abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124765347
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 1 april 2013 @ 21:13:52 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124769702
quote:
Dat geslijm van thank you for believing overal wordt ook irritant.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 1 april 2013 @ 21:14:59 #178
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124769743
Ben blij dat ik geen backer ben dan. Heb ik ook geen ingekraste meuknamen op m'n kastje. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 april 2013 @ 21:30:09 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124770495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
tegra3 is ver achterhaald inmiddels
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124771146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef diederoth het volgende:
als het met invoer rechten ongeveer 120 euro gaat kosten bestel ik hem zeker
tegra 3 is geweldig heb ik gemerkt op mijn tablet en smartphone
Zie rekensom van RobertNL boven je:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2 dagen + 7-12 dagen transit + x douane = Y binnen (eind van volgende maand met wat pech :'(!)

Rekening houden met:
Inklaringskosten te betalen aan PostNL: ¤13.00
119 dollar / 1,29450000 = ¤91,93 * .21 = ¤19.31
------------------------------------------------------------------ +
Totaal aan de staat / postNL te betalen= ¤32.31

Komt totaal dus inderdaad op ¤120. (¤92.50 voor console + 1 controller + extra kosten)

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

mwah, valt wel mee.

Komt bij dat ze bij deze toepassing niet aan energieverbruik hoeven te denken (als bij een telefoon/tablet) en dus hier kunnen overclocken. Plus er zijn een aantal Tegra(3)-specifieke games...

Nu Ouya ook bekend heeft gemaakt dat ze elk jaar een nieuw exemplaar willen uitbrengen (wat ik eerlijk gezegd wel minder vind) is de kans aanwezig dat ze volgend jaar bijvoorbeeld de Tegra 4 nemen, daarna de Tegra 5 enz.
  maandag 1 april 2013 @ 21:43:09 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124771247
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Ben blij dat ik geen backer ben dan. Heb ik ook geen ingekraste meuknamen op m'n kastje. :P
ze lijken minder op te vallen dan ik eerst dacht. Maar ja wel jammer ja :P!

Is het overigens niet zo dat de OUYA die na kickstarter maar voor de officele lancering gewoon de backer versie is?
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja en nee :P De Tegra4 is nog niet beschikbaar maar de Tegra 3 is niet te sterkste chipset meer inderdaad.

De Tegra in de Ouya is overigens wel een speciale versie die hoger geklokt is dan in alle andere apparaten tot nu toe ;) Samen met de actieve koeling moet er wel een redelijk goede preformance uit te halen zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 april 2013 @ 21:52:49 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124771865
Voordeel is wel dat Tegra 3 redelijk goed ondersteund wordt. Tenminste, dat gevoel heb ik erbij. De rest komt en gaat en Tegra is een beetje de standaard.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 april 2013 @ 22:59:45 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124775499
quote:
19s.gif Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voordeel is wel dat Tegra 3 redelijk goed ondersteund wordt. Tenminste, dat gevoel heb ik erbij. De rest komt en gaat en Tegra is een beetje de standaard.
Komt vooral omdat Nvidia een beste zak geld richting developers van de beste games stuurt om ze tegra optimised te maken ;) Via een aanpassing in de build.prop is al lang duidelijk geworden dat andere chipsets het even makkelijk draaien op high (wat dus officeel alleen voor tegra (3) beschikbaar is/was) :P.
pi_124796230
Lol:
CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13 At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet

En over de prestaties van Tegra, als Ouya bij de Tegra CPU's blijft kan dat voor latere versies helemaal niet slecht uitpakken: Volgende generatie mobiele GPU's sneller dan PS3
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:42:44 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124797082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
Lol:
CzarneckiD twitterde op maandag 01-04-2013 om 16:29:13 At least Ouya is honest about what's happening with their firmware update. Here's another cheeky message. http://t.co/W6jkS79iK9 reageer retweet
[ afbeelding ]

En over de prestaties van Tegra, als Ouya bij de Tegra CPU's blijft kan dat voor latere versies helemaal niet slecht uitpakken: Volgende generatie mobiele GPU's sneller dan PS3
Mits ze dat alles waarmaken
pi_124889701
http://www.theverge.com/2013/4/4/4180242/ouya-review

For $99, everyone who backed Ouya's Kickstarter has unwittingly signed up to beta-test a game console. Alpha-test, even: this is a product with some good ideas and a potentially promising future, but it's a million miles away from something worth spending your money on. Even if the concept is right, the Ouya misses the mark. The controller needs work, the interface is a mess, and have I mentioned there's really nothing to do with the thing? I'm not even sure the concept is right, either: there are plenty of fun Android games, but currently few that work well with a controller and even fewer that look good on your television.

Let's say everything goes exactly right for Ouya. Every good game in the Play Store becomes available to Ouya, Netflix and Amazon decide to play nice with the device, and the ROM and hacker community explode and make every app and many more available to the nascent platform. Then and only then, Ouya can be viable — if it can combine a decent set-top box with a decent gaming platform, it may have a case to make for your $99. But those are a lot of cards that have to fall a particular way, and without them the Ouya is a lot more like a Raspberry Pi than an Xbox 360.

To its credit, the company says loudly and often that this is only the beginning of a long road for Ouya — and I'll be watching its progress with interest. But the device is currently being sold as a product, not a prototype, and that's just wrong. Ouya isn't a viable gaming platform, or a good console, or even a nice TV interface. I don't know what it is, but until Ouya figures it out, it's not worth $99.

GOOD STUFF
Inexpensive
Inconspicuous design
Plenty of raw power

BAD STUFF
Too few games
Existing games aren't very good
Problematic, unfinished interface
Limited functionality
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_124890457
Heel begrijpelijke review. Want als nieuw product is er ook gewoon weinig app/games-aanbod en zijn er opstartproblemen.
Ook ik ben nog niet overtuigd van de games, maar ik ben toch niet iemand die lang zit te gamen.
Desnoods gooi ik er de GTA games op en...
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
(...)
But those are a lot of cards that have to fall a particular way, and without them the Ouya is a lot more like a Raspberry Pi than an Xbox 360.
(...)
...dit alleen is wat mij betreft al voldoende.
Want wil je een mediaplayer; dan wil je XBMC. Wil je XBMC dan ga je van (goedkoop naar duurder); Raspberry -> Ouya -> Apple TV -> Barebone -> HTPC.

De Raspberry voor simpelweg tv-series en niet al te exotische films is prima. Je moet alleen wel genoeg nemen met saaie UI en traagheid in gebruik (oké, mooiere skins werken soms wel maar komt vlotheid niet ten goede; ik draai bijvoorbeeld nog gewoon de stock skin).
De Ouya lijkt op eerder genoemde video een prima XBMC client; UI (zelfs zwaardere skins) lijkt soepel te werken en afspelen zal ook wel goed gaan.
Apple TV speelt nog geen 1080P af (alleen op Apple TV2 werkt XBMC en die heeft max 720p), barebone's en HTPC's zijn toch een flink eind duurder en verbruiken stuk meer energie.

Dus als alleen XBMC al goed draait (en dat hoop ik heeeeeel erg) dan is het wat mij betreft al genoeg. Sterker nog, als XBMC niet hierop zou werken had ik 'm ook niet gekocht.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:44:39 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124890616
Allemaal punten die van te voren goed bekend waren en bij mij voor de nodige scepsis zorgden.

Ook meteen de dingen waar mensen mee aan de slag kunnen als hobbyist.
Crowdsourcing en indie-devving tot op de laatste bit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Donald Duck held donderdag 4 april 2013 @ 20:47:18 #189
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124890751
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Aether het volgende:
BAD STUFF
Too few games
Existing games aren't very good
Problematic, unfinished interface
Limited functionality
Punten komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Het is nu eenmaal een nieuw apparaat, uiteraard moet het nog op gang gaan komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 april 2013 @ 20:57:04 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124891287
Dit krijgen we nu bij elke launch te horen... 3DS, Vita, Wii U. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 april 2013 @ 22:16:28 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124895532
Games gaan ook ''nooit'' zo worden als op de Xbox, PS3 e.d. dat is toch het hele idee. Indie games zijn gewoon een ondergeschoven kindje op de rest van de consoles en Ouya springt hier op in. Xbox games zul je er niet direct voor zien dus.

Daarnaast kijken de grote studio's eerst de launch in Juni even aan, als de verkoopaantallen er zijn dan komt het vanzelf verder op gang. Voordeel is dat een heel aantal games gewoon ''geport'' kunnen worden vanaf Android zo komen er snel al een paar leuke (niet Indie) titels beschikbaar zoals GTA, ShadowGun, N.O.V.A. Games die ik op mijn tablet wel speel maar niet geweldig vindt door de beperkte bestuuring maar die op Ouya vermoedelijk wel de moeite waard zijn (vooral GTA nogmaals spelen is nog wel een keer fun :D).

Als er een paar leuke titels verschijnen en XBMC goed werkt ben ik al meer dan tevreden. Die interface etc krijgen wel een update om soepeler te werken (WII U anyone?)
  donderdag 4 april 2013 @ 22:20:39 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124895828
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit krijgen we nu bij elke launch te horen... 3DS, Vita, Wii U. :')
Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:38:08 #193
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124897007
Haha, wat hadden ze dan verwacht? Dat een bedrijf al een paar jaar in het geniep aan deze console werkt met een R&D team bestaande uit mensen die ze weggekaapt hebben bij Nintendo/Microsoft/Sony? :P Dat de games gebruikmaken van een hoog ontwikkelde particle-engine met natuurgetrouwe physics?

Echt eerlijk om dat te verwachten van een nieuwe console die in korte tijd vanaf scratch is opgebouwd om een gedeelde visie van mensen te realiseren: een spotgoedkope open console voor multimedia en entertainment/gaming. Natuurlijk wordt dat in het begin aftasten in het duister, dit is zo goed als nog onbegaand terrein.

Mensen die teleurgesteld zijn, mogen dat in zichzelf zijn. :+ Ik besef dat dit nog in de kinderschoenen staat en gaandeweg alleen maar beter zal worden. En al rolde ik joints van m'n geld en rookte die op, dan doe ik dat toch lekker als ik daar lol in heb? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:27:11 #194
12888 Skull-splitter
pi_124902054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dit is toch wat anders Roy! En stipt ook mijn probleem met o.a. Kickstarter aan.
Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:19:26 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124904967
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat je geen hapklaar dik gevulde console hebt? Je snapt kickstarter niet.
Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik van :P
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:21:02 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124904986
Ze hebben wel zo vies veel geld opgegaald dat ze er wel iets meer resources aan hadden kunnen besteden natuurlijk
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:00:36 #197
12888 Skull-splitter
pi_124922254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik snap het wel maar dit is o.a. wat me er aan tegen staat! Maak er verder ook geen gebruik van :P
Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.

Jammer dat veel mensen Kickstarter als verkapte pre-order zien :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:00:47 #198
12888 Skull-splitter
pi_124922262
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 08:21 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben wel zo vies veel geld opgegaald dat ze er wel iets meer resources aan hadden kunnen besteden natuurlijk
Zoals?
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:02:55 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124922336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zoals?
devvers?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:03:12 #200
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124922345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jij bent een consument, anderen zijn investeerder met een droom en nemen daar een first-wave product voor in ontvangst als beloning.

Jammer dat veel mensen Kickstarter als verkapte pre-order zien :')
Weinig investeerder aan :P

Ik ben wel fan van crowdfunding maar dan wil ik rente of winst hebben!

Maargoed verder met de ouya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')