt niet meegeleverd) en kun je er gewoon GTA 3 en VC opzetten![]()
Hopelijk gaan ze wel wat aan die 8GB opslaggeheugen doen...
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopen
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
USB, 2 port hub = winquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.
Raspberry Pi heeft zelfs een SD-slot!Kan niet zo zien of OUYA 1tje heeft
Kan kloppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
[..]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.
Ik weet niet of dat zo fijn gaat werken voor het installeren van apps/games.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
Ziet er mooi (klein) uit!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Aether het volgende:
Dev Consoles are shipping on time!
http://www.ouya.tv/dev-consoles-are-shipping-on-time/
[ afbeelding ]
Hey OUYAs,
Feast your eyes on this…
Our office OUYA – the latest prototype we’ve been putting through the paces every day (and most nights) as we jam toward shipping you our product.
Take a moment to reflect, and then keep reading. We have a lot to fill you in on.
HARDWARE
To the hundreds of developers who backed us through Kickstarter to get their hands on our advance dev consoles: Mark your calendars! On December 28, they leave the factory and should arrive within a couple of days (we’ve heard that Turkey and Russia might take a bit longer). Yes, we are shipping these to you on time, as promised.
[...]
Hier ook gewoon de zelfde naam (als op FOK!).quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook mijn username kunnen kiezen, dezelfde als op andere online gaming netwerken: NotoriousRoy
Snes 3.0quote:
quote:
XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Matty___ het volgende:
als er xbmc goed op draait is het wel de overweging waard
Zonder externe DTS-decoder (bijv. een receiver) zoals in ons geval moet je 'm lichtjes overclocken. Misschien ga ik dat nog wel eens doen, maar zonder dat kun je geen DTS afspelen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef Matty___ het volgende:
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.
Hopelijk komen er leuke titels voor uit; GTA 3 en VC zijn vast wel op een manier te spelen. Misschien krijgt Rockstar het nog voor elkaar om SA uit te krijgen voor Android/Ouya. Moeten er ook een aantal leuke multiplayer-games bij zitten; heb niet voor niets 2 controllers besteld.
En ach, voor een standaard Android stick betaal je ongeveer de helft (als je Ouya + 2 controllers neemt) en heb je niet alle aansluitingen, geen controllers, geen speciale XBMC-ontwikkeling en bovendien niet de mega-support die dit ding gaat krijgen. Ben benieuwd, jammer dat het nog minstens 3 maand wachten is...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Dit is gewoon onzin, geen reden om je geld aan te verspillen.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Dit is gewoon onzin, geen reden om je geld aan te verspillen.
Dus gewoon GTA 3 en VC spelen.quote:And, because OUYA is based on Android, any game or application that has been published to Android would be playable on OUYA directly through our store. That includes video and music streaming players, entertainment apps, and anything else you can think of.
Juist als je geen die hard gamer bent is dit ding interessant. Een échte gamer gaat voor een óf een Xbox, PS3 of game-PC. Dit ding is eigenlijk niets meer dan een Android-device met een gamers-insteek.quote:Op zondag 30 december 2012 16:20 schreef CafeRoker het volgende:
Nu ben ik geen diehard gamer, maar ik vind dit ding geweldig. De elegantie van de eenvoud.
Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.quote:Op maandag 31 december 2012 23:37 schreef zyntex het volgende:
Dit ding wordt echt master. Heb zelf niet gebackt want kijk het toch nog even aan. En koop hem wel van ebay of zo tegen die tijd.
Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.quote:Ik ben nu al een beetje aan het kijken of ik een leuke game kan maken voor me android device dus ik hoop dat je niet perse zo een dev kit ouya moet hebben om ervoor te ontwikkelen
quote:PlayJam werkt aan de GameStick, een op Android draaiende gameconsole die past in een usb-stick. De PlayStick draait Jelly Bean, kan bediend worden met elke bluetooth-hid-controller en verschijnt in april. Dan verschijnt ook de Ouya, een gelijksoortig platform.
PlayJam, een bedrijf dat zich richt op social games, kondigt de GameStick aan. Het apparaat past in een usb-stick. In de minibehuizing is een Amlogic 8726-MX processor verwerkt, aangevuld met 1GB ddr3-ram en 8GB flashgeheugen.
De stick draait Android 4.1 Jelly Bean, en kan verder overweg met wifi en bluetooth, wat wil zeggen dat muis en toetsenbord gebruikt kunnen worden om de GameStick te bedienen. Voor het besturen van games maakt PlayJam een eigen controller, al kan het apparaat ook overweg met andere hid-compatible controllers. Als de eigen controller van de GameStick gebruikt wordt, kan de stick zelf in de controller geplaatst worden, waarna het apparaat via bluetooth gekoppeld kan worden aan een beeldscherm. Er zouden al 200 games beschikbaar zijn die werken op de GameStick en PlayJam heeft contact met ruim 200 ontwikkelaars die games willen maken voor Android-platforms als GameStick.
De GameStick lijkt in zijn opzet erg op de Ouya, een apparaat dat in 2012 verscheen en in april 2013 op de markt komt. Dan hoopt PlayJam ook de GameStick te kunnen leveren. Waar de Ouya voor 99 dollar over de toonbank gaat, wil PlayJam de GameStick voor 79 dollar gaan leveren. Net als bij de Ouya hoopt PlayJam via Kickstarter geld en aandacht voor zijn miniconsole te krijgen. Het bedrijf hoopt in een maand tijd 100.000 dollar op te halen voor de ontwikkeling van de PlayStatick.
1GB ram: Checkquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.
[..]
Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.
De eerste 'kloon' is er ook: Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan opzich de kritiek van critici op de Ouya wel deels begrijpen (dat het niets meer is dan een Android device is aan de tv waar je ook een standaard Android telefoon/tablet voor kan gebruiken) maar dit slaat wel alles. Dit is gewoon een standaard stick i.c.m een zelf ontwikkelde controller.
(Plus filmpje lijkt wel héél erg op die van Ouya)
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
En kan iemand mij uitleggen wat XBMC inhoudt?
Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
En kan iemand mij uitleggen wat XBMC inhoudt?
Als de GPU hetzelfde is al die van de HTC One X; laten ze dan de .apk van die XBMC versie dan ook maar vrijmaken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef RobertNL het volgende:
Heeft XBMC al hardware playback op de Ouya? Heb er zelf nog niks over gelezen.
[..]
Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellen
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Aether het volgende:
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.
XBMC is een mediacenter beschikbaar voor diverse platforms: http://nl.wikipedia.org/wiki/XBMC
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
Lijkt me wel. Zoiets kan mijn iPad ook, een mediaspeler app met netwerkfunctionaliteit. Ongetwijfeld zijn er ook Android apps voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
XBMC, Plex, etc komen allemaal richting Ouya daarnaast zijn er nog meer apps die dit kunnen dus: Ja het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Bron: Ouya Facebookquote:Heads up: we are nearly out of OUYA consoles for delivery in April 2013, and about to announce more available at a later date. If you want to get an OUYA in April, you should buy it on or before Monday, February 4 at www.ouya.tv/buyouya
quote:Thank you for your pre-order.
USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke aansluitingen gaat het apparaat allemaal hebben?
Ik heb nog nergens iets over cloud gehoord i.c.m. Ouya dus ik denk niet dat het gaat worden. (Ook heb ik mijn twijfels over hoe dat lekker (soepel/lagvrij) gaat werken.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Xbox en Playstation hebben vaak grote opslag voor gaming.
Gaat dat bij de Ouya cloudgaming worden of moet je via een USB een externe hardeschijf aankoppelen?
Je kunt er geloof ik geen (micro)SD in mikken.
Beeld en geluid zijn tot nu toe (helaas) gelimiteerd tot HDMI. Je zult deze dus rechtstreeks aan je tv moeten aansluiten als je receiver geen HDMI heeft, wat overigens niet zo'n enorm probleem is voor de games, want ik denk niet dat ze die gaan uitbrengen met surround sound.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.
Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe XBMC gaat uitpakken op dit ding.
Lees er namelijk niets over. (Slingert Google aan).
Aangezien m'n Raspberry vrijwel alles afspeelt wat ik heb behalve DTS-audio (wat ook te fixen is d.m.v. overclocken) en deze het aardig doet, hoop ik toch wel dat de speciale XBMC-devolopers die zich op de Ouya richten goed werk gaan verrichten.
Bijvoorbeeld vloeiend in menu en probleemloos 1080P DTS-files. En ook het makkelijk kunnen weergeven van andere XBMC-skins en add-ons.
* Iemand91 slingert XBMC op Tegra 3 telefoon nog maar weer eens aan...
[..]
USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.
quote:Specifications:
Tegra3 quad-core processor
1GB RAM
8GB of internal flash storage
HDMI connection to the TV, with support for up to 1080p HD
WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth LE 4.0
USB 2.0 (one)
Wireless controller with standard controls (two analog sticks, d-pad, eight action buttons, a system button), a touchpad
Android 4.0
ETHERNET
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had.quote:$174.98 .. including shipping for $25.00
quote:Your order will be shipped to the address provided in April, 2013.
Backerquote:
bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Iemand91 het volgende:
Ik game nagenoeg nooit. Heb wel eens America's Army gedaan met een vriend op 2e pc, en dan op online server. Dat was wel lachen. Een dergelijk spel (met dual play) is wel iets wat ik graag zou willen, maar ik denk dat de hardware dat niet aan gaat kunnen.
Nog een leuke racegame en het is me wel best. Hoop vooral dat XBMC goed gaat worden; dus vloeind en stotterloos in principe alles afspelen.
Controller ziet er best nice uit:
[ afbeelding ]
Hackbarequote:Androidconsole Ouya in juni verkrijgbaar
HOOFDDORP - De hackbare Androidconsole Ouya zal vanaf juni te koop zijn via onder meer Amazon. Het apparaat kan ook aangeschaft worden via fysieke winkels.
Dit liet Ouya-oprichter Julie Uhrman weten tegenover the Wall Street Journal.
In hoeverre de Europese markt in de distributieplannen is opgenomen, is niet bekend. De Ouya komt overigens al eerder dan juni beschikbaar, onder meer voor wie het apparaat al tijdens de Kickstarter-periode voor een bepaald bedrag gesteund heeft.
Kickstarter is een crowdfundingwebsite waarbij geld opgehaald wordt aan de hand van een idee. Een deel van de projecten vindt uiteindelijk de weg naar de winkels.
Geďnteresseerden konden ook bij de Ouya een bepaald bedrag inleggen om bij een succesvolle crowdfunding zeker te zijn van een exemplaar. Zij krijgen hun spelcomputer in maart. De verkoopprijs ligt op 100 dollar voor de console, en 50 dollar voor een losse controller.
Console wel ja, maar die controllers zijn wel wat duur geworden inderdaad. Moet je wel natuurlijk wel beseffen dat er ook een touchpad bij inzit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:27 schreef RobertNL het volgende:
Controllers zijn retail wel duurder. (te duur?!)
Console heeft wel de nette prijs gehouden
Zeg dat wel, voor die prijs zou ik wel wat langer moeten nadenken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had.En i.p.v. June 2013:
Stond bij mij ook nog, maar de volgende dag stond al dat het bij nieuwe bestellingen april zou worden.quote:
Nope, maar toch maartquote:
Hoe bedoel je? Ding schijnt zo ongeveer volledig open en hackbaar te zijn, zit niet voor niets een ventilator op bij de dev-consoles.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef Aether het volgende:
Hackbare
Daar zou ik iets anders onder verstaan.
Wat met iets betere sticks een ideale controller is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef malzahar het volgende:
[..]
bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..
Dat sloeg nergens op wat ik zei, maar ik vind wel gewoon dat ik geen OUYA nodig heb om Android games te spelen op een tv scherm, PS3 gaming is zo veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Een Wii vergelijken met een PS3 doe je toch ook niet ;P? Hele andere doelgroep.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op wat ik zei, maar ik vind wel gewoon dat ik geen OUYA nodig heb om Android games te spelen op een tv scherm, PS3 gaming is zo veel beter.
Ik zou niet weten wat XMBC is, maar een PS3 vergelijken met een Wii is iets anders dan een PS3 vergelijken met een OUYA, aangezien zowel PS3 als Ouya gewoon gamen is op een zelfde soort manier, alleen dan andere games, ander apparaat en een andere werking.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een Wii vergelijken met een PS3 doe je toch ook niet ;P? Hele andere doelgroep.
Daarnaast koopt een groot deel van de mensen hem ook voor de XMBC support!
Open is niet hetzelfde als gratis...quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef shiznuts het volgende:
Een open platform met gratis games is dus perfect voor mij.
Maar punt is, dat als ik thuis kom van werken en ik wel ff een kwartiertje een random game wil spelen ofzo, dan kunnen die games wel een beperking hebben, maar daar zit ik toch niet mee? Ik wil geen eindbaas verslaan of nummer 1 ranken. Ik wil ff een kwartiertje m'n gedachten verzetten. Wil ik er meer van zien, kan ik altijd de volle versie gaan halen. Of ik haal een van de vele Android games die wel gewoon gratis zijn. Maar bij de PS2 had ik drie spellen ofzo en gebruikte 'em nooit, dat zie ik bij de OUYA niet gebeuren. Ook vanwege de multimedia-compatibiliteit: 'VEVO, iheartradio, TuneIn, XBMC, Plex, Twitch.tv, and OnLive'.quote:Plus, every game is free — well, free-to-try.Developers can offer a free demo with a full-game upgrade, in-game items or powers, or ask release episodic games. We don’t want you to buy a game unless you love it.
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef lkb9000 het volgende:
Dan wacht ik wel op de Tegra 4 versie
99% kans dat alle Android apps/games hierop te installeren zijn (desnoods na hacken/root or whatever), alleen kijken hoe controller gaat werken. Je kunt nu ook controllers op Android tablets/telefoons aansluiten die dan touchscreen bediening als het ware overnemen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef Apekoek het volgende:
Wil hem wel hebben, maarrrrr kun je hier bijvoorbeeld FIFA 13 voor android smartphones mee spelen? Of moeten het echt apart gemaakte games zijn?
Ja, jammer dat ze dit direct aankondigen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.
Plus je krijgt waarschijnlijk een mega-aanbod van 2e-hands Ouya's (iedereen wil weer de nieuwste versie) zodat je die nauwelijks kwijt kunt, en ook nog eens voor zeer lage prijzen; want waarom 2e-hands kopen als je voor $99 een nieuwe kunt kopen?
Dus zegmaar zoals met élk platform?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.
Modulaire componenten zaten vanaf aankondiging op kickstarter al in het vizier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze dit direct aankondigen.
Ouya vind ik mede interessant omdat het Android-fragmentatie vermindert maar dat wordt hier door weer teniet gedaan.
Alleen met andere consoles is dat niet IEDER jaar, maar duurt het vaak minstens 5 jaar voor het apparaat verouderd is...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus zegmaar zoals met élk platform?
Niet echt, na anderhalf jaar is de console technisch verouderd en moeten developers meer moeite doen en kunstgrepen gaan toepassen om het nog mooier/sneller te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alleen met andere consoles is dat niet IEDER jaar, maar duurt het vaak minstens 5 jaar voor het apparaat verouderd is...
Dat snap ik, maar bij een console blijven de developers dus wel 5 jaar hun best doen om het te optimaliseren voor die console die iedereen al 5 jaar heeft, terwijl je nu bij de OUYA4 wellicht hebt dat developers die game alleen maar geschikt maken voor de OUYA 4, en dus niet meer speelbaar op de OUYA 1,2 en 3.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet echt, na anderhalf jaar is de console technisch verouderd en moeten developers meer moeite doen en kunstgrepen gaan toepassen om het nog mooier/sneller te krijgen.
Maar nogmaals: het is een modulaire console waar je voor een prikkie weer een jaar meekunt. Always would be, always will be.
Onzin. PC developers, zegmaar mensen die vanuit modding op een PC het vak in rollen zullen denk ik het meeste bijdragen aan Ouya's succes. Geen platform is zo pluriform en in ontwikkeling als de PC, en de meeste AAA games (zegmaar die dingen die NIET naar de Ouya komen) presteren het om niet alleen met het laatste van het laatste te werken maar ook met hardware van 3 jaar oud. Tuurlijk lever je dan iets in, maar dat doe je met consoles die 6 jaar lang dezelfde hardware houden al per definitie. Om het jaar een nieuwe Ouya of voor een paar tientjes een nieuwe chip erin prikken elk jaar, big fucking deal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij een console blijven de developers dus wel 5 jaar hun best doen om het te optimaliseren voor die console die iedereen al 5 jaar heeft, terwijl je nu bij de OUYA4 wellicht hebt dat developers die game alleen maar geschikt maken voor de OUYA 4, en dus niet meer speelbaar op de OUYA 1,2 en 3.
Dan krijg je een beetje zo'n situatie als bij de Megadrive en de 32x en/of MegaCD.
Geen OS behalve windows kent zoveel fragmentatie als Android, al die verschillende resoluties en samenstellingen om rekening mee te houden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het voldoet verder prima ook, ik verwacht geen epische games als een Skyrim voor Android vanwege de fragmentatie. Emulators, simpelere games en XBMC zullen het altijd prima blijven doen op Ouya. Die werken ook nog op 2.3 telefoons bijvoorbeeld.
Waarom ben je niet bereid om voor dingen te betalen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:39 schreef shiznuts het volgende:
Verder is het vast makkelijker om de 'open' OUYA ge(soft)mod te krijgen dan een PS3 of XBOX zodat je toch ongelimiteerd alles gratis hebt. Maar goed, dat druist natuurlijk in tegen de filosofie achter deze console.
Idd.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Ouya ligt dat anders, omdat alles vast normaal geprijsd gaat zijn. Maar je hoeft 'em dus niet zoals een XBox of Playstation te modden om een beetje een collectie op te bouwen. Als ik 4x een spel van 69,95 koop zit ik alweer over de waarde van de hele console en heb ik maar vier spellen.Om ze een half jaar later uit een bak van 14,95 te graaien.
Maar goed, moet iedereen natuurlijk zelf weten, zoals gezegd, ik ben geen hardcore gamer en ben dus ook niet bereid om de waarde van m'n console te gaan ontstijgen in waarde aan spellen.
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Ouya ligt dat anders, omdat alles vast normaal geprijsd gaat zijn. Maar je hoeft 'em dus niet zoals een XBox of Playstation te modden om een beetje een collectie op te bouwen. Als ik 4x een spel van 69,95 koop zit ik alweer over de waarde van de hele console en heb ik maar vier spellen.Om ze een half jaar later uit een bak van 14,95 te graaien.
Maar goed, moet iedereen natuurlijk zelf weten, zoals gezegd, ik ben geen hardcore gamer en ben dus ook niet bereid om de waarde van m'n console te gaan ontstijgen in waarde aan spellen.
en dan jankballen dat er steeds minder goede spellen komen, of je steeds omzichtiger je spellen moet installeren/verifieren.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.
Had Dagobert Duck ook geen geld? Was Scrooge zo arm?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.
Oh jammer, maar ik wacht wel wat langer op de Ouya dan..quote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef shiznuts het volgende:
MrCrabs: je kunt een Kickstarter niet meer 'backen' na de deadline... die al verlopen is.
Ziet er echt goed uit, nog maar een maandje wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:15 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er zeer veelbelovend uit. Alleen al de vlotheid tussen videos openen, stoppen en gelijktijden menu erboven ziet er erg goed uit IMHO, zeker in vergelijking met de Raspberry.
Ben benieuwd, alleen nog zo lang wachten...
Nee, alleen HMDIquote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er een mogelijkheid om de ouya aan te sluiten op een niet-hd televisie (zonder hdmi dus) ?
hdmi naar vga converter will do the job http://www.beslist.nl/products/accessoires/r/HDMI_-_VGA_omvormer/quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er een mogelijkheid om de ouya aan te sluiten op een niet-hd televisie (zonder hdmi dus) ?
Er bestaan wel o.a. HDMI naar component/audio, maar de kwaliteit is niet zo fantastisch.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Vast wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, online multiplayer is niet echt iets waar ik over val dat ik het niet gelijk heb, maar lokale multiplayer komt er dus wel direct. Maar dat ligt toch aan de ontwikkelaars, niet aan Ouya?quote:De CEO van Ouya, Julie Uhrman, heeft aangegeven dat de kleine Android-console bij zijn lancering geen ondersteuning zal hebben voor online multiplayer. Wel verwachten hij en de ontwikkelaars deze functie nog voor het eind van 2013 geďmplementeerd te hebben. Lokale multiplayer zal overigens wel meteen werken.
De Ouya console stamt af van een Kickstarter campagne, die in augustus 2012 tot een succesvol einde kwam. Het systeem kost ongeveer $99, is gebaseerd op Android en wordt aangedreven door een Nvidia Tegra 3 system-on-a-chip. Verder is er 1 GB werkgeheugen en 8 GB opslagcapaciteit ingebouwd, dat eventueel kan worden uitgebreid met een USB-stick of externe harde schijf.
Er zouden nu 481 spellen in ontwikkeling zijn voor de Ouya, een aantal dat deels werd gestimuleerd door verscheidene Game Jam competities. De ontwikkelaars van deze games kunnen geld verdienen door in-app verkopen, abonnementen of bepaalde Freemium betaalmodellen. Dat is iets wat volgens Julie Uhrman erg lastig is bij traditionele consoles, zoals de PlayStation en Xbox.
Nog geen verzendbevestiging gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Hebben backers hun Ouya opgestuurd gekregen? Zou deze maand voor jullie zijn eigenlijk, toch?
28 maart zouden ze beginnen met verzenden, maar ze moeten er wel even 60.000 verzenden. Dus dat kan wel even duren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Hebben backers hun Ouya opgestuurd gekregen? Zou deze maand voor jullie zijn eigenlijk, toch?
2 dagen + 7-12 dagen transit + x douane = Y binnen (eind van volgende maand met wat pechquote:
Ik moet dan nog een maand langer wachten volgens mij, was geen backerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 dagen + 7-12 dagen transit + x douane = Y binnen (eind van volgende maand met wat pech!)
Backers = Maart versturen, daarna april (dus kan best 1/2 april beginnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet dan nog een maand langer wachten volgens mij, was geen backer
Zouden ze daar op het Ouya hoofdkantoor nou écht 120.000 Ouya's hebben klaarstaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Backers = Maart versturen, daarna april (dus kan best 1/2 april beginnen?!)
Zo hebben ze ook niet 2 keer hogere kosten voor de distibutie naar zo'n hoeveelheid mensen gelijktijdig (en kunnen ze optimaal ruimte bij de post inkopen)
Waarom niet? Ze gaan er de aankomende dagen al 65.000 postenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zouden ze daar op het Ouya hoofdkantoor nou écht 120.000 Ouya's hebben klaarstaan?
Dat denk ik niet...
Tijdje geleden had ik een post geplaats met een pallet, deze:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze gaan er de aankomende dagen al 65.000 posten?
Bron.quote:Might take a few weeks to get to everyone. We have a lot of OUYAs to ship
Ze zijn er mee bezig. Maar ik weet niet of dit al direct gaat werken als je 'm straks krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:12 schreef Matty___ het volgende:
weet iemand of de Ouya een hdmi-cec ondersteund?
Je hebt het Youtube filmpjes van XBMC op de Ouya gezien neem ik aan? Zag er eruuug veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Als dit ding XBMC kan draaien en hij kan mijn mediaplayer vervangen ben ik allang blij. Daarnaast af en toe casual gamen en klaar
Ja daarom, gaat vet wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig. Maar ik weet niet of dit al direct gaat werken als je 'm straks krijgt.
[..]
Je hebt het Youtube filmpjes van XBMC op de Ouya gezien neem ik aan? Zag er eruuug veelbelovend uit.![]()
ja dat kanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik media op mijn pc via een Ouya en XBMC op mijn tv streamen? Ik gebruik nu PlayStation Media Server, maar volgens mij is XBMC uitgebreider en overzichtelijker.
Nice.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ja dat kandat is de hoofdreden voor aankoop
XBMC kun je hier alles over vinden. XBMC is XBMC en die voor de Ouya is niets anders in gebruik dan voor een PC, Apple TV, Raspberry of wat dan ook. (Onderliggend wel, maar voor eindgebruiker maakt niets uit)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice.
Zodra ik 'm binnen heb zal ik wel aankloppen voor een simpele uitleg.
Ouya specifieke apps/games e.d. mag straks zeker in de OP. Die is nu wel heel erg kaal maar goed; niemand wist toen er meer dan het minimale vanaf.quote:Ik denk ook dat het een goed idee is om de OP straks helemaal up-to-date te houden met handige apps, uitleg van programma's en gametips.
Very Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding
[ [url=http://i.imgur.com/0M6jWvS.png]afbeelding ]
› Ouya.tv
Enz.Alsjeblief. Bij dezen een conceptje.
- Conceptquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap niet waarom dit allemaal zo lang moet duren. De Chinezen rammen in drie weken een tablet inelkaar en na vijf weken istie beschikbaar...
Verzenden ze dus vanuit China ? Dat zou in principe al beter zijn dan vanuit de U.S. als het om douane gaat. Maar op Shipping time kun je wellicht weer beter U.S. hebben....quote:So... we made a game console.
And by "we" I mean you. OUYA wouldn’t exist without you.
Just last summer, we shared an idea for a simple, beautiful, powerful game console that lets any developer publish a game for the TV. We were driven by our love for couch gaming. And when you (and the rest of our early supporters) rallied around us, you inspired us.
We got here together.
Today, we honor you. Today we start shipping our early backers their OUYAs. And at our unveiling event this evening, the first of you will get to see OUYA in the flesh (or, metal, as it were).
Thank you.
Thank you for your encouraging words, for your belief when doubters doubted, for your feedback and ideas, and for your trust. And, I have to personally thank the OUYA team for the sleepless nights and sacrifices they’ve made to make OUYA for you.
A couple things our team wants you to know when you get your OUYA:
When you first boot it up, you’ll experience our first updateThis will either be super fast (seconds) or allow you to get a drink (minutes) based on your connection speed. Eventually, we want to do these updates in the background...
You'll need a credit/debit card to download games. All games are still free to try. Your card will only be charged if you buy content you love. We do want valid payment information for everyone. This is to ensure that game developers can get paid when you love their game.
OUYA supports up to four controllers (you can always get more at http://ouya.tv). And, because we support Bluetooth, you can pair other devices as well. We are testing now and will start publishing a list of devices soon.
This is only the beginning. Today begins an exclusive preview period as we gear up to launch in June. We'll continue to add features, refine the user interface, and keep building the software as we head toward our retail launch -- now announced for June 4.
We hope that you, our founding backers, continue to shape OUYA as we prepare to launch to the masses. Your feedback, to date, has been incredibly helpful and as you know, we’ve acted on many of your ideas and suggestions. We want your feedback on these first units. You know how to find us -- but we are also creating forums keep the convo going. In fact, we are planning an "AMA" (ask me anything) on Reddit to get your ideas. We'll do this in April (date still TBD), after you’ve had time to give OUYA a whirl.
Start checking your mailboxes daily as these units roll out over the next few weeks. You'll get an email when your console ships out of our factory. Keep in mind, it’s a rolling shipment, and consoles will be arriving at houses every day for the next several weeks.
Once your OUYA arrives: get playing!
As of 7:59 p.m. PT, there are already 104 published games on OUYA (all still free to try), like Final Fantasy III and some new surprises we think you’ll love: Beast Boxing Turbo, Stalagflight, Knightmare Tower, and even one called Save the Puppies. There are already a few entertainment apps, too. You can watch the TV shows and movies you already own with XBMC and Flixster, or watch games streamed through TwitchTV.
And developers are releasing new games for OUYA everyday. Eight thousand developers have created developer accounts with us so far.
Our hope is to see these game developers express their most creative ambitions through OUYA. We can't wait to see what they unleash on our TVs.
OUYA on...
Julie
P.S. In case you missed it, as part of making OUYA the most open game platform around, we just announced that we published all the diagrams you’ll need to 3D print an OUYA yourself! Thanks MakerBot (who has a sweet 3D printer, and runs the Thingiverse community site)!
Stond ergens in de mailquote:P.S. In case you were curious, you were Kickstarter backer number 56072 for OUYA. Thank you for believing.
Hmm, bij mij in de mail staat helemaal niks over de hoeveelste backer ik benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verzenden ze dus vanuit China ? Dat zou in principe al beter zijn dan vanuit de U.S. als het om douane gaat. Maar op Shipping time kun je wellicht weer beter U.S. hebben....
[..]
Stond ergens in de mailKan ook nog wel even wachten dus
!
Even zoeken op dat zinnetje in je mailbox hij stond bij de mail waar je je username aan kon vragen (of al gedaan had).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm, bij mij in de mail staat helemaal niks over de hoeveelste backer ik ben
Dat geslijm van thank you for believing overal wordt ook irritant.quote:
tegra3 is ver achterhaald inmiddelsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
Zie rekensom van RobertNL boven je:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
Komt totaal dus inderdaad op ¤120. (¤92.50 voor console + 1 controller + extra kosten)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 dagen + 7-12 dagen transit + x douane = Y binnen (eind van volgende maand met wat pech!)
Rekening houden met:
Inklaringskosten te betalen aan PostNL: ¤13.00
119 dollar / 1,29450000 = ¤91,93 * .21 = ¤19.31
------------------------------------------------------------------ +
Totaal aan de staat / postNL te betalen= ¤32.31
mwah, valt wel mee.quote:
ze lijken minder op te vallen dan ik eerst dacht. Maar ja wel jammer jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Ben blij dat ik geen backer ben dan. Heb ik ook geen ingekraste meuknamen op m'n kastje.
Ja en neequote:
Komt vooral omdat Nvidia een beste zak geld richting developers van de beste games stuurt om ze tegra optimised te makenquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voordeel is wel dat Tegra 3 redelijk goed ondersteund wordt. Tenminste, dat gevoel heb ik erbij. De rest komt en gaat en Tegra is een beetje de standaard.
twitter:CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet
Mits ze dat alles waarmakenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
Lol:[ afbeelding ]twitter:CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet
En over de prestaties van Tegra, als Ouya bij de Tegra CPU's blijft kan dat voor latere versies helemaal niet slecht uitpakken: Volgende generatie mobiele GPU's sneller dan PS3
...dit alleen is wat mij betreft al voldoende.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
(...)
But those are a lot of cards that have to fall a particular way, and without them the Ouya is a lot more like a Raspberry Pi than an Xbox 360.
(...)
Punten komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Het is nu eenmaal een nieuw apparaat, uiteraard moet het nog op gang gaan komen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
BAD STUFF
Too few games
Existing games aren't very good
Problematic, unfinished interface
Limited functionality
Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit krijgen we nu bij elke launch te horen... 3DS, Vita, Wii U.
Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.
Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.
Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik van
Zoals?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:21 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben wel zo vies veel geld opgegaald dat ze er wel iets meer resources aan hadden kunnen besteden natuurlijk
devvers?quote:
Weinig investeerder aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.
Jammer dat veel mensen Kickstarter als verkapte pre-order zien
En daarmee domweg een concurrent voor bestaande consoles worden door met een zak met geld te zwaaien? Welnee. Gebruiken voor ontwikkelen van upgrades en componenten. Zoals het plan was, zoals je wist.quote:
Omdat 20 dollar het standaard tarief van UPS is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:17 schreef RobertNL het volgende:
Terechte kritiek wel;
http://www.reddit.com/r/o(...)ational_shipping_is/
Waarom 20 dollar extra als het rechtstreeks vanuit China komt (shipping ri US is niet 20 dollar goedkoper).
Waarom betaald een Amerikaan het niet en wij welquote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat 20 dollar het standaard tarief van UPS is.
Ik heb meer kickstarters gestart en anderen krijgen in de VS net zo goed een naheffing van import.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom betaald een Amerikaan het niet en wij welDat is meer de vraag (vooral omdat het uit China komt).
Weet niet of/hoe het bijgehouden gaat worden, maar zo krijg je wellicht wel een idee hoe snel shipping gaat: http://isouyashipping.com/
Mwha weet niet. Aangezien de kosten bijna gelijk zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geneuzel om niets natuurlijk. Je gaat vooraf akkoord met die verzendkosten.
63,416 backers bij de kickstarterquote:
Neuh, dat grafiekje gaat specifiek om 'backers'. Dat is onlosmakelijk van Kickstarter zou je denken.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
63,416 backers bij de kickstarter
56,072 mijn kickstarer nummer
88% = 21 mei pas![]()
Of zal dit zijn includes alles wat tot de pre-order bij de retailers is besteld (dan gaat het om rond de 100.000?)
quote:Your order will be shipped to the address provided in April, 2013.
We will keep you posted on the details of your order
Dat zou ik ook zeggen ja. Tenminste dat is wat ik uit "Early Backers" maak.quote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, dat grafiekje gaat specifiek om 'backers'. Dat is onlosmakelijk van Kickstarter zou je denken.
Dat zeker. Ik heb welgeteld 2 mailtjes van Ouya; m'n paypal betaalbevestiging en de order bevestiging van Ouya.quote:Een mailtje zou wel op z'n plaats zijn dan... met een goedmakertje.
16GB gratis OUYA-cloud space voor games ofzo (if that's a thing).
twitter:louisharris3 twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 14:38:01@juhrman Hello
I'm a preorder-er, not a backer, and I'm just curious if I'll still be getting mine before the June launch reageer retweet
twitter:
SPOILER: mail 22 - 13 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mail 21 - 5 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mail 20 - 29 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 15-04-2013 01:06:58 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
SPOILER: mail 19 - 28 feb.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een nieuwe binnen komt rollen (vrijdag) plaats ik hem wel weer
@Iemand weet jij de cijfers van wat er na de kickstarter nog verkocht is?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Ouya Performance Not Particularly Exciting
"Results of recent benchmark tests reveal that Ouya is not up to the mark and there are over 70 other ARM devices that perform better than the gaming console. Futuremark, which is known for its benchmarks like 3DMark and PCMark, benchmarked mobile devices and the Tegra 3 powered Ouya has been ranked 73rd." Of course, most of the those devices cost a lot more than $100 without carrier subsidies.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Maar is het adequaat?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dat denk ik wel. Uiteindelijk hangt het van de software af hoe die de hardware gebruikt en de gameplay.quote:When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
''Stemmingmakerij'' zelf wist ik al dat hij zeker niet boven aan kwam te staan. Tegra 3 heeft geen super performance, dat kon iedereen met minimale research wetenquote:.
De GPU in de Tegra3 wordt vooral marketing technisch als snel neergezet door wat zakken geld weg te geven aan gamedevelopers om hogere kwaliteit textures speciaal voor Tegra te ontwikkelen (soms doen die het ook meer dan prima op Mali400 devices)
Het is zover ik zo snel zie wel de hoogst geplaatste tegra chip (of zit ik fout?)
Transformer prime staat er nog boven op 67 en de Asus AIO op plek 65. De GPU is bij al deze apparaten het zelfde dus heel veel meer valt er niet uit te halen alleen iets doorstijgen tot rond de 65e plek zou opzich moeten kunnen.
[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 16-04-2013 10:19:11 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mail van afgelopen vrijdag :SPOILER: mail 23 - 19 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Weinig positief bericht op Ouya forum:Bronquote:"Hi Conor,
Sorry if there was any confusion in my response. Basically I was saying that right now we are working on shipping to Kickstarter backers who placed orders prior to August 2012 and that pre orders placed subsequently such as yours will ship afterwards. At this time we do not have an exact date however we are looking at the end of May once all of the Kickstarter orders have been shipped. In the meantime, you can stay informed on recent developments via the website listed in my previous response.
Thanks for your support!
Best,
- Chris
OUYA"
Ofwel ze zijn 28 maart (officiëel) begonnen met het uitleveren/verzenden van backers. Volgens dit bericht verwachten ze daar t/m eind mei mee bezig te zijn; dus 2 maanden voor 60.000 backers.
Ofwel dan hebben ze nog een maand over om de pre-orders van vóór 4 februari (ook zo'n 60.000 stuks).
Dat gaat ze lijkt me dus nooit lukken.
Dus óf mensen die een pre-order bij Ouya zélf hebben geplaatst krijgen 'm gelijk met de mensen die via alternatieve kanalen hebben besteld (Amazon e.d.) of ze moeten orders van Amazon e.d. later uitleveren dan gepland.![]()
Indy-ontwikkelaars zullen hier echt blij mee zijn.
Vooral de Nederlandse ontwikkelaars zullen hier blij mee zijn..Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed![]()
Wordt het uiteindelijk toch een flop
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Veel nut heeft zo'n pre-order buiten kickstearter dan
Mja, het project is gebaseerd op nu al verouderde hardware. Bovendien weer geen sPIF uitgang. Weinig meerwaarde t.o.v. de gemiddelde ARM bordjes.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt het uiteindelijk toch een flop![]()
Consoles hebben altijd verouderde hardware, dat hoeft niet zo'n probleem te zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, het project is gebaseerd op nu al verouderde hardware. Bovendien weer geen sPIF uitgang. Weinig meerwaarde t.o.v. de gemiddelde ARM bordjes.![]()
![]()
Da's true. Maar knagen doet het er niet minder om natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Echter, later kwam ik nog bij dit artikel:quote:Op donderdag 25 april 2013 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig positief bericht op Ouya forum:Bron.quote:WSJ: How many devices are spoken for?
UHRMAN: We have more than 63,000 backers, and we’ve been selling units every day. The number of orders have grown each month. We haven’t disclosed any numbers. I think it’s fair to say to get established players in the retail space excited about pre-selling OUYA speaks to the excitement in the marketplace. We’ve had more than 63,000 backers, and more than 68,000 consoles on order today.
Update: Uhrman meant to say the console had more than 63,000 Kickstarter backers, and more than 68,000 consoles on order including backers, a company spokesperson said. Uhrman said in the original interview that there were 68,000 Kickstarter backers.
Ofwel, zo'n 63.000 backers en maar zo'n 5000-8000 pre-orders. Dus als ze 2 maanden nodig hebben (28 maart t/m eind mei) om 60.000 backers te versturen dan is een maand voor 5000-8000 pre-orders natuurlijk wel heel geloofwaardig.
Maar of al deze nummers kloppen weet ik niet. Ik vind < 10.000 pre-orders namelijk vrij weinig.Mijn ervaring (zowel persoonlijk als van wat ik lees) met pre-orders is dat het nauwelijks loont. Kijk maar naar mobiele telefoons zoals de HTC ONE. Heel veel mensen hebben een pre-order gedaan en die krijgen 'm uiteindelijk gelijk/later dan de mensen die gewoon de winkel inlopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
Veel nut heeft zo'n pre-order buiten kickstearter dan
Is in alle gevallen zuur natuurlijk, maar met de Ouya wat mij betreft nog nét wat erger. Er wordt expliciet aangegeven dat jij hem eerder krijgt dan mensen die 'm in de winkel/webshop bestellen en uiteindelijk is de kans vrij groot dat dat niet gaat gebeuren.
Uiteraard hoop ik natuurlijk dat ik geen gelijk heb.![]()
Ja, maar dit is gewoon een android doosje met een oud type ARM bord. Zie de meerwaarde niet zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Consoles hebben altijd verouderde hardware, dat hoeft niet zo'n probleem te zijn![]()
Tja, ondanks dat ik een MK802, GK802, Pi heb gehad hebben ze mij toch kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon een android doosje met een oud type ARM bord. Zie de meerwaarde niet zo.![]()
Vooral het deel dat XBMC ze gewoon gaat ondersteunen sprak mij aan. Dat icm met het leuk ogende compacte kastje.
Een TV'stick / kastje is ook niet heel goedkoop als je er een airmouse /controller bij rekent.
Daarnaast hebben van dit kastje ruim 60.000 mensen er 1 staan. Waaronder er veel mensen zijn die ook iets actiever zijn met het ontwikkelen van softwareDat geeft dit ding toch wel een voorsprong
Odroid etc hebben lang niet zo'n grote fan-base (en die waren ook niet direct zo open als ze beweerden, weet niet hoe het nu zit?)
quote:Hey Gang,
It’s Friday -- that means it’s time for this week’s update on early backer OUYA shipments.
OUYAs continue to crank off the production lines, and I’m happy to report that 32 percent of all early backer orders will be on the move by the end of this week (slightly ahead of our original estimates).
And ... as a result of this week’s momentum, we’re now estimating that 50 percent of all orders will be on the way to early backers by the end of next week!
Finally, I wanted to confirm that your Limited Edition OUYAs willl start shipping next week.
AND, no matter where you live, UK, Canada, Japan, or Germany, or the US, I’m happy to report those shipments pick up steam next week.
We understand that, for many of you, this process can’t move quickly enough. Thank you for your patience and support as our team continues to do everything humanly possible to get orders out the door and to your doorstep.
Until next week!
JulieRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
SPOILER: mail 25 - 3 meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een maat van me heeft een OUYA besteld, maar ik heb echt geen flauw idee waarom je er eentje zou willen aanschaffen. Geen enkele grote ontwikkelaar gaat er toch voor produceren?
Burning bridges gives you so much more![]()
Dat is tot nu toe de kritiek. Het gaat er mij vooral om dat er een paar leuke casual games voor komen en dat XBMC goed draait.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:10 schreef Gatenkaas het volgende:
Een maat van me heeft een OUYA besteld, maar ik heb echt geen flauw idee waarom je er eentje zou willen aanschaffen. Geen enkele grote ontwikkelaar gaat er toch voor produceren?
Mensen vergeten voor een groot deel ook het Side-loaden. Ik knal er gewoon GTA 3 / VC op. Veracht dat het ook een kwestie van tijd is voordat Play er op werkt (en je gewoon je games daar weg kan halen).
Je moet natuurlijk niet verwachten dat je SimCity, the Sims, COD, BF er op gaat vinden hoop toch niet dat mensen zo naief zijn geweest bij aanschaf? 't werd nota bene gepresenteerd voor een deel als een indie console. Laten we wel wezen vaak zijn indie games grafisch nou niet heel sterk (en dus prima voor Ouya te porten/ontwikkelen).
Daarnaast, als er straks 100.000 van die dingen zijn komen de games vanzelf ook wel wat verder los. Het is natuurlijk ook een kip-ei verhaal
Je zou het ook puur voor XBMC kunnen gebruiken. Tijdens kickstarter en pre-orders voor 4 februari kostte de Ouya $99 + $20 shipping. Mochten hier importkosten bijkomen (waar ik vanuit ga) dan komt dat uit op zo'n ¤120-130 thuisbezorgd.
Het lijkt erop dat XBMC hierop uitstekend gaat draaien (gezien dedicated ontwikkeling en video's die ik hiervan heb gezien) en dan heb je al een zeer goede deal.
Het enige wat qua prijs hierbij in de buurt komt is de goedkopere Raspberry Pi en de Apple TV2.
De Raspberry is goedkoper maar is het net niet helemaal; deze is vaak te traag en zwaardere skins werken niet prettig.
De Apple TV2 is een goeie, maar gelimiteerd tot 720p.
De Appke TV3 heeft (nog) geen jailbreak en dus ook geen XBMC.
Voor de rest zijn er eigenlijk geen apparaten die XBMC goed kunnen draaien voor dit geld.
Android sticks hebben op enkele versies na ook geen hardware decoding ofwel gaat hogere resoluties streamen ook lastiger/schokkend.
Aangezien XBMC gewoon hét programma is voor mediastreaming is de Ouya al het geld waard puur voor dat doel.
Dat er nog wat simpele games opgespeelt kunnen worden is - voor mij - een leuke extra. Met wat GTA 3/VC ben ik al tevreden.
Maar ik geloof dat wij dit verhaal al vele malen hebben gedaan hier.
EDIT:![]()
http://ouyaforum.com/showthread.php?2404-GTA-Vice-City-on-OUYA
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 04-05-2013 23:30:01 ]![]()
quote:Big news! I am thrilled to share that OUYA has raised $15 million in funding from new investors. This is a really important step towards being around for the long haul. Our round was led by Kleiner Perkins Caufield & Byers, the same firm that originally backed Electronic Arts, and includes other great investors such as Mayfield Fund, NVIDIA (who also makes the chips inside of OUYA), Shasta Ventures (who backed great hardware companies like Nest), and Occam Partners.
So, what does this mean for you?
It means we’ve got additional resources to to make OUYA everything it can be. It means that we can increase production to meet our demand and continue to support game developers who are building innovative and exclusive games for OUYA.
Also, as you know, we’ve been shipping our early backers their units, gearing up for our official launch in June. The demand we’re seeing from gamers and our retailers is beyond our expectations, so, to meet all this demand, we are shifting our launch date by three weeks to give us time to make more OUYAs. Our official launch date will be June 25th. This change in ship date does not affect backer shipments. We’re still on track to have units shipped to our early backers – from both Kickstarter and OUYA.tv preorders before the end of May.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nou ja, je hebt zulke dingen ook nog, hč: http://liliputing.com/201(...)or-android-xbmc.html . Zo zijn er nog wel een paar Amlogic devices die zo werken, zoals die op j1nx: http://www.j1nx.nl/product/smart-tv-box/ , de Pivos XIOS: http://www.pivosgroup.com/xios.html en helaas lijkt ovalelephant niet meer te zijn. Op RK3066 gaat het ook niet heel slecht qua ontwikkeling voor 1080P XBMC op de MINIX NEO X5. Maar goed, die heb ik wel, maar ik wil gewoon lekker casual gamen, wil absoluut geen Wii, een Xbox interesseert me niet zo en een PS3 is me te duur (zeker met die spellen van 49~69 euro). Enige reden zou dan zijn Gran Turismo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor de rest zijn er eigenlijk geen apparaten die XBMC goed kunnen draaien voor dit geld. [..]Maar ik game al tijden niet, laatste was een beetje Colin McRae Dirt 2 op m'n laptopje. Maar is natuurlijk wel leuk als je eens thuis zit en het regent buiten om er een controller bij te pakken en eens wat te gamen.
Ah, ok, thank god. Begon me al lezend haast zorgen te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
'from both Kickstarter and OUYA.tv preorders before the end of May'We shall see.
In ieder geval mooi dat het niet in een mandje in een rivier wordt achtergelaten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Wow -- what a week.
As you might have heard, we announced some pretty amazing news yesterday, and I’ve spent the majority of the past 24 hours speaking with media around the world -- which is both exhilarating and exhausting.
We couldn’t have made it this far without your energy and support!
Now -- back to our regular programming.
It was another week of forward progress for our operations team as shipments continued on track toward our goal of shipping every early backer OUYA by the end of this month (and well before OUYAs will hit store shelves on June 25). As this week draws to a close, 65 percent of all units will have left our warehouses and will be on trains, planes, etc. en route to backer doorsteps around the world (see chart below for the latest numbers).
And:
• Of this week’s shipments, more than 60 percent were international orders which is our most significant activity for international orders to-date -- we anticipate international orders to continually ramp over the next two weeks until completely fulfilled so keep your eyes open if you live outside of North America!
• Limited editions continued to move off of the production lines (albeit slower than we had initially anticipated). We remain confident that 100 percent of these orders will be en route to doorsteps two weeks from today.
It’s been an amazing week on many levels for the team at OUYA, and I think we all feel good ensuring that each of our early backers will receive OUYAs before they appear on store shelves for the general public to purchase.
Until next week!
JulieMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Yep...it’s true.
Your OUYA has arrived at our distribution center and we expect it to land on your doorstep within the next two weeks (give or take a day or two depending on your location).
Be on the lookout for a confirmation email that will follow once your shipment has been picked up for delivery and which will include your personalized tracking number.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nice. Wanneer was jij backer? Mijn betaling dateert van 9 augustus.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Nice, wat was je backer nummer?quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
iedereen zijn betaling dateert van 9 augustus op Kickstarterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice. Wanneer was jij backer? Mijn betaling dateert van 9 augustus.
Maar ik heb op 12 juli gebacked en ik heb nog steeds nergens mijn backer nummer kunnen vinden. Nergens in de mail terwijl ik alle mailtjes nog heb...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ohquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
iedereen zijn betaling dateert van 9 augustus op Kickstarter
Maar ik heb op 12 juli gebacked en ik heb nog steeds nergens mijn backer nummer kunnen vinden. Nergens in de mail terwijl ik alle mailtjes nog heb...Dan weet ik het ook niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Oh de titel van de mail bevat (order 25718)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Hmm, ik sta op 3 augustus. Dat is drie weken na jou, dus de mijne wordt over drie maanden eens verstuurd vermoed ik
Als het goed is kan je hem vinden als je op de zin:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Tain het volgende:
[..]
iedereen zijn betaling dateert van 9 augustus op Kickstarter
Maar ik heb op 12 juli gebacked en ik heb nog steeds nergens mijn backer nummer kunnen vinden. Nergens in de mail terwijl ik alle mailtjes nog heb...
P.S. In case you were curious, you were Kickstarter backer number
zoekt.
Staat in de mail waarin je username bevestigd is (titel: Confirm you are xxxxxx)
Backer nummer is in princiepe de volgorde die ze afwerken.
Als ik hier en daar zo wat lees krijg je je tracking nummer volgende week en dan duurt het ongeveer nog een week voordat je hem binnen hebt. (dus die mail klopt aardig)
Daar had ik al op gezocht, maar ik heb dat stuk tekst niet in die mail staan dat mijn username is bevestigd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het goed is kan je hem vinden als je op de zin:
P.S. In case you were curious, you were Kickstarter backer number
zoekt.
Staat in de mail waarin je username bevestigd is (titel: Confirm you are xxxxxx)
Backer nummer is in princiepe de volgorde die ze afwerken.
Als ik hier en daar zo wat lees krijg je je tracking nummer volgende week en dan duurt het ongeveer nog een week voordat je hem binnen hebt. (dus die mail klopt aardig)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nog een dag of 10, ben benieuwd of er komende week wat meer mensen een mail gaan krijgen
Heb het idee dat de grafiek niet helemaal klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Hey everyone,
My name is Tim, and I’m filling in for Julie on this week’s shipping update -- nice to meet y'all (I’m from the Midwest, so apologies for the accent).
Let’s jump right in, shall we?
This week’s theme is ‘short and sweet.’
The ‘Short:’
As I mentioned, several OUYAns are overseas this week (in China specifically), visiting our network of partners who help bring OUYA hardware to life. The process is complex to say the least. As many of you have noticed/posted, there continue to be improvements made to the product (both on the hardware and software side), and we thank all of you who have contributed to that process to-date. We believe the open communication with you guys is what will help make OUYA the best gaming system possible as we continue to evolve - so keep it coming!
The ‘Sweet:’
We remain on track to have all early backer shipments out the door by the end of May. International and Limited Edition shipments are hitting maximum capacity and, barring anything crazy happening between now and next week (fingers crossed, knocking on wood...), we’re looking good for hitting our goal: To ensure early backers have an OUYA in-hand prior to product hitting retail shelves. This is important to all of us here, and I’m pleased to report that we’re on schedule to make it happen (see below graph).
So until next time -- enjoy your weekend and thanks for everyone’s ongoing support!
Cheers,
Tim
@tdarosa
D.M.G. (Da’ Marketing Guy)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb die van mij 10-8 gekocht. Dit was de 1e dag na de kickstart. Ook ik begin nu wel beetje ongeduldig te worden. Ik lees dat de Ouya van sommige van jullie al onderweg is. Hebben jullie enig idee wanneer ik ongeveer een 'verzonden' mail kan ontvangen?![]()
Volgens mij ben ik de eerste die hem hier krijgt en ik had hem op de 2e dag van de kickstarter besteld...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb die van mij 10-8 gekocht. Dit was de 1e dag na de kickstart. Ook ik begin nu wel beetje ongeduldig te worden. Ik lees dat de Ouya van sommige van jullie al onderweg is. Hebben jullie enig idee wanneer ik ongeveer een 'verzonden' mail kan ontvangen?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nicequote:![]()
Binnen nu en 5 dagen, anders houden ze geen woordquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb die van mij 10-8 gekocht. Dit was de 1e dag na de kickstart. Ook ik begin nu wel beetje ongeduldig te worden. Ik lees dat de Ouya van sommige van jullie al onderweg is. Hebben jullie enig idee wanneer ik ongeveer een 'verzonden' mail kan ontvangen?
Ik wil 'm ook!![]()
Probleem is dat ik 'm pas 2e kerstdag heb besteld, dus dat wordt nog láááng wachten.
Verder kan dit nog wel eens een backfire voor Ouya worden; gezien hun levering moeten ze straks kiezen tussen pre-orders of launchdatum halen. Beide opties zal negatief voor hen uitpakken.![]()
Tweakersquote:MadForiT
Ik heb mijn OUYA zojuist ontvangen via DHL. Ik hoefde geen inklarings- en douanekosten te betalen!
Op de pakbon staat als omschrijving: Gift-Ouya Gaming System E.
Damn, jaloers![]()
![]()
Dat zou mooi zijnquote:DHL koerier is onderweg naar mijn huis met mijn Ouya
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik moet dit topic geloof ik maar uit MyAT halen; ik ben misschien nog wel het meest nieuwsgierig en wil 'm het graagst hebben maar mijn pre-order gaat nog lááng duren. En dan zie ik hier de hele tijd berichten verschijnen van mensen die 'm binnen hebben![]()
![]()
Ik moet ook nog lang wachten. Heb pas in de laatste Kickstarterweek besloten om dat ding te bestellen, maar het duurt gewoon te lang.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet dit topic geloof ik maar uit MyAT halen; ik ben misschien nog wel het meest nieuwsgierig en wil 'm het graagst hebben maar mijn pre-order gaat nog lááng duren. En dan zie ik hier de hele tijd berichten verschijnen van mensen die 'm binnen hebbenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Jij zou i.i.g. vóór 25 juni een verzendbevestiging moeten hebben; want zij geven aan dat zij alle kickstarters vóór hun retaillaunch willen voorzien/verzonden hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet ook nog lang wachten. Heb pas in de laatste Kickstarterweek besloten om dat ding te bestellen, maar het duurt gewoon te lang.
Bovendien gaan kickstarter-orders niet op volgorde van bestellen, maar meer op volgorde van landen geloof ik. Eerst de V.S. en daarna internationale orders (en ook wel misschien per land).
Ik heb 'm pas na de kickstarter (26 december) besteld, nog wel voor 3 februari though. (t/m die datum hadden ze toen ook gezegd dat die mensen hem ook voor retaillaunch zouden krijgen).
Maar zoals in de mailtjes staat die RobertNL hier plaatst hebben ze het steeds over kickstarter-orders die voor retaillaunch geleverd worden, maar nooit over pre-orders van voor 3 februari.![]()
Eigenlijk is het een beetje een chaos. Als ze het per land zouden doen zou ik ook een mailtje moeten krijgen toch? Maar goed, nog vier weken wachten als het goed is.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij zou i.i.g. vóór 25 juni een verzendbevestiging moeten hebben; want zij geven aan dat zij alle kickstarters vóór hun retaillaunch willen voorzien/verzonden hebben.
Bovendien gaan kickstarter-orders niet op volgorde van bestellen, maar meer op volgorde van landen geloof ik. Eerst de V.S. en daarna internationale orders (en ook wel misschien per land).
Ik heb 'm pas na de kickstarter (26 december) besteld, nog wel voor 3 februari though. (t/m die datum hadden ze toen ook gezegd dat die mensen hem ook voor retaillaunch zouden krijgen).
Maar zoals in de mailtjes staat die RobertNL hier plaatst hebben ze het steeds over kickstarter-orders die voor retaillaunch geleverd worden, maar nooit over pre-orders van voor 3 februari.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ouya binnen en geen inklaringskosten hoeven te betalenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Foto'sThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Vanavond als ik thuis ben. Mijn vrouw heeft hem in ontvangst genomen.quote:Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Idd. Ik kan wel janken.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet dit topic geloof ik maar uit MyAT halen; ik ben misschien nog wel het meest nieuwsgierig en wil 'm het graagst hebben maar mijn pre-order gaat nog lááng duren. En dan zie ik hier de hele tijd berichten verschijnen van mensen die 'm binnen hebben
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij zou i.i.g. vóór 25 juni een verzendbevestiging moeten hebben; want zij geven aan dat zij alle kickstarters vóór hun retaillaunch willen voorzien/verzonden hebben.
Maar zoals in de mailtjes staat die RobertNL hier plaatst hebben ze het steeds over kickstarter-orders die voor retaillaunch geleverd worden, maar nooit over pre-orders van voor 3 februari.Voor jullie komt zoals gezegd ergens deze week een update:quote:
http://www.reddit.com/r/o(...)preordered_the_ouya/
Maar er is al meermaals bevestigd (ook via Twitter) dat jullie ze ook voor de 25e krjgen.
Dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het zo is
Aangezien de normale orders nu volgens de laatste mail allemaal de deur uit zijn gaan ze (als het goed is) nu beginnen met de pre-orders.
Het blijft wel kwalijk dat jullie nooit meer een mailtje hebben gehad tho....
Zou mij niks verbazen als die update op de Ouya blog aangeeft dat jullie ook binnen nu en een 2 weken de mail ontvangen.
Zelf heb ik de laatste dag van de kickstarter besteld dus zover loop ik vast niet achter jullie aan(aangezien daarna nog maar 8/9.000 besteld zijn
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Shiz en Iemand ook nog even de laatste mail:
SPOILER: Mail 28 - 24-05-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 27-05-2013 21:11:59 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
We zullen het wel zien.
Heb trouwens een base package incl extra controler besteld.
@ Tain: had je ook een extra besteld die dan nog komt, of ben je een offline single player (online multiplayer) gamer?
Single player online gamerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef shiznuts het volgende:
We zullen het wel zien.
Heb trouwens een base package incl extra controler besteld.
@ Tain: had je ook een extra besteld die dan nog komt, of ben je een offline single player (online multiplayer) gamer?Ik probeer mijn vrouw nu al 3 jaar aan het gamen te krijgen, maar dat lukt niet echt...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
XBMC installeren is best makkelijk:
http://www.xbmchub.com/fo(...)-onto-your-ouya.htmlWat alleen nog erg jammer is is dat HDMI-CEC nog niet werkt, dus je moet met de controller door het menu navigeren ipv met je afstandsbediening van je tv.quote:- From your OUYAs Homescreen, go to Make/Software/Browser
- Navigate to XBMC>ORG/DOWNLOAD & Download the latest stable ANDROID APK
- Navigate back to the homescreen and select Manage/System/Advanced
- This takes you to the standard Android Settings menu. Go ahead and navigate to Storage/Downloads
- Here you can simply select the XBMC.APK that you downloaded off of xbmc.org
- A window will pop up and you should choose to INSTALL
- Once installed, you can select the option to OPEN to complete the install and configuration process
The file will now available via Make/Software in your OUYA menu systemRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ah, dus dat is je complete package, beter dan.
Aan de slag dan maar met XBMC idd, setup van allerlei zaken en natuurlijk het gamen!
![]()
Ouya Controller vs Xbox 360 Special Edition ControllerRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Lijkt me hetzelfde als wat er met die Rasperry Pi gebeurde, mega cheap dingetje en in de eerste weken niet aan te slepen. Veel heisa in het begin wat daarna af begon te bouwen, nu hoor ik er vrijwel niks meer over.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Geen Android-app die als visuele remote werkt?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Tain het volgende:
Wat alleen nog erg jammer is is dat HDMI-CEC nog niet werkt, dus je moet met de controller door het menu navigeren ipv met je afstandsbediening van je tv.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nog niet naar gekeken in de Ouya storequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen Android-app die als visuele remote werkt?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...quote:
Ik heb al een mediaspeler, maar een XBMC op klein formaat/stil/snel met een app te besturen zou ik echt helemaal te gek vinden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.thelittleblackbox.nl/product/the-little-black-box/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...
Ik heb al een mediaspeler, maar een XBMC op klein formaat/stil/snel met een app te besturen zou ik echt helemaal te gek vinden.Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!![]()
Mooi apparaat, maar ik zie nog gewoon een AB, geen app. Ik kom om in de afstandsbedieningen, daar wil ik wel vanaf anno 2013.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
http://www.thelittleblackbox.nl/product/the-little-black-box/I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb de Official XBMC Remote gevonden voor mijn telefoon. Vanavond maar even uitproberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...
Ik heb al een mediaspeler, maar een XBMC op klein formaat/stil/snel met een app te besturen zou ik echt helemaal te gek vinden.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ah, ik ben er even uit zie ik, ze zijn officieel toegelaten in de iOS-appstore. Mooi.
Alleen jammer dat ik net voor mijn vriendin al een tweede mediaplayer heb gekocht
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
en eigenlijk wil je het ook met de AB van de tv besturen via hdmi-cec. dat kan deze dan weer niet vermoed ik. Maar de app besturing kan altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, ik ben er even uit zie ik, ze zijn officieel toegelaten in de iOS-appstore. Mooi.
Alleen jammer dat ik net voor mijn vriendin al een tweede mediaplayer heb gekochtDeze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!![]()
Ik wil ook een gouden toilet, maar het zit er soms niet in... (ik heb een TV met 1x HDMI en een receiver zonder HDMI, dat gaat pas veranderen als ik een tijdje samenwoon denk ik...)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en eigenlijk wil je het ook met de AB van de tv besturen via hdmi-cec. dat kan deze dan weer niet vermoed ik. Maar de app besturing kan altijdI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zou toch liever iets als de Mele F10 willen gebruiken.
Ideaal voor Android en Multimedia devices zo'n RF airmouse/remote/keyboard.
WTF doet het? (Mijn Chinees is niet zo best.)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou toch liever iets als de Mele F10 willen gebruiken.
Ideaal voor Android en Multimedia devices zo'n RF airmouse/remote/keyboard.
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
• 't Is een airmouse, dus werkt als een soort wiimote dat je dat ding in het luchtledige beweegt en daarmee de muiscursor beweegt (door registratie van verandering in beweging door de accelerometers, werkt dus zonder optische referentie, daardoor wil de nauwkeurigheid wel een beetje verlopen, maar dat krijg je naar verloop van tijd onder de knie). Dus erg nice voor het navigeren door je interface! Point 'n click.
• Het is een remote, dus: play/pause, volgende/vorige, volume +/-, subtitles on/off enz etc functionaliteit.
• Het is een keyboard, extra fijn dus bij het browsen, zoeken, intypen van nicknames e.d. was auch immer.
› 2.4Ghz (+ USB RF dongle) ook nog, dus geen problemen met line-of-sight zoals bij IR. USB-chargeable.
Kortom:![]()
!
K.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef shiznuts het volgende:
• 't Is een airmouse, dus werkt als een soort wiimote dat je dat ding in het luchtledige beweegt en daarmee de muiscursor beweegt (door registratie van verandering in beweging door de accelerometers, werkt dus zonder optische referentie, daardoor wil de nauwkeurigheid wel een beetje verlopen, maar dat krijg je naar verloop van tijd onder de knie). Dus erg nice voor het navigeren door je interface! Point 'n click.
• Het is een remote, dus: play/pause, volgende/vorige, volume +/-, subtitles on/off enz etc functionaliteit.
• Het is een keyboard, extra fijn dus bij het browsen, zoeken, intypen van nicknames e.d. was auch immer.
› 2.4Ghz (+ USB RF dongle) ook nog, dus geen problemen met line-of-sight zoals bij IR. USB-chargeable.
Kortom:![]()
!
Leuk voor een PC aan je TV dus, maar voor veel mediaplayers al lichtelijk overkill.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En heeft 'ie geen touchscreen en onscreen keyboard dat eenvoudig typt.
Dus ik vind m'n Mele F10 wel fijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een week later, nog geen bevestigingsmail... Tjaquote:UPDATE: Knowing that this weekend is a Holiday in the U.S., we contacted our shipping services partner (DHL Global) to get clarity on if/how this would impact our shipping process -- theyve told us that, in fact, scanning all shipments (which trigger the confirmation emails) may be delayed until next Wednesday (5/29) at the latest. If for whatever reason you havent received a notification by then, please hit us up at support@ouya.tv or @OUYASupport and we can do our best to help track it down for you.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1080p werkt prima met de Libstagefright build van XBMC. Andere nightlies hebben of last van stotterend geluid of schokkend beeld.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Vanavond een mail richting support gestuurd of er nog een update kwam![]()
(ik weet het, helpt niks, maar in de laatste update stond een week)
Maar nog geen uur later;quote:Yep...it’s true.
Your OUYA has arrived at our distribution center and we expect it to land on your doorstep within the next two weeks (give or take a day or two depending on your location).
Be on the lookout for a confirmation email that will follow once your shipment has been picked up for delivery and which will include your personalized tracking number.
The following items will be included in this shipment:
1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01)
This shipment will be sent to:
Thank YOU once again for helping to make OUYA a reality and we look forward to hearing your feedback on how we can continue to improve the OUYA experience.
Game On!
Chad
Master Problem Solver (M.P.S.)
OUYAMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb mijn verzendmelding ook
Met wat ''geluk'' dus voor de 25e binnenquote:
En ook extra controllers er bij of niet?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Yup, eentje
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:11 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je de OP toevallig hier in het topic neerzetten, dan kunnen we hem makkelijker kopiëren
Wat is Ouya:
OUYA ( oo-yah) is een opensource gaming console die draait op Android.
Het bijzondere aan OUYA is dat iedereen developer kan zijn, er zijn geen hoge fees en de drempel tot ontwikkelen is laag. Daarnaast moet iedere game een F2P (free to play) onderdeel hebben, waardoor je de game altijd eerst uit kan proberen.
Dit free to play onderdeel kan op verschillende manieren worden ingevuld, bijvoorbeeld door: donaties, items, demo (aantal levels gratis).
Doordat iedereen een game moet kunnen ontwikkelen moeten zonder het betalen van fees of andere drempelverhogende toepassingen richt de OUYA zich voor een groot deel op indie developers waardoor er waarschijnlijk binnen korte tijd een heel aantal titels te verkrijgen zijn.
Video's:SPOILER: meer video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestellen:
Amazon.de = ¤119 (nog geen extra controller beschikbaar)
Ouya store = $100 (+50$ extra controller)
Must have games:
Coming soon
Handige links:
Ouya offical:
› Ouya.tv
› Ouya Twitter
› Kicksarter Ouya
› Ouya dev forum
Ouya Community:
› Reddit Ouya
› Ouya forum
Ouya fansites:
› Ouyaamingsource
› Ouyagaming.nl
Ouya tweaking:
› OUYA op XDA
Hints & tips:
Sideloading:
How-to
Sideloading apps:
Computable games
Plex
XBMC
Ouya hardware (fixing/moding)
iFixit teardown
OP versie 1.0 door: Shiznuts
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 03-06-2013 09:35:29 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik hoop dat jullie controllers beter werken dan die van mij. Die van mij heeft af en toe de neiging om 100x naar links te gaan terwijl ik 1x heb gedrukt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Heb je die test APK al eens gedraaid op je OUYA? Er waren wel meer controller problemen. Mensen die er last van hadden hebben een nieuwe opgestuurd gekregenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef Tain het volgende:
Ik hoop dat jullie controllers beter werken dan die van mij. Die van mij heeft af en toe de neiging om 100x naar links te gaan terwijl ik 1x heb gedrukt.(of die moet nog verzonden worden, geen idee
).
Als mensen nog aanvullingen hebben voor bovenstaande OP, feel free
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: