Dat geslijm van thank you for believing overal wordt ook irritant.quote:
tegra3 is ver achterhaald inmiddelsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
Zie rekensom van RobertNL boven je:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
Komt totaal dus inderdaad op ¤120. (¤92.50 voor console + 1 controller + extra kosten)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 dagen + 7-12 dagen transit + x douane = Y binnen (eind van volgende maand met wat pech!)
Rekening houden met:
Inklaringskosten te betalen aan PostNL: ¤13.00
119 dollar / 1,29450000 = ¤91,93 * .21 = ¤19.31
------------------------------------------------------------------ +
Totaal aan de staat / postNL te betalen= ¤32.31
mwah, valt wel mee.quote:
ze lijken minder op te vallen dan ik eerst dacht. Maar ja wel jammer jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Ben blij dat ik geen backer ben dan. Heb ik ook geen ingekraste meuknamen op m'n kastje.
Ja en neequote:
Komt vooral omdat Nvidia een beste zak geld richting developers van de beste games stuurt om ze tegra optimised te makenquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voordeel is wel dat Tegra 3 redelijk goed ondersteund wordt. Tenminste, dat gevoel heb ik erbij. De rest komt en gaat en Tegra is een beetje de standaard.
twitter:CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet
Mits ze dat alles waarmakenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
Lol:[ afbeelding ]twitter:CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet
En over de prestaties van Tegra, als Ouya bij de Tegra CPU's blijft kan dat voor latere versies helemaal niet slecht uitpakken: Volgende generatie mobiele GPU's sneller dan PS3
...dit alleen is wat mij betreft al voldoende.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
(...)
But those are a lot of cards that have to fall a particular way, and without them the Ouya is a lot more like a Raspberry Pi than an Xbox 360.
(...)
Punten komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Het is nu eenmaal een nieuw apparaat, uiteraard moet het nog op gang gaan komen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
BAD STUFF
Too few games
Existing games aren't very good
Problematic, unfinished interface
Limited functionality
Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit krijgen we nu bij elke launch te horen... 3DS, Vita, Wii U.
Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.
Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.
Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik van
Zoals?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:21 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben wel zo vies veel geld opgegaald dat ze er wel iets meer resources aan hadden kunnen besteden natuurlijk
devvers?quote:
Weinig investeerder aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.
Jammer dat veel mensen Kickstarter als verkapte pre-order zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |